Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
101/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet yli neljäkymppiset ovat uskomattoman hyvännäköisiä, kuten Karita Tykkä, näillä naisilla paino ei jojoile ja pitävät huolta itsestään

Hyvin säilyneet keski-ikäiset ovat useimmiten paljon paremman näköisiä kuin parikymppiset naiset.

Juu, totta, mutta valtaosa meistä ihmisistä ei valitettavasti ole varustettuja missigeeneillä kuten Karita. Hän on ollut aina todella kaunis ja tulee varmasti olemaan, niin kuin kuvankauniit ihmiset yleensä – onhan Armi Kuuselakin vielä hyvin kaunis ja tyylikäs. 

Vierailija
102/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin rupsahtanut nyt etten voi katsoa enää peiliinkään kuin jos aivan pakko, olen kuin eläväkuollut, en kyllä meikkaa ollenkaan mutta silti, 54 v. Mieheni mielestä olen se sama 18 v kuin joskus kun hän tapasi minut mut silti, ei o kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo kymmenisen vuotta käyttänyt ihon kosteuttamiseen ainoastaan luonnonöljyjä, kuten kookosöljyä, avokadoöljyä ja granaattiomenansiemenöljyä. Mulla on täysin rypytön ja juonteeton iho, vaikka täytän kohta jo 45. Iho on myös sileä, näpytön ja pehmeä. Siksi en itse usko mihinkään hyaluroni- tai kollageenirasvoihin..

Eräs vuotta nuorempi ystäväni on tuhlannut pienen omaisuuden noihin yllämainittuihin ihmeseerumeihin, ja on silti ryppyiset silmänympärykset ja näkyvät juonteet. Minulla ei ole edes ilmeryppyjä, ihme kyllä. Ystäväni on muuten kyllä paljon kauniimpi kuin minä, mutta ryppyjä on, halusi tai ei. Rypyissä ei sinänsä ole mitään rumaa tai ihmeellistä, mutta monet naiset (minäkin) niitä silti kammoaa,

Vierailija
104/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hyvin säilyneet +40 v. julkkikset ovat saaneet elää suhteellisen stressitöntä elämää, heillä on ollut aikaa ja varallisuutta panostaa itseensä, sekä terveyteensä. Enkä myöskään sulkisi pois kirurgisia toimenpiteitä ja hormonaalisia hoitoja. Kirurgiset operaatiot muuttuvat jatkuvasti hienovaraisemmiksi ja asiantuntijoillekin on vaikeaa arvioida, onko jotakin tehty. Toista se oli vielä 90-luvulla.

Älkää nyt hyvät ihmiset käyttäkö julkkiksia referensseinä.

Vierailija
105/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat ihmelaittet oikeasti vaikuttaakin ulkonäköön, mutta se ei tarkoita että efekti olisi muuta kuin kosmeettinen, verrattavissa meikkiin tai hoitoaineeseen.

Voivat perustua ihon lievään ärsyttämiseen, jolloin pieni tulehdusreaktio kerää minimaalisesti nestettä solujen välitilaan ja rypyt oikenevat. Tuskin tällaisesti on erityistä pitkänkään ajan haittaa, mutta voivat lisätä ihon herkkyyttä ja esim. allergisia reaktioita. 

Olisin myös varovainen siitä mitä ko. laitteet tekevät ja mitä niiden sanotaan tekevän. Jos kirkasvaloa lähettävä laite lähettääkin uv-valoa, ollaan ojasta allikossa. Toki amazonilta voi tilata luotettaviltakin sivustoilta.

Nämä laitteet eivät siis kuitenkaan oikeasti korjaa ihoa, vaan saavat sen näyttämään hetkellisesti paremmalta. Infrapunalaite voisi teoreettisesti ehkä toimia. 

Ei pidä paikkaansa. Olet jämähtänyt ysärin teknologiaan.

