Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies menettää mielenkiintonsa heti

Vierailija
12.01.2021 |

Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?

Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.

Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?

Kommentit (551)

Vierailija
501/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on selkeästi vaikeuksia tajuta miesten käytöstä.

Tarkemmin sanoen miesten käytöstä silloin kun he heluavat seksiä.

Ap:n kuvauksesta tulee mieleen "naistenmiehet". Siis miehet jotka tietävät millä (heikkoitsetuntoinen) nainen saadaan tilaan jossa seksi kiinnostaa. Naiselle annetaan hyväksyntää, kehutaan kauneutta ja naisellisuutta, ainutlaatuisuutta.

Naiset eivät tajua että mitä tapahtui kun mies sanoi sitä ja tätä ja oli superkiinnostunut, ja siten ei ollutkaan.

Miestä panetti. Muuta ei tarvita. Orgasmin jälkeen ei panettanut enää. Mies teki mitä tarvittiin jotta sai haluamansa eli naisen johon purkaa paineet.

Olen samaa mieltä kuin aikaisemmatkin. ap tuntee vetoa tietynlaisiin miehiin jotka tarjoavat sitä mitä hän haluaa eli kehumista ja itsetunnon nostatusta. ap:n harmiksi se on näytelmää jolla saadan seksiä.

Sitoutumishaluiset miehet eivät herätä ap:n kiinnostusta, koska he eivät käyttäydy noin.

Kerro nyt helvetissä miten ne "kunnon miehet" sitten käyttäytyvät? Kumma juttu että kaikki suhteeni ovat alkaneet noin, kiinnostumalla, hyväksymällä, kehumalla, flirttaamalla jne. Miten ihmeessä ihmiset päätyvät yhteen jos mihinkään ei voi luottaa eikä toista saa edes kehua tai kertoa että tykkää? Ei ole kyse lipevästä nuoleskelusta, vaan ihan normaalinoloisesta tutustumisesta ja ihastumisesta.

Tämä juttu on miesten vastuulla. Miehet tässä valehtelevat ja vedättävät. Mä en suostu ottamaan yhdenkään huijarin tekoja kontolleni - jos joku on viikkoja tai kuukausia jaksanut esittää ja sitten tekee noin, niin se on hänen häpeänsä. Ja sitten taas, täsmälleen samoin alkavasta jutusta tuli pitkä parisuhde. 

”En suostu harkitsemaan mitään muuta toimintatapaa kuin nykyinen, vaikkakin se aiheuttaa minulle ikäviä tilanteita elämässä. Tämä on periaatekysymys josta en jousta meni syteen tai saveen.” = Ikävät tilanteet elämässä jatkuu.

Ei, vaan mistä saa sen kristallipallon, josta tietää että juuri tämä mies vedättää ja tämä toinen taas ei, kun he käyttäytyvät samalla tavalla? Ei minua haittaa jos mies on lurjus, painukoon matkoihinsa, en jää kaipaamaan.

Ne miehet joista sinä kiinnostut, käyttäytyvät samalla tavalla.

Ihan tasan ei ole niin että kaikki miehet käyttäytyisivät samalla tavalla. Minä en esimerkiksi koskaan ala kehumaan naisen ulkonäköä tai naisellisuutta tutustuessa, ja jokainen suhteeni on alkanut niin että kaveripohjalta tuntemani nainen on tehnyt aloitteen.

Olen kateellinen. Olen nimittäin vuosien varrella tehnyt aloitteen neljälle kaverimiehelle (pitkän ajan kuluessa siis, ei mitenkään sarjana tai samasta porukasta, eri maissakin), ja aina tullut torjutuksi koska friendzonelta ei kuulemma nainenkaan pääse pois. Sydän särkyi niissäkin pettymyksissä. Mutta no, se on elämää. t. eri

Näin käy kun tekee aloitteita kaveriporukoista aina vain sille yhdelle jolle kaikki muutkin naiset tekee aloitteita.

Sinä et tiedä kenelle olen kaveripohjalta aloitteen tehnyt. Piste. 

Vierailija
502/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.

En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.

