Kun mies menettää mielenkiintonsa heti
Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?
Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.
Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassit on tyjennetty ja kohde vaihtuu. Tätä kutsutaan miehen seksuaalisuudeksi. Ei mies tarvitse naista muuhun kuin siemen jatkoksi ja reiäksi. Luulitko että juttukaveria sinusta etsitään?
Haha, mä en deittaile ketä hyvänsä just tämän takia. Olkaa muutkin valikoivampia! Toisen kanssa pitää tulla hyvä fiilis, suorastaan 🥰
Olen jo erittäin valikoiva, ja vuosia kerrallaan yksin. Odotan sitä aitoa tunneta, ihastusta. Ja tekoja, ei vain pelkkiä sanoja ja hurmausta. Kaikkia näitä sain ja silti homma loppui yhteen yöhön. Kuten aina. Fiilis oli superhyvä siihen sekuntiin asti. Eli kerro ihmeessä konkreettisesti miten löydät kumppaneita joiden kanssa ei käy noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sänkyyn silloin, kun haluat miehen kanssa seksiä täysin riippumatta siitä, kehittyykö välillenne parisuhdetta vai ei. Jos tekee mieli seksiä, älä pihtaa, siihen ei ole mitään syytä. Älä liioin oleta, että seksi tarkoittaa parisuhdetta. Ota oma seksuaalisuutesi omaan haltuusi, älä luovuta sitä miehelle.
En oletakaan. Ongelma on siinä kylmyydessä. On aivan eri asia mennä sänkyyn, huomata ettei tämä ehkä toimikaan, ja ystävällisesti kertoa myöhemmin että meistä ei tule mitään mutta kaikkea hyvää sulle. Se mikä satuttaa on että ensin ollaan niin ihania ja välittömästi seksin jälkeen ei edes kosketa, katsota. Ymmärrän ettei kaikista jutuista tule jotain. Mutta kun ei koskaan mitään. Sitä tässä vain pohdiskelen.
Valitset niitä miehiä, joille tuo kaikki on peliä ja jonkinlaista saalistusta. Komeita, itsevarmoja, assertiivisia... Vetoavat naiseen kuin naiseen, sinuunkin, mutta eivät ole tosiasiassa kiinnostuneita sinusta ihmisenä. Tuhoat vain omanarvontuntosi, vaikka se tuntuu aluksi hyvältä, kun noin mahtava mies on kiinnostunut JUURI MINUSTA.
Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka haluavat pysyvän ja syvällisen ihmissuhteen. Mitä jos alkaisit tutustua heihin?
Millaista se seksi teillä sitten oli? Voisit avata tätä vähän. Voisiko siinä olla syy?
Tuo on niin harhakäsitys modernissa maailmassa että naiset kuvittelevat voimaantuvansa yms. vapaan seksuaalisuuden kautta kun juuri noinhan he antavat sen pois. Mitä useammalle ja mitä helpommin annat sitä arvottomammaksi muutut, mutta sitä sun ei tietenkään haluta tajuavan, sillä miehet joutuisivat kasvamaan miehiksi, ei olisi enää helppoja panoja, vain kunnollisia naisia ja miehiä jotka ottavat vastuun teoistaan.
Oot huono pano. Otatko hyvin suihin?
Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassit on tyjennetty ja kohde vaihtuu. Tätä kutsutaan miehen seksuaalisuudeksi. Ei mies tarvitse naista muuhun kuin siemen jatkoksi ja reiäksi. Luulitko että juttukaveria sinusta etsitään?
Haha, mä en deittaile ketä hyvänsä just tämän takia. Olkaa muutkin valikoivampia! Toisen kanssa pitää tulla hyvä fiilis, suorastaan 🥰
Olen jo erittäin valikoiva, ja vuosia kerrallaan yksin. Odotan sitä aitoa tunneta, ihastusta. Ja tekoja, ei vain pelkkiä sanoja ja hurmausta. Kaikkia näitä sain ja silti homma loppui yhteen yöhön. Kuten aina. Fiilis oli superhyvä siihen sekuntiin asti. Eli kerro ihmeessä konkreettisesti miten löydät kumppaneita joiden kanssa ei käy noin?
Homma lähtee käyntiin heti ensitreffeiltä alkaen. Miten mies käyttäytyy? Onhan luonteva, asiallinen jne. Pukeutuminen ja yleinen olemus, hajusteiden käyttö.
Äänenpaino (ehdoton!), miehen tulee puhua rauhallisella, mutta kuitenkin vakaalla äänellä.
