Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Ne naiset joiden saamiseen ulkonäköni riittää, eivät herätä minussa mitään seksuaalista mielenkiintoa.
Suhteelle ei ole aikaa.
Elämä on liian täynnä ja liian hektistä. Tässä yhteiskunnassa on jotain vikaa, nykyinen länsimainen elämäntyyli on jotenkin rikki. Ihmisiltä vaaditaan ihan mielettömästi esim. työelämässä ja sitten kaikki muu elämä jää kokonaan elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Suhteelle ei ole aikaa.
Elämä on liian täynnä ja liian hektistä. Tässä yhteiskunnassa on jotain vikaa, nykyinen länsimainen elämäntyyli on jotenkin rikki. Ihmisiltä vaaditaan ihan mielettömästi esim. työelämässä ja sitten kaikki muu elämä jää kokonaan elämättä.
Kyllähän tuo on pitkälti omia valintoja kuitenkin :) Ehkä joillekin riittää elämän sisällöksi työnteko.
Itse olen huomannut, että mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän alkaa arvostaa muita asioita elämässä, vaikka työnkin suhteen on kunnianhimoa. En usko, että kadun kuolinvuoteella sitä, että en tehnyt riittävästi töitä. Rakkaudetonta elämää saattaisin katua.
Ei vaan löydy samanlaista ihmistä. Joko kiinnostuksenkohteet poikkeaa niin suuresti tai sitten siellä sänkypuolella ei matsaa. Aina on joku vika.
Tavoitteeni on pyyteetön rakkaus. Parisuhde tuottaa fyysistä halua ja himoon kiinnittymistä. Vetää alaspäin kehollisuuteen. Haluan päästä suoraan Korkeimman ohjaukseen ja olla edesauttamassa rakkautta, armollisuutta, myötätuntoa, tyyneyttä, selkeyttä ja viisautta ihmiskunnan kehityksen tiellä.
Ikisinkku olen ja en edes pyri parisuhteeseen eli suurin syy sinkkuuteeni on se että en tarvitse toista ihmistä elämääni koska osaan kotityöt ja käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku olen ja en edes pyri parisuhteeseen eli suurin syy sinkkuuteeni on se että en tarvitse toista ihmistä elämääni koska osaan kotityöt ja käyn töissä.
Siinähän olisikin hyvät lähtökohdat parisuhteelle, jos toinen olisi vain kotitalouskone tai raha-automaatti.
M43v kirjoitti:
Suurin syy on kokemattomuus. Ikää on jo 43-vuotta. En keksi miten aloittaisin keskustelun, kun en ole koskaan edes seurustellut. Kaikki seksuaalisuuteen viittava keskustelu laittaa minut hiljaiseksi ja vaihdan silloin aihetta. Muuten olen ihan seurallinen ja mukava ja minulla on vakituinen työ.
Mikä mahtaa olla suurin syy kokemattomuuteen.
Lapset täysi-ikäisiä, nyt en huolisi miestä enää vaivoikseni vaikka maksettaisi. Nautin tästä omasta rauhasta ja vapaudesta niin paljon. Elän elämäni parasta aikaa.
N47
En näe naisia missään kun en opiskele, käy yökerhoissa tai ole tinderissä.
Liikaa tarjontaa, en osaa päättää.
Toisekseen haluan lapsettoman ja vähintään saman koulutustaustan omaavan miehen.
Harvassa on yliopistotason lapsettomat yli kolmekymppiset.
Yksinäisyys sydämessä katkeriksi pisaroiksi tiivistyy / siinä yksinäisyyden on seuraus, siinä on sen syy.
Krooninen kipu on juurisyy. Epäsuoria syitä työttömyys ja kivun tuoma jatkuva ärtyneisyys M31v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän olisikin hyvät lähtökohdat parisuhteelle, jos toinen olisi vain kotitalouskone tai raha-automaatti.
Niinpä. Tuonkaltaisten yksilöiden kohdalla ymmärtää ikisinkkuuden oikein hyvin.
Varmaankin se, että jätän kaikki kun en jaksa ketään. Pitäisi viisastua ja lakata yrittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin se, että jätän kaikki kun en jaksa ketään. Pitäisi viisastua ja lakata yrittämästä.
Miksi yrität, jos et kerran parisuhdetta kaipaa? Hölmöä.
Oma saamattomuus ja kenties pienen pieni sitoutumiskammo. Talous, ulkonäkö,luonne yms. kunnossa ja joskus jopa kehuttu. Vapaat menevät mökillä tai koiran kanssa ulkosalla, harvemmin yksinäisiä neitoja vastaan tullut. Yökerhot ja baarit ovat niin nähtyjä...
Vapaus ja itemäärämis oikeus