Näin miehenä voin kertoa, että se kuuluu miesten geeniperimään. Nainen menee sänkyyn useimmiten tunteella, mies siksi, kun panettaa. Ja silloin kun panettaa, luvataan vaikka kuu taivaalta, että saa. Suorituksen jälkeen, jos ei ole minkäänlaista yhteistä kemiaa, miehet pyrkivät poistumaan tilanteesta vähin äänin, kunnes seuraavan kerran panettaa.

Toki, mutta esim. mulle (ja muitakin naisia kommentoi samaa) ei ole koskaan käynyt noin kuin Ap:lle. Nimenomaan ne pelimiehet (joiden kanssa olen täysin tietoisesti ollut) ovat olleet vielä aamullakin mielin kielin. He ovat nauttineet pelistä kokonaisuutena eivätkä ole koskaan kohdelleet törkeästi heti seksin jälkeen. Toki ghostaamisia sun muita, nehän valitettavasti kuuluu nykypäivänä asiaan. t, eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisille toisten ihmisten tulkinta jotenkin vaikeaa? Ilmeisesti ainakin ap:lle. Miksei joku muka tunnista niitä pelimiehiä? En ymmärrä.

Vierailija
504/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet itsellesi liian kovatasoisia miehiä. Nämä hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Osaavat toki kokemuksensa takia esittää hyvin kiinnostunutta ja herrasmiestä ennen kuin saavat tavoitteensa. Kun on +5 vuotta iskenyt ja kaatanut naisia, niin siinä tulee hyväksi, kuten kaikissa harrastuksissa.

Jos haluat välttää tuon, niin kannattaa ihan suosiolla jättää ne hyvännäköiset väliin ja tapailla niitä tavismiehiä. Jos et ole itse oikeasti kaunis, niin komeat miehet hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Tavisnaisilta nimittäin komistukset saavat helpommin ja vähemmällä vaivalla kuin jos he yrittäisivät saada sitä sänkyseuraa kauniilta naisilta.

Tämän takia monilla naisilla on vääränlainen käsitys omasta ulkonäöstään. Se, että joku komistus menee kanssasi sänkyy, ei tee sinusta vielä kaunista. Olet ihan yhtä tavallinen kuin ennen sitä sänkykokemusta komistuksen kanssa. Jos taas tavisnaisena haet pelkkiä irtosuhteita, niin sitten mene vain ihmeessä vain niiden komistuksien kanssa sänkyyn. Molemmat voittavat siinä. Sinä pääset orin kyytiin ja komistus saa helppoa seksiä vähällä vaivalla.

Vierailija
505/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.

En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.

Näin miehenä voin kertoa, että se kuuluu miesten geeniperimään. Nainen menee sänkyyn useimmiten tunteella, mies siksi, kun panettaa. Ja silloin kun panettaa, luvataan vaikka kuu taivaalta, että saa. Suorituksen jälkeen, jos ei ole minkäänlaista yhteistä kemiaa, miehet pyrkivät poistumaan tilanteesta vähin äänin, kunnes seuraavan kerran panettaa.

En tiedä, onko seksuaalisuuteni sitten epänaismaista, mutta minä (nainen) menen kyllä sänkyyn nimenomaan siksi, että haluan seksiä. En mene sänkyyn siksi, että minulla on "tunteita" jotakin kohtaan, vaan menen siksi, että haluan seksiä hänen kanssaan. Toki minulla voi myös olla tunteita häntä kohtaan - mutta ne tunteet eivät välttämättä tarkoita ihastumista tai rakastumista, voi olla kyse myös siitä, että tykkään ihmisestä ja hän on mukava tyyppi, mutta että seksissä on kyse vain seksistä.

Vierailija
506/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunlainen kokonaiskuva noista tilanteista on muodostunut ketjun alkua lukiessa. En halua loukata tällä kommentilla tai sanoa että herkkyys tms on huono asia, mutta se saattaa kuitenkin vaikuttaa tilanteeseen. Sinusta saa tosi herkän ja sellaisen kuvan että puhut aika pidäkkeittä omasta kokemattomuudesta ja muusta partnerille, hieman rajattomasti. Ja kuten jollekin muullekin, tuli mieleen omasta lähipiiristä ihan kivasti nuorena pärjänneet mutta lievästi neuroepätyypilliset kaverit. Tai sellaiset joille ei ole muodostunut lapsuuden perheessä terveitä rajoja ja käsitystä itsestä.

