Alexi Laiho kuollut
Kommentit (4925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi COB saatiin hoidettua asiallisesti - siihenkään eivät exän kynnet ulotu.
Miesten elämäntyö kuitenkin.
Voi kun olisikin noin. Alexilla edelleen osuus myös tästä COBista.
No ei varmasti ole.
https://www.finder.fi/%C3%84%C3%A4nituotanto/AA+%26+Sewira+Consulting+O…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi peruspertsa, joka "näppärästi" venkoili irti avioeron kustannuksista olemalla eroamatta, mutta joka samalla järjesti julkisen rakkudenjulistuksen uuden suhteensa kanssa avioliiton ollessa yhä voimassa, niin hänet lynkattaisiin. Mutta kun kyseessä on nuorehkona päihteisiin kuollut kitarasankari, niin johan roviot palavat ja fanit palvovat.
Voi että minä olen kyllästynyt kansakunnan kaapin päälle nostettuihin alkoholistitaiteilijoihin.
Vähän samanlaisin ajatuksin olen lukenut tämän ketjun kommentteja, joissa pidetään epäinhimillisenä ahneutena sitä, jos vaimo ei suostu luopumaan avio-oikeudestaan.
No mutta onhan se aika perseestä ettei luovu avio-oikeudestaan. Itse tein avioehtosopimuksen vuosia avioitumisen jälkeen, ei olisi tullut mieleenkään kieltäytyä siitä. Tosin itselläni oli kyseessä oikea avioliitto eikä paperi-avioliitto jollaiseen en ikinä lähtisi muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi peruspertsa, joka "näppärästi" venkoili irti avioeron kustannuksista olemalla eroamatta, mutta joka samalla järjesti julkisen rakkudenjulistuksen uuden suhteensa kanssa avioliiton ollessa yhä voimassa, niin hänet lynkattaisiin. Mutta kun kyseessä on nuorehkona päihteisiin kuollut kitarasankari, niin johan roviot palavat ja fanit palvovat.
Voi että minä olen kyllästynyt kansakunnan kaapin päälle nostettuihin alkoholistitaiteilijoihin.
Vähän samanlaisin ajatuksin olen lukenut tämän ketjun kommentteja, joissa pidetään epäinhimillisenä ahneutena sitä, jos vaimo ei suostu luopumaan avio-oikeudestaan.
Vaimo vois mennä töihin ja tienata omat rahansa eikä loisia kuollutta miestä
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi on sairaus, mutta se ei muuta sitä faktaa mihinkään, että kaveri oli ihan hemmetin lahjakas.
Alexin eksä vaikuttaa sen verran oudolta muijalta, että en edes ihmettele miksi avioeroa ei saatu aikaiseksi.
Siis se Kim nyt asuu siellä Alexin kämpässä? Sukulaiset taitaa jo vähintään selata puhelinluetteloa contract killersin kohdalta😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo vois mennä töihin ja tienata omat rahansa eikä loisia kuollutta miestä
Niinpä. Yhteiselo loppui vuosikymmeniä sitten, joten avio-oikeudesta luopuminen olisi tässä tapauksessa ihan kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexin oikea kumppani on Australiassa. Tämä haaskalintu on 20 vuoden takainen ex-kumppani, joka kärkkyy vainajalta sellaista omaisuutta minkä kertymistä hän ei ole edesauttanut mitenkään. Päinvastoin, liitto oli lyhyt ja riitaisa silminnäkijöiden mukaan. Kyseessä ei ole vaimo sanan varsinaisessa merkityksessä, vaikka se paperilla niin on. SIKSI täällä on mielipiteet hänen toimintaansa vastaan. Miksi Alexi olisi erillisellä testamentilla jättänyt omaisuutensa vanhemmilleen, jos hänen mielestään olisi ok että Kim saa kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Sori jos meistä monista Alexin huonosti kohteleminen ei ollut silti oikein vaikka hän tosiaan sattui olemaan myös lahjakas, viehättävä, karismaattinen ja muutenkin laajasti pidetty. Peruspena tuskin ikinä joutuisikaan moisen hyväksikäyttöyrityksen kohteeksi jossa joutuu mihinkään avioon jäämään roikkumaan vastentahtoisesti omaisuuden suuruuden vuoksi, joten vähän on kaukaa haettu tuo vertaus. Tuollaisista kateuden, tai mitä onkaan tunteista voi kuitenkin päästä hei yli!
Vierailija kirjoitti:
Siis se Kim nyt asuu siellä Alexin kämpässä? Sukulaiset taitaa jo vähintään selata puhelinluetteloa contract killersin kohdalta😆
Täällä on aiemmin joku maininnut, että olisi yrittänyt asettua Alexin kämppään, mutta ei saanut tahtoaan läpi. En tiedä, mikä on todellinen tilanne. Joku väitti myös nähneensä Kimin tekevän muuttoa Vantaalle.
Middy, eli Mitja Toivonen on Instagramissa ainakin unfollannut Kimin.. Satuin vaan huomaamaan. Nyt olisi aika jo näyttää vedenpitäviä todisteita Kim tai kertoa niistä suurista asioista tämän kaiken takana. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aiemmin joku maininnut, että olisi yrittänyt asettua Alexin kämppään, mutta ei saanut tahtoaan läpi. En tiedä, mikä on todellinen tilanne. Joku väitti myös nähneensä Kimin tekevän muuttoa Vantaalle.
Alexin siskon antamassa haastattelussa oltiin toimittajalle näytetty todeksi viestittely jossa Kim tosiaan oli yrittänyt raahata ruhonsa muina vaimoina Alexin asuntoon loisimaan. Mitä voi päässä liikkua? Silmät ehkä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä avioliiton kautta oikeudet yhteiskunnan palveluihin ja tukeen? Luultavasti paljon paremmat kuin Trumplandiassa.
Nyt vasta huomasin, että Kimin tukipuhelin postauksessa oli muitakin kuvia. Aika jäätävää ottaa kuvia Kellin instasta ja vierittää syytä sinne. Eiköhän se pointti olisi tullut jo selville kaikista enabler kirjoituksista. Kimillä on Torppa tyylinen puolustus. Minusta levitetään hirveitä valheita. Totuus tulee vielä ilmi. Jostain syystä en vain voi kertoa sitä tässä.
Tarkistetaanko tänne julkaistavat tekstit ennen julkaisua ?? Miksi minulle tuli sellainen ilmoitus? Aika järkyttäviä kommentteja tänne on kylläkin julkaistu niin ihmettelen mitä pahaa oli mun kommentoinnissa, jossa ei edes ollut oikeasti mitään pahaa. 😳
Lukekaa se Aleksin kirja. Kannattaa. Itse kuuntelin sen äsken ja avasi kyllä paljon minkälainen ihminen Alexi oli ja ketkä hänelle olivat oikeasti tärkeitä. Kristen taisi olla suurin rakkaus. Jotenkin erityisen kauniisti puhui hänestä. Ihan sydäntä riipaisi. Toki Kellistäkin puhui lämpimästi. Kimistä ei paljoa puhellut muutaku toi esiin useampaan otteeseen riitaisat välit.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistetaanko tänne julkaistavat tekstit ennen julkaisua ?? Miksi minulle tuli sellainen ilmoitus? Aika järkyttäviä kommentteja tänne on kylläkin julkaistu niin ihmettelen mitä pahaa oli mun kommentoinnissa, jossa ei edes ollut oikeasti mitään pahaa. 😳
Ei automaationa tarkisteta, mutta nämä kuo le maan tms. liittyvät aloitukset on välillä vähän haastavia muotoilla niin että menee läpi, kun käytetään olevinaan pahoja sanoja vaikkakin ihan kiltissä yhteydessä :D
Vierailija kirjoitti:
Siellä on ollu joku kielletty sana. Var-man pääl-le pelaa-jat ta-vut-taa tai mUu/ten hä-mää mo-deja
Vierailija kirjoitti:
Myös ulkoisesti silmää miellyttävä mies oli - ja ihana puheääni.
Jos on silmissä vikaa, voi käydä optikolla hankkimassa silmälasit.
Just tänä aamuna mietin, kuinka kaunis puheääni Alexilla oli<3. Ja se hymy.
Niin ikävä Alexia.
Kimberlyä haastateltu nyt Iltalehteen.