Kellään muulla tunne siitä ettei oma elämä vielä ole alkanut?
En oikein tiedä miten tätä edes kuvailisi, mutta mulla on sellainen tunne, että ikäänkuin vain odotan oman elämäni alkavan. Ketään muuta joka on kokenut samaa?
Kommentit (10)
Kuulostaa siltä että olet päässyt kokemaan paljon kauniita asioita! Epäilitkö koskaan sitä, että oletko oikealla polulla elämässä? Olen sinua vähän nuorempi ja isot elämänkysymykset on vielä avoinna. Olen kuitenkin elänyt todella mielekästä ja omannäköistä elämää, mutta kuitenkin minusta tuntuu, että jokin puuttuu.
Toisilla se on edessä, toisilla takana
Sellainen tunne että feilasin pelissä levelin totaalisesti ja odottelen vaan että aika loppuu ja voi kokeilla uusiksi.
Mulla on sellainen tunne että se on loppunut. 10 vuotta sitten oli rahaa, terveyttä, ja harrastuksia josta nautin, nyt ei ole mitään noista, ja huonompaa on vaan tulossa, M53.
Alkaa olla ohi. Sairaudet, krooniset kivut ja työttömyys.
56v
Kyllä minä 52 v koko ajan olen elänyt ihan omaa ja omannäköistä elämää, mutta nyt alkoi hiljattain taas erilainen oma vaihe elämässä, kun kaikki lapset ovat muuttaneet omilleen.
Sinun kannattaa nyt alkaa elämään, eikä odotella.
Ei mun oma elämä ole vielä alkanutkaan. Olen aina huolehtinut muista.
Olen 74 v. Ei se mun oma elämä taida enää aikaakaan.
Ei. Minä olen 52v ja pitkään on tuntunut että sitä on jo toinen jalka haudassa. Kaikesta kun puhutaan on jo 20 vuotta (se tuntuu eiliseltä) tai 30 vuotta siitä kun oli nuori, ja lapsuus ja nuoruus eli 70-luvun loppu ja kasari... siitä on tuhat vuotta, ja muistot nuoren aikuisen elämästä ysärillä alkaa olla jo kun joku uni jonka joskus näki. Silti sitä kuvittelee, että kasari oli jotain 20 vuotta sitten.
Äiti on mua 20 vuotta vanhempi, ja tuntuu että olen itse jo samaa ikäluokkaa, toisaalta tuntuu että mitä helvettiä kun johonkin kyselyyn pitää laittaa ruksi johonkin 50-60v laatikkoon.
Kyllä tässä on tullut elettyä jo monenlaista omaa elämää. Esikoinen odottaa ensimmäistä lastaan vihdoin, ja pitkäaikainen haave päästä isoäidiksi on toteutumassa. Siinä alkaa jotenkin vielä taas uusi vaihe. Toisaalta olen tekemässä opparia, eli valmistun koulustakin vielä, että ei tämä elämä kuitenkaan ole vielä ihan taputeltu.