Sain käsityksen että se että partneri kuuntelee sujuvasti syväluotaavaa analyysia epävarmuudestasi on sinusta tavallista ja tärkeää. Oman kokemuksen mukaan kuitenkin sellaiset ihmiset jotka ovat aidosti kiinnostuneita tuollaisesta, saati uusien tuttavuuksien kanssa, on harvassa ja usein neuroepätyypillisiä, usein naisia, harvemmin itsevarmoja ihmisiä joiden kanssa syntyy kemiaa ja asiat etenee mutkattomasti.

Niitä jotka kuuntelevat sujuvastikin pakon edessä jos tarvitsevat sinulta jotain, vaikka et olisi ihmisenä heistä kiinnostavakaan, todella on.

Mulle piirtyi mieleen kuva tilanteesta että mies kiinnostuu sinusta ensin hyvän kroppaasi tms viettejä herättävän syyn takia, herkkyytesi ei näy päällepäin, kavereitakin on, ei mitään silmiinpistävää.

Mies saattaa aluksi olla uteliaskin herkkyyttäsi kohtaan, mutta ehkä jo tiedostaa hiljalleen että ei tämä ole ihan normaalia, alkaa hahmottua että tuo avoin erityislaatuisuus on hänelle hieman kiusallista ja tuntuu pikkasen oudolta. Ehkä jopa vastenmieliseltä jos on sisimmässä ennakkoluuloinen, tottunut elämään tietynlaisessa näennäisesti suvaitsevassa sosiaalisessa piirissä mutta kuitenkin nin että erilaisuudelle ei ole joutunut altistumaan liikaa. Epäilys ja pieni halveksunta outoa avoimuutta kohtaan kasvaa, mutta sinulla on kuitenkin kiva kroppa jota tekee mieli kokeilla. Ja koska et ilmeisesti ole kovin high mainteance ja mahdollisesti omat rajasi eivät ole sinulle itsellesikään selkeät, niin tilaisuus tekee varkaan.

Lopulta kuitenkin se että kokee ottaneensa jotain omasta mielestä hieman oudolta ja lapsenomaiselta naiselta joka on kertonut omasta kokemattomuudesta ja epävarmuudesta suodattamatta herättää välittömän katumuksen, syyllisyyden ja häpeän. Kun seksi on saatu, jäljelle ei jää mitään. ”En voisi viedä häpeän laukaisevaa naista ikinä äidille näytille, toivottavasti kukaan ei saa tietää tästä.” Joillekin häpeän voi herättää jo ikäsi, sosiaalinen taustasi, outo harrastus, outo käytös, lapsellisuus tai mikä vain.

Jos mikään kohta tuntui siltä että voisi sopia tilanteeseesi, niin keskity vahvistamaan itseäsi ja omaa itsevarmuuttasi. Pidä itsestäsi enemmän asioita itselläsi ja piirrä rajat itsesi ympärille, älä avaa tunteita heti ulos kun sopiva kohde löytyy. Pidä tunteita ja omia asioitasi hetki ensin itselläsi ja katsele niitä rauhassa.

Ennen kuin rajat on vahvat ja olet oppinut toimimaan niiden puitteissa niin opettele pari high mainteance tapaa joilla saat estettyä sen, että tilaisuus tekee varkaan kun et osaa arvioida miesten kiinnostusta realistisesti.

Vaivan näkeminen tavatakseen sinut onnistuu niiltä jotka ovat kiinnostuneita sinusta ihmisenä niin kauan kunnes kiinnostus lopahtaa. Kun kiinnostus lopahtaa, kynnys lähteä työläille (aika, raha vaivannäkö, epämukavuusalue) treffeille kasvaa ja huomaat käytöksen muuttuvan. Tai ehkä edes ekoja treffejä ei tule jos et herätä erityistä kiinnostusta tai haussa on helppoja kohtaamisia. Se että jaksaa käydä vaivattomilla treffeillä joilla huolehdit että et ole vaivaksi ei usein ole kynnyskysymys.