Vierailija
106/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijahutkija kirjoitti:

Tämä äkillinen rupsahtaminen on jokaisella edellä menopaussin johdosta, mikä on elämän aikana se suurin yksittäiben rupsahtamisen harppaus. Mielestäni jokaisen neljääkymmentä läjestyvän naisen kannattaa henkisesti valmistautua "yhden yön" rupsahtamiseen, koska muutokset tulevat, todellakin, lähes kirjaimellisesti yhdessä yössä ja ne muuttavat olemusta merkittävästi.

Evoluutiobiologian sanelemana naisen merkitys suvunjatkajana loppuu menopaussin myötä, joten voimakkaat hormonaaliset muutokset kropassa runtelevat myös naisen ulkoista viehätysvoimaa. Hormonaalinen korvaushoito on jo nyt suhteellisen yleistä ainakin Yhdysvalloissa ja lisääntynee täälläkin tulevaisuudessa.

Evoluutiobiologia on paskaa.

Vierailija
107/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa tai osta:

Joshep Corvo, Uusi vyöhyketerapia.

Siinä on erikseen osuus kasvovyöhyketerapiaan ja se on älyttömän tehokasta! Painellaan kasvoja, vettä pitää juoda paljon sen aikana ja jälkeen. Vähintään litra.

Etsi netistä tai facesta myös kasvojooga tai facial yoga.

Vierailija
108/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan totta!

Vierailija
109/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää se Syy minkä takia miehet vaihtaa nuorempiin !

Niin. Jos se suhde oli huonolla pohjalla jo valmiiksi. Hyvä vaan sitten kaikille osapuolille.

Vierailija
110/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tyypillistä äkillinen rupsahtaminen noin 30 vuotiaana!

Jonneille on tyypillistä lapsellinen trollaus. Etkö poikarukka saa tarpeeksi huomiota rupsahtaneelta äidiltäsi? Eikö ole ollut isää näyttämässä, kunka mies käyttäytyy kunnioittavasti naista kohtaan parisuhteessa?

Ei, vaan totta!

Vierailija
111/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat ihmelaittet oikeasti vaikuttaakin ulkonäköön, mutta se ei tarkoita että efekti olisi muuta kuin kosmeettinen, verrattavissa meikkiin tai hoitoaineeseen.

Voivat perustua ihon lievään ärsyttämiseen, jolloin pieni tulehdusreaktio kerää minimaalisesti nestettä solujen välitilaan ja rypyt oikenevat. Tuskin tällaisesti on erityistä pitkänkään ajan haittaa, mutta voivat lisätä ihon herkkyyttä ja esim. allergisia reaktioita. 

Olisin myös varovainen siitä mitä ko. laitteet tekevät ja mitä niiden sanotaan tekevän. Jos kirkasvaloa lähettävä laite lähettääkin uv-valoa, ollaan ojasta allikossa. Toki amazonilta voi tilata luotettaviltakin sivustoilta.

Nämä laitteet eivät siis kuitenkaan oikeasti korjaa ihoa, vaan saavat sen näyttämään hetkellisesti paremmalta. Infrapunalaite voisi teoreettisesti ehkä toimia. 

Olen ihan kiinnostunut kuulemaan mikä amazonista edullisesti tilattava, kotona käytettävä laite korjaa oikeasti ihon rakennetta ja mihin tämä laite perustuu? :) 

Vierailija
112/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa tai osta:

Joshep Corvo, Uusi vyöhyketerapia.

Siinä on erikseen osuus kasvovyöhyketerapiaan ja se on älyttömän tehokasta! Painellaan kasvoja, vettä pitää juoda paljon sen aikana ja jälkeen. Vähintään litra.

Etsi netistä tai facesta myös kasvojooga tai facial yoga.

Christine Byer Youtubessa on hauska ja infoava.