Tuoko mitään tai kehuuko ohimennen esim. hiuksia. Ujouden taakse ei voi täysin piiloutua, näet kyllä jos toinen on tosissaan. Jos emmit, älä tapaa enää uudelleen tuota miestä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.
Miten sitä sitten pitäisi olla? Näyttää tympääntyneeltä, laittaa vasta viikon jälkeen viesti ja sekin sellainen laimea. Eikä seuraavasta tapaamisesta tietenkään mitään puhetta. Oisko parempi?
Vierailija kirjoitti:
No jonkinlainen ongelma tai pettymys siellä sängyssä on ollut? Ja anna noiden "väljä" kommenttien olla. Mulla oli pitkä liitto ja sen jälkeen kaksi lyhyempää suhdetta. Kaikissa sama juttu. Nainen osaa ottaa oman nautintonsa, mutta ei anna sitä takaisin. Ei tee mitään oma-aloitteisesti, kokeilunhalu, toisen huomioon ottaminen, vastavuoroisuus ja iloisuus sängyssä puuttuu. Jos seuraavalla naisella on samanlaisia eleitä, niin varmasti en toista kertaa enää sänkyyn hänen kanssaan mene. Kokemus on näyttänyt, että tällaista käytöstä on vaikea muuttaa vaikka aiheesta miten puhuisi.
No, voin sanoa että ainakin tällä kertaa mies nautti varmasti enemmän kuin minä. Mutta toki en ekalla kerralla tehnyt kaikkia maailman sirkustemppuja. Eikö ekan kerran jännitystä saa mitenkään anteeksi?
Tätä juuri pohdiskelen että kun minusta ei oikeasti välitetä, seksi on kuin työhaastattelu. Mies arvioi kelpaako. Ei oikeaa yhteyttä ja tunnustelua, opettelua. Vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksensa ja onnistua juuri tietynlaisessa suorituksessa jotta pääsen jatkoon? Itse en edes saanut ja nautin silti, läheisyydestään, tunteesta, kokonaisuudesta.
Kaipa deittailu vain on liian julmaa minulle.
Jos kylmyys tulee joka kerta välittömästi seksin jälkeen, niin kyllä se siihen jotenkin liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sinua lähestyi tavalliset miehet, jotka halusivat kivan kumppanin. Mutta sinä erittäin valikoit sen pitkän, tumman ja komean status-miehen, koska olethan sen arvoinen. Sen saman, jonka kaikki muutkin naiset halusivat. Tällä miehellä oli kylläkin takanaan 100 lyhytsuhdetta ja vain 1 pidempi parisuhde (lukioaikana), mutta sinun silmissäsi se vain lisäsi tämän miehen haluttavuutta ja toisaalta teillähän oli niin vahva kemia, että hääkellot jo kilisivät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan minuutti - muutama tunti seksin jälkeen. En tietenkään ala höpöttämään siinä sängyssä makoillessa seuraavista tapamisista. Haluaisin vain nauttia hetkestä ja makoilla yhdessä. Se kylmyys on välitöntä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kylmyys tulee joka kerta välittömästi seksin jälkeen, niin kyllä se siihen jotenkin liittyy.
Ei välttämättä liity. Osalle riittää pelkkä irtonumero, joten miehet luulee tämän pätevän kaikkiin naisiin. Pysyvämpiä suhteita haluavien täytyy pistää sulhasehdokkaat töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jonkinlainen ongelma tai pettymys siellä sängyssä on ollut? Ja anna noiden "väljä" kommenttien olla. Mulla oli pitkä liitto ja sen jälkeen kaksi lyhyempää suhdetta. Kaikissa sama juttu. Nainen osaa ottaa oman nautintonsa, mutta ei anna sitä takaisin. Ei tee mitään oma-aloitteisesti, kokeilunhalu, toisen huomioon ottaminen, vastavuoroisuus ja iloisuus sängyssä puuttuu. Jos seuraavalla naisella on samanlaisia eleitä, niin varmasti en toista kertaa enää sänkyyn hänen kanssaan mene. Kokemus on näyttänyt, että tällaista käytöstä on vaikea muuttaa vaikka aiheesta miten puhuisi.
No, voin sanoa että ainakin tällä kertaa mies nautti varmasti enemmän kuin minä. Mutta toki en ekalla kerralla tehnyt kaikkia maailman sirkustemppuja. Eikö ekan kerran jännitystä saa mitenkään anteeksi?
Tätä juuri pohdiskelen että kun minusta ei oikeasti välitetä, seksi on kuin työhaastattelu. Mies arvioi kelpaako. Ei oikeaa yhteyttä ja tunnustelua, opettelua. Vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksensa ja onnistua juuri tietynlaisessa suorituksessa jotta pääsen jatkoon? Itse en edes saanut ja nautin silti, läheisyydestään, tunteesta, kokonaisuudesta.
Kaipa deittailu vain on liian julmaa minulle.
Ei se mitään sirkustemppuja vaadi. Vain oikean ja iloisen asenteen. Kyllä itse ainakin ekan kerran jännityksen ymmärtäisin tai vielä sadannenkin. Sen sijaan jos asenne on "tässä mä oon, miellytä mua, pane mua", niin näihin en itse enää aikaani jatkossa haaskaa. Toisaalta et kuulosta sellaiselta, joten en tiedä mikä menee pieleen.
Surkeita miehiä olet kyllä tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:n seksitaidoissa mitään vikaa ole. Nämä ap:n valitsemat miehet mielistelee ja esittää kiinnostusta saadakseen ap:sta kaadon. Kun nainen on "merkattu", on aika siirtyä eteenpäin.
Älkää minulta kysykö, miksi naiset valikoivat tällaisella arvomaailmalla varustettuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sinua lähestyi tavalliset miehet, jotka halusivat kivan kumppanin. Mutta sinä erittäin valikoit sen pitkän, tumman ja komean status-miehen, koska olethan sen arvoinen. Sen saman, jonka kaikki muutkin naiset halusivat. Tällä miehellä oli kylläkin takanaan 100 lyhytsuhdetta ja vain 1 pidempi parisuhde (lukioaikana), mutta sinun silmissäsi se vain lisäsi tämän miehen haluttavuutta ja toisaalta teillähän oli niin vahva kemia, että hääkellot jo kilisivät.
Minua ei lähestynyt kukaan noiden yksinäisten vuosien aikana.
Ko. mies ei ole pitkä, hiukset on joo ruskeat, komeus on suhteellista (sanoisin että söpö, ei komea), ammatiltaan toimistorotta, ei rikas tms.
Hänellä oli 7 vuoden parisuhde joka päättyi vuosi sitten. En voi tietää montako irtosuhdetta on ollut eikä asia kuulu minulle.
Oliko muita naurettavia oletuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kostaisit tulevalle deitille toisten naisten aiheuttamat vääryydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä neuvoisin menemään tunteella. Eli ei sänkyyn jos ei itsestä tunnu hyvälle.
No mutta kun tuntuu. Sehän se onkin. Taas minua kuunneltiin, arvostettiin, ymmärrettiin. Oli mukavia treffejä ilman painostusta, ja aidosti hauskaa yhdessä. Ihastuin. Tuntui hyvältä joten mentiin sänkyyn. Jonka jälkeen mies tuskin katsoi silmiin. Tarjosi hijaiset kahvit aamulla. Se siitä. Enpä taas ole aikoihin itseäni näin tyhmäksi tuntenut. Miten voi tavata jonkun ja välttää nämä liian kipeät kokemukset? Ilmeisesti ei mitenkään?
Oliko mies "liian hyvää ollakseen totta"?
Älä valitse Tinderistä niitä komeita sarjahurmureita, vaan normaaleja tyyppejä.
Ei tinderissä ole niitä normaaleja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä neuvoisin menemään tunteella. Eli ei sänkyyn jos ei itsestä tunnu hyvälle.
No mutta kun tuntuu. Sehän se onkin. Taas minua kuunneltiin, arvostettiin, ymmärrettiin. Oli mukavia treffejä ilman painostusta, ja aidosti hauskaa yhdessä. Ihastuin. Tuntui hyvältä joten mentiin sänkyyn. Jonka jälkeen mies tuskin katsoi silmiin. Tarjosi hijaiset kahvit aamulla. Se siitä. Enpä taas ole aikoihin itseäni näin tyhmäksi tuntenut. Miten voi tavata jonkun ja välttää nämä liian kipeät kokemukset? Ilmeisesti ei mitenkään?
Oliko mies "liian hyvää ollakseen totta"?
Älä valitse Tinderistä niitä komeita sarjahurmureita, vaan normaaleja tyyppejä.
Ei tinderissä ole niitä normaaleja tyyppejä.
Siellä saakin olla varuillaan.
Mulla on samantapainen kokemus kuin aloittajalla ja voin satavarmasti sanoa että tuota ongelmaa minulla ei ole. Selvästi jossain muualla ongelmaa kuitenkin oli, kerta lopputulos oli mikä oli.