Samaa mieltä. Joku samantyyppinen mies olisi ehkä sopiva. Älä ole sinisilmäinen ettet tule hyväksikäytetyksi ja älä puhu kaikkea mahdollista heti.

Niin, onhan se nyt jo sanottu paljon aiemmin ketjussa, että näin käy, kun ottaa itseään suositumman miehen. Miksi on naisille niin vaikeaa hyväksyä, että kyse tällaisissa caseissa kun mies kummallisesti jättää naisen seksin jälkeen tai esim. parin kuukauden seksisuhteen jälkeen, on siitä, että mies oli tavalla tai toisella niin paljon suositumpi kuin nainen, että nainen ei kelvannut?

Miksi naiset hakkaavat päätä seinään kerta toisensa jälkeen?

Mistä sen sitten voi tietää, onko mies suositumpi kuin itse?

Siitä, että nainen on jutussa yleensä se aktiivsempi osapuoli esim yhteydenpidossa ja kun pukille päästään, niin sen jälkeen mies lemppaa.

Nainenhan ei itse tätä edes ihastuksissaan tajua, eikä osaa lukea merkkejä. Naiset ei tänä päivänäkään vielä tunne miehiä, vaan luulevat miehen elävän saman tunne-elämän kautta asioita kuin naiset itsekin.

Tästäkin loistava esimerkki oli aloittajan komentti jokunen viesti takaperin, jossa totesi halunneensa seksuaalisesti häntä (eli sitä miestä). Juuri tässä on yksi kulmakivi, joka erottaa miehet ja naiset. Nainen haluaa ihmistä itseään ja haluaa tuntea seksin yhteydessä tiettyä vetovoimaa toiseen, vaikka ei olisikaan vakavammasta kyse. Mies taas haluaa tussua ja tyhjentää pussit, ja piste. Siksi mies vaikka pettää kumppaniaan omaa naistaan heikompitasoisen naisen kanssa, koska ei mies sitä toista halua ihmisenä, vaan haluaa pukille ja tyydyttää seksuaaliset himonsa.

No AP tässä huutelee välistä, että tämähän menee ihan mahdottomaksi. Koska nyt naisen aloittellisuus ja aktiivisuus on taas huono juttu, koska tarkoittaa sitä että mies ei ole oikeasti kiinnostunut (kuitenkin palsta on täynnä huutoa siitä kuinka naisten pitää tehdä aloitteita). Lisäksi mun tapauksessa mies vei juttua ja teki ne ratkaisevat aloitteet tapaamisen jne suhteen, mutta tämähän on myös huono koska nyt olen antautunut pelimiehelle! 

Siitä olen samaa mieltä - ja ylpeä tästä ominaisuudestani - että haluan ihmistä itseään. En halua koskaan muuttuakaan tämän suhteen. Ongelmana ei edelleenkään ole se ettei jutusta tullut mitään, vaan se minuutissa tapahtunut syväjäädytys. Kaikki se tutustuminen ja ajatustenvaihto ja hellyys ja ystävällisyys oli nappia painamalla poissa. Se tässä kaihersi.

Herätys. Normaalia parisuhdetta toivoessa ei kannattaisi uskoa kaikkia palstan vakinaisettomien vinkkejä. He huutaa kuorossa muun muassa tuota että naisen pitää olla aktiivinen koska heiltä puuttuu sosiaaliset taidot ja varmuus lähestyä naista. Ongelma ratkeaisi jos Siepin Sara laittelisi viestiä. Muiden ja heidänkin kohdalla tilanne kuitenkin on se ettei naisen aktiivisuus syvennä miehen kiinnostusta jos nainen ei kiinnostaa. Seksi kelpaa joillekin lähestymistavasta huolimatta.

Se että mies vei juttua seksin suuntaan tarkoittaa just sitä.

Se että itsekkäistä tai pelkkää seksiä sinulta hakevista miehistä karsiutuisi osa sillä että asettelisit muutaman esteen radalle on totta sekin.