Vierailija
113/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan kiinnostunut kuulemaan mikä amazonista edullisesti tilattava, kotona käytettävä laite korjaa oikeasti ihon rakennetta ja mihin tämä laite perustuu? :) 

No etsipä itse sieltä Amazonista. Koska sulla on attityydi en kerro.

t. hehkeyden huippu

Vierailija
114/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutkijatutkija kirjoitti:

Nämä hyvin säilyneet +40 v. julkkikset ovat saaneet elää suhteellisen stressitöntä elämää, heillä on ollut aikaa ja varallisuutta panostaa itseensä, sekä terveyteensä. Enkä myöskään sulkisi pois kirurgisia toimenpiteitä ja hormonaalisia hoitoja. Kirurgiset operaatiot muuttuvat jatkuvasti hienovaraisemmiksi ja asiantuntijoillekin on vaikeaa arvioida, onko jotakin tehty. Toista se oli vielä 90-luvulla.

Älkää nyt hyvät ihmiset käyttäkö julkkiksia referensseinä.

Lähes kaikki julkkikset on leikelty ja filleröity ja niillä on uudet nenät ja hampaat.

Lorry Hill Youtubessa paljastaa!

Vierailija
115/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa itsellenne armollisia <3

Jokainen vanhenee ja se on ihan ok!

Kenelle on ok ja kenelle ei. Tuntuu että jos joutuu nuorempien kanssa tekemisiin, menee uskottavuus, luulevat etten ymmärrä heitä, jos olen kovin kulahtaneen näköinen. Vaikka mieli olisi kuinka nuori.

Mua ei liikuta yhtään mitä nuoret tai kukaan ajattelee. Mua liikuttaa ainoastaan mitä itse ajattelen. En halua järkyttyä kun näen peilikuvani vaikka kaupan peilissä. Korjailen pikkuriikkisen kerrallaan niin että näytän yhä itseltäni.

Vierailija
116/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo kymmenisen vuotta käyttänyt ihon kosteuttamiseen ainoastaan luonnonöljyjä, kuten kookosöljyä, avokadoöljyä ja granaattiomenansiemenöljyä. Mulla on täysin rypytön ja juonteeton iho, vaikka täytän kohta jo 45. Iho on myös sileä, näpytön ja pehmeä. Siksi en itse usko mihinkään hyaluroni- tai kollageenirasvoihin..

Eräs vuotta nuorempi ystäväni on tuhlannut pienen omaisuuden noihin yllämainittuihin ihmeseerumeihin, ja on silti ryppyiset silmänympärykset ja näkyvät juonteet. Minulla ei ole edes ilmeryppyjä, ihme kyllä. Ystäväni on muuten kyllä paljon kauniimpi kuin minä, mutta ryppyjä on, halusi tai ei. Rypyissä ei sinänsä ole mitään rumaa tai ihmeellistä, mutta monet naiset (minäkin) niitä silti kammoaa,

Itselleni kaikki luonnonöljyt ovat liian öljyisiä ja jäävät vain ihon pinnalle kalvoksi. Olen löytänyt hyviä seerumeja.

Vierailija
117/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan kuolleelta vrt muutaman vuoden takaisiin kuviin. Leukalinja roikkuu, mustat silmänaluset mitä ei saa peittoon meikilläkään, näillä mennään.. ikää on 43v

Vierailija
118/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään kokemusta PRP plasmahoidoista kasvoille? Kiinnostaisi kovasti näin semirupsahtaneena, ilmeisesti mahdolliset haittavaikutukset hyvin lieviä. 

Mitään ihmetuloksia en hoidosta odota, mutta sellainen kevyt freesaus ja kiinteytys olisi jees.

En ole kokeillut, mutta Youtubessa on useita testaajia. Niillä on varmaan "ennen ja jälkeen"-fotot.

Vierailija
119/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljankodinvalia nainen on pahasti rupsahtanut... silti lesoilee

Vierailija
120/1130 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikä saa kehon muuttumaan yllättävän lyhyessä ajassa yllättävän paljon.

Sama sitten toiseen suuntaan vaihdevuosissa - naisilla dramattisemmin, kuin miehillä, mutta aikanaan kaikilla.

Tietty hormoonihoidoilla voi siirtää muutoksia jonkin verran, mutta vain siirtää..

Kuuluu elämisen pakettiin.

Vanhaksi tuleminen on kaunista, kun sen oikein oivaltaa❤️.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan