Liikku -kuntosalit, kokemuksia
Oma lähisalini lopettaa vuoden vaihteessa ja etsinnässä uusi kuntosali. Niitä löytyy asuin alueeltani 3 km säteellä varmaan 10 kpl. Olen kuitenkin ajatellut, että aloittaisin tuossa Liikku salissa. Onko kellään kokemusta salista, mitä laitteita esim löytyy.
Kommentit (20)
Ihan hyvä sali on. Valitsin Liikun, koska semmoinen on lyhimmän kävelymatkan päässä kotoani. Pikkuisen ruuhkaista ilta-aikaan, joten aina kaikkiin laitteisiin ei pääse odottelematta, mutta kyllä pystyy treenaamaan monipuolisesti.
Käy ensin treenaamassa ilmaisella tutustumiskäynnillä. Itse tykkään. Liikun kuntosalit ovat tilavia, hyvin varusteltuja ja siistejä. Kaikki toimii.
Käsipainojen kohdalla pieni aukko. 10 kilon jälkeen joutuu hyppäämään suoraan 12,5 kiloon. Muuten löytyy kyllä kaikkea mahdollista.
Itse käynyt vuoden Liikussa ja tykkään. Tunnelma on kiva, tilat siistit, väljät ja nykyaikaiset. Laitteita on paljon, eikä ne ole kyllä omasta mielestä mitenkään outoja, vaan ihan tavallisia kuntosalilaitteita. Myös vapaapainoalue on riittävän iso. Porukkaa käy omassa Liikussa aika paljon varsinkin arkisin iltapäivällä, mutta ikinä en ole yhteenkään laitteeseen joutunut jonottamaan. Ei ole myöskään mikään pintaliitopaikka, vaan hyvin monenlaista porukkaa käy. Suosittelen siis, kaikin puolin hyvä ketju!
Ostin kortin marraskuussa ja olen käynyt muutaman kerran kahdella eri Liikku-salilla. En ymmärrä toisen kommentoijan mainintaa siitä, että laitteet olisivat jotenkin omituisia. Ihan samanlaisia ne ovat kuin aikaisemmin käyttämilläni muilla saleilla. Myös vapaita painoja (ja paikkoja niiden käyttämiseen) on runsaasti. Muutaman kerran kokemuksen perusteella en keksi mitään negatiivista. Ruuhkaisuus varmasti vaihtelee salin ja ajankohdan mukaan.
Ihan ok, varsinkin jos tykkää laitteista, vapaan painojen alue pieni ja täynnä. Musiikki järkyttävän kovalla.
Huomenna taas menossa Liikkuun 🤗. Valitsin sen siksi että on tilava, hinnaltaan sopiva. Tulee hyvä fiilis kun menee sinne
En ole huomannut käyttämissäni kahdessa Liikussa mitään halvalla kyhätyn oloista käyttämiini aikaisempiin saleihin (esim. Esport, Fressi, Motivus, Unisport ja yksi yksityinen ei-ketjusali) vertattuna. Ryhmäliikuntatunteja Liikussa ei ole, mutta pelkkää kuntosalia käyttävälle se on vain plussaa, kun pukuhuoneeseen ei pelmahda kerralla 20-30 naista ryhmätunnin päätyttyä.
6
Olen käynyt nykyisellä salillani aina aamuisin 8 maissa, ei ole ruuhkaa ikinä. Usein olen saanut olla yksin, välillä samaan aikaan pari muuta kuntoilijaa. Toivottavasti Liikussa myös aamuisin rauhallista. Vuorotyössä hyvä, että pystyy käymään ruuhkien ulkopuolella:) Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mainos?
Ei suinkaan. Joko muuten Sinä olet käynyt Liikussa, sillä Pikkuisen Paremmalla kuntosalilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mainos?
Ei suinkaan. Joko muuten Sinä olet käynyt Liikussa, sillä Pikkuisen Paremmalla kuntosalilla?
Liikku ei yritä profiloida itseään jotenkin paremmaksi kuntosaliksi, vaan edulliseksi, jossa hinta-laatusuhde on kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, varsinkin jos tykkää laitteista, vapaan painojen alue pieni ja täynnä. Musiikki järkyttävän kovalla.
Musiikki kovalla? Kiitos tästä tiedosta, Liikkuun en siis ainakaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että Liikkuja on monta kymmentä, etkä voi puhua kuin sen salin puolesta, millä olet käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee varmaan salin mukaan. Ei minun käymissäni Liikuissa musiikki ole sen kovemmalla kuin muissakaan saleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee varmaan salin mukaan. Ei minun käymissäni Liikuissa musiikki ole sen kovemmalla kuin muissakaan saleissa.
Ahaa, ehkä käyn tutustumiskäynnillä.
Liikussa saat rahoillesi vastinetta, väljät ja siistit tilat, laitteita on riittävästi ja ne toimivat. Itse olen ollut Liikun jäsen 12 vuotta ja työreissuillani käynyt ainakin kolmessakymmenessä Liikussa. Ovat saman brändin mukaisesti toistensa kopioita, ja ei moitteen sijaa yhtään missään. Vahva suositus !
Mä oon käynyt muutaman vuoden ja oon tykännyt. Mahtavaa katsella niitä kireä pyrstöisiä neitokaisia treenaamassa.
Ai että namskis slurpsis
Laitteita löytyy jokalähtöön mutta vähän outoja vekottimia. Halvalla kyhätty kuntosali isoon halliin mutta siihen se liikeidea perustuu. Varmasti pystyy treenaamaan monipuolisesti.