Siis tietenkin tapailua viedään seksin suuntaan?! Miksi ei, ellei ole aseksuaali? Oikeasti sinkuille/jonkinlaista kumppania haluaville annetaan aivan päättömiä neuvoja.

Ei saa antaa, koska ei saa olla helppo. Mutta pitää kuitenkin, koska ei saa pihdata. Kannattaa odottaa mutta mahdollisimman nopeasti harrastaa seksiä. Ei saa kirjoitella liikaa mutta pitää osoittaa kiinnostus. Jos mies vie, se haluaa vain seksiä. Jos nainen tekee aloitteen, mies haluaa vain seksiä. Ei saa ottaa liian tasokasta, olet kuitenkin liian ruma sille. Usko itseesi, itsevarmuus on kaiken aa ja oo. Ota mitä haluat. Anna miehen johtaa. Jne jne. Lista on loputon.

Nainen ei saa antaa heti, jos ei halua joutua panomiesten patjaksi kerta toisensa jälkeen.

Naisen ei kannata itse tehdä kovin pitkälle vietyjä aloitteita, mutta naisen kannattaa osata näyttää vihreää valoa voimakkaasti. Aktiivisia aloitteita naisilta pyytävät tosiaan varmaan lähinnä peräkammarinpojat, jotka eivät ole itse uskaltaneet ikinä kysyä ketään naista ulos. Sen sijaan, minä miehenä, joka en ole naisten keskuudessa suosittu, mutta osaan kuitenkin jonkun verran naista iskeä, pidän ihannetapauksena sitä, että nainen antaa vahvasti vihreää valoa, mutta ei ole loppuun asti aloitteellinen. Naiset jotka ovat miesten keskuudessa suosittuja, osaavat varmaan selittää paremmin sinulle tämän. Jotain siis tyyliin: älä pyydä miehiä kahville itse, mutta kerro niille että olet menossa festareille/ tapahtumaan ensi viikonloppuna, tai puhu miehen kanssa jostain uutuusleffasta josta mies ilmeisesti pitäisi tms. Näitä täkyjä heittelemällä kyllä saa useimmat miehet pyytämään sinut treffeille.

Mutta siis, älä pyydä miehiä aktiivisesti itse treffeille. Samoin älä ehdota seksiä itse, mutta älä ole turhan vaikeakaan, tee itsesi helposti lähestyttäväksi silloin kun on seksin aika, tai varsinkin ekan pusun aikoihin. 

Mutta ajoitus on tärkeää. Älä anna seksiä niin helposti kuin olet antanut tähän mennessä. Olet selvästi antanut seksiä miehille ilman tutustumista. Jos pidennät sitä tutustumisaikaa, ja otat jotain vähän vaikeitakin asioita esiin kuten mitä haluaa elämässä, niin suurin osa panomiehistä karsiutuu matkalle. Toki joku psykopaatti jää siihen hengaamaan myös seksittä niin kauan että saa seksiä ja voi poistua, mutta niistä en tiedä miten välttää. Ehkäpä olematta ihastumatta miehiin, jotka vaikuttaa häikäilemättömiltä muita ihmisiä kohtaan? Donald on varmaan ollut rakastava mies Melaniaa kohtaan, mutta antaako se Melanialle oikeuden unohtaa sen millainen Donald on muita ihmisiä kohtaan?

Harjoittele antamaan hellyyttä ja välittämistä ilman seksiä. Ainakin itse pysyisin kiinnostavan naisen vierellä helposti monta kuukauttakin ilman seksiä ja tavoittelisin häntä tyttöystäksi, jos hän jollain tavalla näyttäisi lämpimät tunteensa minua kohtaan ja esim. puhuisi meistä parina, vaikkei vielä haluaisikaan seksiä antaa.

En ole ap, mutta kyllä minusta tuntuisi täysin luonnottomalta seurustella kuukausikaupalla ilman seksiä, jos molemmat ovat ihastuneita ja haluavat toisiaan seksuaalisesti. No, onneksi olen biseksuaali ja minulle käy kumppaniksi joko nainen tai mies. Naisten kanssa ei onneksi tarvitse pelailla tällaisia älyttömiä pelejä ja säännöstellä ja pantata seksiä, vaan asioiden voi antaa luontevasti edetä kahden toisiaan kohtaan tuntevan ja haluavan ihmisen välillä.

Miehet ampuvat kyllä itseään jalkaan, jos noin toimivat. Jos naisen seksuaalinen halu ja seksuaalinen aktiivisuus on noin paha asia, niin älkää sitten syyttäkö itseänne, jos päädytte suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on alhainen libido ja joka haluaa seksiä harvoin tai ei koe sitä niin tärkeäksi muutenkaan. Miettikää asennettanne siinä vaiheessa, kun suhde on pelkkää netflixin katsomista yhdessä ja hartiahierontaa - ei siinä, kivojahan nekin ovat, mutta jos toiveissa on vilkas ja hyvä seksielämä, ei kannata torpedoida sitä alkuunsa toivomalla mahdollisimman epäseksuaalista köytöstä ja asennetta kumppaniltaan. Koska hyvinkin voi käydä, että sitä saa mitä tilaa.

Jos jopa minulla, naisten keskuudessa epäsuositulla miehellä, on "turnoffannut" ne kerrat kun nainen on antanut seksiä samantien ja ollut suorastaan päällekäyvä ( olen joskus jopa jättänyt seksin ottamatta kun nainen on ollut tarpeeksi kännisen päällekäyvä), niin mitenköhän mahtaa olla panomiesten laita? Veikkaan että suurimmalle osalle miehiä nainen muuttuu tyttöystävämateriaalista joko panoksi, tai suoraan ihan epäkiinnostavaksi kaikinpuoliin, jos antaa samantien heti tavatessa.

Jos kerran et halunnut seksiä, niin miten nainen on voinut "antaa" sinulle seksiä? Olette te kyllä erikoisia - haluatte seksiä, mutta on silti turn off, jos sitä seksiä "saa".

Vierailija
507/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kuvauksesta tulee mieleen "naistenmiehet". Siis miehet jotka tietävät millä (heikkoitsetuntoinen) nainen saadaan tilaan jossa seksi kiinnostaa. Naiselle annetaan hyväksyntää, kehutaan kauneutta ja naisellisuutta, ainutlaatuisuutta.

Naiset eivät tajua että mitä tapahtui kun mies sanoi sitä ja tätä ja oli superkiinnostunut, ja siten ei ollutkaan.

Miestä panetti. Muuta ei tarvita. Orgasmin jälkeen ei panettanut enää. Mies teki mitä tarvittiin jotta sai haluamansa eli naisen johon purkaa paineet.

Olen samaa mieltä kuin aikaisemmatkin. ap tuntee vetoa tietynlaisiin miehiin jotka tarjoavat sitä mitä hän haluaa eli kehumista ja itsetunnon nostatusta. ap:n harmiksi se on näytelmää jolla saadan seksiä.

Sitoutumishaluiset miehet eivät herätä ap:n kiinnostusta, koska he eivät käyttäydy noin.

Kerro nyt helvetissä miten ne "kunnon miehet" sitten käyttäytyvät? Kumma juttu että kaikki suhteeni ovat alkaneet noin, kiinnostumalla, hyväksymällä, kehumalla, flirttaamalla jne. Miten ihmeessä ihmiset päätyvät yhteen jos mihinkään ei voi luottaa eikä toista saa edes kehua tai kertoa että tykkää? Ei ole kyse lipevästä nuoleskelusta, vaan ihan normaalinoloisesta tutustumisesta ja ihastumisesta.

Tämä juttu on miesten vastuulla. Miehet tässä valehtelevat ja vedättävät. Mä en suostu ottamaan yhdenkään huijarin tekoja kontolleni - jos joku on viikkoja tai kuukausia jaksanut esittää ja sitten tekee noin, niin se on hänen häpeänsä. Ja sitten taas, täsmälleen samoin alkavasta jutusta tuli pitkä parisuhde. 

”En suostu harkitsemaan mitään muuta toimintatapaa kuin nykyinen, vaikkakin se aiheuttaa minulle ikäviä tilanteita elämässä. Tämä on periaatekysymys josta en jousta meni syteen tai saveen.” = Ikävät tilanteet elämässä jatkuu.

Ei, vaan mistä saa sen kristallipallon, josta tietää että juuri tämä mies vedättää ja tämä toinen taas ei, kun he käyttäytyvät samalla tavalla? Ei minua haittaa jos mies on lurjus, painukoon matkoihinsa, en jää kaipaamaan.

Ihan tasan ei ole niin että kaikki miehet käyttäytyisivät samalla tavalla. Minä en esimerkiksi koskaan ala kehumaan naisen ulkonäköä tai naisellisuutta tutustuessa, ja jokainen suhteeni on alkanut niin että kaveripohjalta tuntemani nainen on tehnyt aloitteen.

Kiinnostaisi tietää miksi et ole itse tehnyt yhtään kertaa aloitetta? Tuo vaikuttaa nimittäin sellaiselta suhteeseen ajautumiselta, että no ollaan nyt sitten vaikka yhdessä kun sinä kerran niin tahdot.

Vierailija
508/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailet itsellesi liian kovatasoisia miehiä. Nämä hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Osaavat toki kokemuksensa takia esittää hyvin kiinnostunutta ja herrasmiestä ennen kuin saavat tavoitteensa. Kun on +5 vuotta iskenyt ja kaatanut naisia, niin siinä tulee hyväksi, kuten kaikissa harrastuksissa.

Jos haluat välttää tuon, niin kannattaa ihan suosiolla jättää ne hyvännäköiset väliin ja tapailla niitä tavismiehiä. Jos et ole itse oikeasti kaunis, niin komeat miehet hakevat sinusta vain sitä sänkyseuraa. Tavisnaisilta nimittäin komistukset saavat helpommin ja vähemmällä vaivalla kuin jos he yrittäisivät saada sitä sänkyseuraa kauniilta naisilta.

Tämän takia monilla naisilla on vääränlainen käsitys omasta ulkonäöstään. Se, että joku komistus menee kanssasi sänkyy, ei tee sinusta vielä kaunista. Olet ihan yhtä tavallinen kuin ennen sitä sänkykokemusta komistuksen kanssa. Jos taas tavisnaisena haet pelkkiä irtosuhteita, niin sitten mene vain ihmeessä vain niiden komistuksien kanssa sänkyyn. Molemmat voittavat siinä. Sinä pääset orin kyytiin ja komistus saa helppoa seksiä vähällä vaivalla.

Onko niin, että tavismies ei koskaan halua keneltäkään vain seksiä? Ja toisaalta miten sitä noin vaan aletaan tapailla jotain "tavismiestä", jos kriteerinä pitäisi olla, että ei saisi pitää miestä hyvännäköisenä? Missä vaiheessa fyysisyys tulee kuvioihin mukaan, jos toisen ulkonäöstä ei pidä? 

Vierailija
509/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää miksi et ole itse tehnyt yhtään kertaa aloitetta? Tuo vaikuttaa nimittäin sellaiselta suhteeseen ajautumiselta, että no ollaan nyt sitten vaikka yhdessä kun sinä kerran niin tahdot.

Hassua että kun mies ei tee aloitetta, tulkinta on on tämä.

Kun nainen ei tee aloiteta niin sehän on just oikein, sillä testataan kuka haluaa tosissaan ym.

Nuorempana tehnyt aloitteita koska olin ujo. Vanhempana siksi koska pidän eniten aloitteellisista naisista.

Vierailija
510/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joka tehtailee näitä samankaltaisia aloituksia on yksi palstan parhaita trolleja. On aikaa lojua palstalla kokonaisia päiviä, pitää keskustelut sekavina ja heittää juuri tarpeellisen määrän yksinkertaisia tärppejä. ”Tarkennatko, en nyt ymmärrä?... ok. Mutta tarkennatko, en nyt ymmärrä... aivan, mutta en ymmärrä mitä tarkoitat.” Ja aina joku vastaa. :)

Vierailija
511/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä joka tehtailee näitä samankaltaisia aloituksia on yksi palstan parhaita trolleja. On aikaa lojua palstalla kokonaisia päiviä, pitää keskustelut sekavina ja heittää juuri tarpeellisen määrän yksinkertaisia tärppejä. ”Tarkennatko, en nyt ymmärrä?... ok. Mutta tarkennatko, en nyt ymmärrä... aivan, mutta en ymmärrä mitä tarkoitat.” Ja aina joku vastaa. :)

Jep. Työtön jonne/Jonna, jolla ei ole muuta elämää eikä oikein muita ihmissuhteita. Näin se päivä menee tuilla eläessä.

Vierailija
512/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Työtön jonne/Jonna, jolla ei ole muuta elämää eikä oikein muita ihmissuhteita. Näin se päivä menee tuilla eläessä.

Mulla on työ joka mahdollistaa aaveellä roikkumisen. Ja palkka juoksee :). Ap

Vierailija
513/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen mutta tää on mun eka aloitus. Löysin aaveen pari viikkoa sitten. Palstan henki on kyllä tullut jo selväksi.

Vierailija
514/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli ihan tavallinen, ei todellakaan mikään alusvaatemalli, urheilija tms. Olen ihan yhtä hyvännäköinen naisena kuin hän miehenä.

Väitätkö oikeasti että kaksi samantasoista ihmistä ei voisi mennä sänkyyn ja jompi kumpi tekee tuon jäätymisen? Miksi pitää aina olla miehen liian komea jne? Tuo on tuollainen liukuhihnavastaus jonka olen palstailuni aikana jo nähnyt lukuisia kertoja. Se voi joskus pitää paikkansa mutta voisiko olla mitään muuta tekijää tässä vaikuttamassa?

Täältä sain jo erittäin hyviä ajatuksia, esim. tuo että eksässä voi silti olla kiinni vaikka vuoden on ollut sinkkuna. Tai että miestä voisi nolottaa lyhyt kesto vaikka olinkin tyytyväinen. Tai että joillekin kuuluu hommaan se melkeinpä inhotus seksin jälkeen. Näitä en osannut itse ajatella noin ennen tätä keskustelua ja sain hyvää näkökulmaa aiheeseen jatkossa deittailua varten.

Ap

Vierailija
515/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työ joka mahdollistaa aaveellä roikkumisen. Ja palkka juoksee :). Ap

Eli ainakaan ei mitään kovin hoksottimia vaativaa.

Vierailija
516/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usissa tapauksissda kiinnostuu kuulemma säilyy, kun menet sänkyyn ensitapaamisella ja sängystä noustessa sovit jo seuraavan kerran.

Vierailija
517/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikea erottaa oikeasti kiinnostunutta miestä ja pelimiestä, opiskellaa biologian peruskäsitteet mimikry ja yliärsyke.

Pelimies esittää hyvää miestä, mutta pyrkii tarjoamaan yliärsykkeen. Siksi tavallinen mutta hyvä mies ei välttämättä ”tunnu miltään” pelimieheen verrattuna. Ainakaan ennen kuin hoksaa kupletin juonen.

Vierailija
518/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfamiehille pitää genitaalienkin olla just eikä melkein, rinnoista puhumattakaan. Aidosti pinnallinen supermies haluaa edustustasoa olevan kumppanin häpyhuulien muotoa ja nännipihoja myöten. Tarkista nämä alkuun, olettaen että perusasiat kuten fitteys, pituus yli 170 cm ja hyvät hampaat ovat kunnossa.

Vierailija
519/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfamiehille pitää genitaalienkin olla just eikä melkein, rinnoista puhumattakaan. Aidosti pinnallinen supermies haluaa edustustasoa olevan kumppanin häpyhuulien muotoa ja nännipihoja myöten. Tarkista nämä alkuun, olettaen että perusasiat kuten fitteys, pituus yli 170 cm ja hyvät hampaat ovat kunnossa.

Kai sillä alfamiehellä on sitten itsellään myös täydelliset paikat? Myös vaatteiden alla...

Vierailija
520/551 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sillä alfamiehellä on sitten itsellään myös täydelliset paikat? Myös vaatteiden alla...

Tietysti. Siitä erottaa alfamiehen wannabe-alfamiehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän