Äkillinen rupsahtaminen
Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.
Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.
Kommentit (1130)
Voisikohan estrogeenia syödä jotenkin ravintolisänä jos se auttaisi?
Samana vuonna kun tuli avioero ja lapsen vakava sairastuminen. Sen mankelin kun kävi läpi ja lopulta katsoi peiliin, ei tunnistanut sen enempää omaa elämää kuin peilikuvaakaan omakseen. Tavallaan laittoi asiat tärkeysjärjestykseen, oikeasti niin moni asia menee nuoruuden ja kauneuden ohi, mutta samalla ihan kohtuutonta. Huolet ja shokki vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Samana vuonna kun tuli avioero ja lapsen vakava sairastuminen. Sen mankelin kun kävi läpi ja lopulta katsoi peiliin, ei tunnistanut sen enempää omaa elämää kuin peilikuvaakaan omakseen. Tavallaan laittoi asiat tärkeysjärjestykseen, oikeasti niin moni asia menee nuoruuden ja kauneuden ohi, mutta samalla ihan kohtuutonta. Huolet ja shokki vanhentaa.
Olen pahoillani! Toivottavasti kaikki on nyt paremmin. Kyllä mielestäni myös hyvät ajat usein hieman parantaa ulkoista olemusta, ihan solutasolla.
Mutta ei ulkonäöllä tietenkään ole merkitystä silloin kun on oikeasti vakavat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka vaikuttaa hormoneihin todella voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla rupsahti naama mutta hankin netistä semmosen laitteen jolla hierotaan kasvoja. Siinä on valoja semmosta ihmeellistä sähköä. Väri muuttui heti tasaisemmaksi ja kasvot kiinteytyivät. Suosittelen!
Voitko vähän tarkemmin kertoa mikä laite, minkä merkkinen jne.? Ihmeellinen sähkö ei oikein avaudu:D
Olen itsekin nyt katsellut niitä valohoitolaitteita, mutta en ole varma mikä olisi paras.
Olen eri mutta mulla on sellanen LED maski ja se auttaa mielestäni kyllä. Amazonista ostin jonkun edullishintaisen. Suojaa silmät hyvin jos käytät. Käytän myös mikroneulauskynää ja sekin auttaa tosi hyvin. Sellasta syvemmälle menevää kuin rullaneulat.
Mikroneulaus onkin jo tuttua mutta noita valohoito- ja vastaavia laitteita olen miettinyt. Seuraavaksi menen ottamaan rf-hoitoja ja kyselen samalla tuosta plasmahoidosta.
Monet tykkää rf-hoidoista!
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan estrogeenia pullaan.
Oletko laihdtuttanut? Silloin kasvot yleensä muuttuu vähän ryppyisemmiksi.
Kaikkein eniten naamaa rupsahduttaa laihduttaminen.Kun olet muutamankin kilon laihduttanut, niin kyllä näkyy naamasta.
Itselläni kasvot ovat olleet jo nuoresta kuukautiskierron eri aikoina ihan erinäköiset. Ja sitten vanhempana yhtäkkinen hormonivalahdus. Hirveän ärsyttävää, on kuin talosta yhtäkkiä kaatuisi seinä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein eniten naamaa rupsahduttaa laihduttaminen.Kun olet muutamankin kilon laihduttanut, niin kyllä näkyy naamasta.
Varsinkin viidenkympin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ongelmaa ei ole, kun on ollut hoikka koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo kymmenisen vuotta käyttänyt ihon kosteuttamiseen ainoastaan luonnonöljyjä, kuten kookosöljyä, avokadoöljyä ja granaattiomenansiemenöljyä. Mulla on täysin rypytön ja juonteeton iho, vaikka täytän kohta jo 45. Iho on myös sileä, näpytön ja pehmeä. Siksi en itse usko mihinkään hyaluroni- tai kollageenirasvoihin..
Eräs vuotta nuorempi ystäväni on tuhlannut pienen omaisuuden noihin yllämainittuihin ihmeseerumeihin, ja on silti ryppyiset silmänympärykset ja näkyvät juonteet. Minulla ei ole edes ilmeryppyjä, ihme kyllä. Ystäväni on muuten kyllä paljon kauniimpi kuin minä, mutta ryppyjä on, halusi tai ei. Rypyissä ei sinänsä ole mitään rumaa tai ihmeellistä, mutta monet naiset (minäkin) niitä silti kammoaa,
Itselleni kaikki luonnonöljyt ovat liian öljyisiä ja jäävät vain ihon pinnalle kalvoksi. Olen löytänyt hyviä seerumeja.
Laitan välillä seerumin päälle kookosöljyn, tai kostealle iholle jotta imeytyy. Öljy tarvitsee jonkun mikä sitoo sen ihoon, kuivaan ihoon se ei oikein toimi. Sheavoi myös on nyt talvella kasvoille oikein hyvä, sen levitän kostealle iholle. Kosteutus on kaikkein tärkein ulkoisessa ihon hoidossa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen kohotus =10000 nukutuksessa.
Rasvaimu vyötärölle=60000 nukutuksessa
Silarit about saman verran
Nyt mietit mikä on sulle tärkeää?
Raha vai rakkaus:)
Mikä pakko niitä on nukutuksessa tehdä? Vyötärön rasvaimu pari tonni puudutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ongelmaa ei ole, kun on ollut hoikka koko ikänsä.
Ei niin, mutta olen hoikka ja silti kasvoni valahtivat. Ne vaan valahtaa jos valahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen kohotus =10000 nukutuksessa.
Rasvaimu vyötärölle=60000 nukutuksessa
Silarit about saman verran
Nyt mietit mikä on sulle tärkeää?
Raha vai rakkaus:)
Mikä pakko niitä on nukutuksessa tehdä? Vyötärön rasvaimu pari tonni puudutuksessa.
Tai coolsculpting
Thihihiiihihiii... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksien mukaan estrogeenitason lasku yhdistettynä muihin biologisiin tekijöihin kuten stressi, aiheuttavat keskimäärin maksimissaan 20% ihon ikääntymisestä.
On helpompi ennaltaehkäistä kuin korjata, mutta kyllä niitä keinoja on :)
Huh.. Haluaisinpa tietää miten asia on tutkittu..
Ehkäpä tohtori Tolonen voisi alustaa hieman..
Estrogeenitason lasku kuivattaa ihoa. Estrogeenia saa mm. humalasta infuusiona.
Nimim. Ei Tolonen
Vierailija kirjoitti:
49v. asti menin jollain ihmetuurilla ja kummallisilla geeneillä. Tasan vuosi siitä eteenpäin muutos oli hurja. Tuli 50v. täyteen ja todellakin näytän siltä. Shokki oli kova, kun ennen näytti ikäänsä nuoremmalta niin kun yhtäkkiä kirii sen kiinni näyttää kuin olisi vanhentunut 5 vuotta 1 vuodessa.
Sama.Ittse 47v. Vielä 2v sitten en ollut mitenkään huolissani ja muutenkin aina luultu nuoremmaksi mitä olen. Varsinkin viimeisen vuoden aikana tuntuu että peilistä katsoo vanha rupsahtanut nainen. Ehkä stressi ja suru tehnyt tehtävänsä kun elämässä ollut niin paljon vaikeuksia viime aikoina.
En ymmärtänyt, kun tapahtui,mutta jälkikäteen katsottuna kun vertaa kuvia 32-vuotiaana ja 35-vuotiaana, niin kolmen vuoden sijaan näyttäisi olevan vähintään 13 vuotta eroa. Muuta syytä en keksi kuin ne kuuluisat ruuhkavuodet. Koko ajan stressi töissä ja kotona. Liian vähän unta. Ei riitävästi aikaa tai itsekkyyttä että olisi laittanut itsensä etusijalle.
[qse uote=Vierailija]Olen huomannut että ne jotka näyttivät pitkään nuorelta, rupsahtavat rajummin. Itsekin kuulun tähän.[/quote]
Se on geeneissä.Äitini kuoli siloposkena 74v.Ei käyttänyt koskaan mitään voiteita.Mulla sama vika.66-vuotiaana arvioitiin 50-vuotiaksi.Jännää että olen ainut äitini lapsista joka perin hänen
"unelmaihonsa".