Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
781/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaa jaksa

Vierailija
782/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä viitsi enää oikein, mutta oikein hyvä mies tässä menee kyllä hukkaan.

Enpä usko, hyvät miehet ei kauan vapaana ole. Palszta-ta-so-jankkaajat sensijaan aina, ne ei hyvää miestä ole nähneetkään.

Voit olla väärässäkin. Minä kirjoitin tuon aikaisemman. Akateeminen, töissä, hyvä duuni, omaisuutta mukavasti, ok näköinen, kykenee moneen käytännön hommiinkin ja aivan näyttökelpoinen naamasta ja perspuolesta. Osaan olla itsekseni, en tunne yksinäisyyttä. Osaan toki olla ihmisten kanssakin, ja etenkin naisten kanssa.

Eli meistä on moneksi. Ihmisen vapaanaoloon ei voi muut vaikuttaa kuin itse kukin. Kaikkia ei vaan tuosta vaan "napata".

Vierailija
784/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä laivalla ja vapaavuorolla lasten kanssa.

Vierailija
785/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, hyvät miehet ei kauan vapaana ole. Palszta-ta-so-jankkaajat sensijaan aina, ne ei hyvää miestä ole nähneetkään.

T: etuoikeutettu nainen joka kelpaa suhteeseen pelkästään olemalla nainen

Vierailija
786/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, koska kukaan ei tule hakemaan mua kotoakaan valkealla ratsulla ruusu suussa mandoliinia ikkunan alla soittaen...

..vai-miten-se-nyt-menikään?!?

Vierailija
787/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska ei kiinnosta tutustua enää kehenkään. Pelkään ex-puolisoani, joka on myrkyttänyt ja mustamaalannut kaikki ihmissuhteeni tavalla tai toisella. Tiedän: hän voittaa niin kauan, kuin jatkan pelkäämistäni, mutta silti. Olen valinnut elää yksin, en halua ketään edes koskemaan minua.

Vierailija
788/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä sinkkuus ja yksinolo on syy sinkkuuteeni. En osaa enää olla toisen ihmisen kanssa tai käsitellä eteentulevia itseeni liittyviä ongelmia, ilman että koen ne täysin mielenmurskaavana maailmanloppuna. Normaalit parisuhteilleet ihmiset kaiketi pitävät täysin normaalina sellaista ajoittaista näräilyä ja kehittävät siitä sitten itseään, minä en kestä sellaista vaan haluaisin että kaikki sujuisi ilman konflikteja. Mikä lienee täysin utopistista.

Vierailija
789/2581 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En halua tulla enää haavoitetuksi.

2. En jaksa parisuhdevääntöä ja esim riidellä jostain leivänpaahtimen paikasta.

N59

Vierailija
790/2581 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa omana itsenäni ja en jaksa esittää jotain muuta ihmistä tarpeeksi pitkään.

Samaa mieltä. Parikin kaveria koitti yhdessä vaiheessa melkein pakkomielteisesti ehdottaa että ajaisin pääni lähes kaljuksi koska sellainen kuulemma vetää naisia puoleensa. Itse en fanita kyseistä tyyliä niin en hankkinut. Parran kasvatin mielenkiinnosta kokeiluna koska sekin kuulemma lisäisi vetovoimaa mutta osoittautui omalla kohdalla kyllä myytiksi. Ei millään tavalla lisännyt vetovoimaa ja ihan yhtä vähän naiset viitsi jutustella tinderissä ja deittisivuilla kuin ennenkin yrityksistä huolimatta.

Toinen edellä mainituista kavereista on myös kovasti lueskellut Pelimiehen Käsikirja-nimistä kirjaa ja kokeillut sen eri kikkoja ja koittanut tuputtaa minullekin niitä kikkoja. En ole niistäkään syttynyt koska monet niistä kuulostavat liikaa sellasilta kikoilta missä joutuisin olemaan liikaakin ihan muuta kuin oikeasti olen ja ne kikat haiskahtaa liikaa manipuloinnilta. En ole aivan varma ovatko edes kaverinkaan kohdalla toimineet kovin tehokkaasti.

Kovasti haluan uskoa että löytyisi sellainen nainen joka huolisi minut sellaisena kuin olen ilman että joutuisin muuttamaan itseäni ihan toiseksi henkilöksi. Toisinaan vaan meinaa usko ja toivo hiipua asian suhteen kun useampi kavereista on sen jonkun löytänyt rinnalleen mutta itsellä ei vieläkään 32-vuotiaana ole ketään eikä edes treffikokemuksiakaan ole hirveästi kertynyt monista yrityksistä huolimatta

Vierailija
791/2581 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo ja se jos ei oikeasti rakastu.

Vierailija
792/2581 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. En halua tulla enää haavoitetuksi.

2. En jaksa parisuhdevääntöä ja esim riidellä jostain leivänpaahtimen paikasta.

N59

No onko pakko riidellä? Onko se leivänpaahtimen paikka sinulle niin tärkeä, että siitä pitää riidellä? Minun puolestani toinen voi laittaa paahtimen vaikka katolle.

Vierailija
793/2581 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvillä miehillä löytyy seuraa ilman sitoutumistakin.

Vierailija
794/2581 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on kokemattomuus. Ikää on jo 43-vuotta. En keksi miten aloittaisin keskustelun, kun en ole koskaan edes seurustellut. Kaikki seksuaalisuuteen viittava keskustelu laittaa minut hiljaiseksi ja vaihdan silloin aihetta. Muuten olen ihan seurallinen ja mukava ja minulla on vakituinen työ.

Vierailija
795/2581 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvillä miehillä löytyy seuraa ilman sitoutumistakin.

Hyvät miehet sitoutuu.

Vierailija
796/2581 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ilkeys. viimeisen 10v aikana ei ystävällistä sanaa ole saanut kuin kaupan kassoilta tai perheen jäseniltä. Yritä siiny nyt sitten tutustua kun lähes kaikki naiset ensi sanoinaan haistattelee pitkät tai uhkaa vetää turpaan. Mennyt mielenkiinto näiden kokemusten takia.

Vierailija
797/2581 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

Suurin syy on kokemattomuus. Ikää on jo 43-vuotta. En keksi miten aloittaisin keskustelun, kun en ole koskaan edes seurustellut. Kaikki seksuaalisuuteen viittava keskustelu laittaa minut hiljaiseksi ja vaihdan silloin aihetta. Muuten olen ihan seurallinen ja mukava ja minulla on vakituinen työ.

Eikä ne ongelmat siihen tule varmastikaan loppumaan vaikka tapailuvaiheeseen pääsisitkin. Vaikeutesi puhua seksuaalisuudesta viittaa siihen, että seuraavaksi saatat olla estoinen yleisesti läheisyydessä ja lopulta sängyssä ei juttu pelitä.

Vierailija
798/2581 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä se, että haluan parisuhteen, joka perustuu aitoon rakkauteen, uskollisuuteen ja ystävyyteen. Ei minkäänlaista seksiä vaan yhdessä asumista kämppiksinä/ystävinä. Halaaminen ja suuteleminen ovat hyväksyttäviä, mutta seksiä ei.

Vierailija
799/2581 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä se, että haluan parisuhteen, joka perustuu aitoon rakkauteen, uskollisuuteen ja ystävyyteen. Ei minkäänlaista seksiä vaan yhdessä asumista kämppiksinä/ystävinä. Halaaminen ja suuteleminen ovat hyväksyttäviä, mutta seksiä ei.

Harmittaa kyllä vietävästi, kun ihanan ihmisen kanssa ei onnistunut erilaisten seksihalujen vuoksi. Muuten kaikki olisi mennyt niin hyvin yhteen.

Vierailija
800/2581 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T: etuoikeutettu nainen joka kelpaa suhteeseen pelkästään olemalla nainen

Lakkaa viljelemästä tuollaista myyttiä, jonka ainoa tarkoitus on katkeroittaa sinua lisää. Minä olen nainen ja en ole koskaan kelvannut parisuhteeseen. En ole millään tavoin etuoikeutettu. Ja nyt ikää on jo sen verran että mahdollisuuksia on vielä vähemmän kokemattomalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme