Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persujen pitää tehdä pesäero n. ja r. alkuisiin, jotta pääsemme kohti Tanskan tilannetta, jossa ihan demarikin voi olla hyvin hyvin kriittinen.

Vierailija
01.07.2023 |

Ei kai kaikki Tanskan demarit ole n. ja r. ihmisiä vaikka heidän ajamansa politiikka on ollut kuin märkä uni Suomen persuille.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokseenkin pettynyt Halla-ahon pelisilmään ja myös ajatteluun, jos oikeasti lähtee ilmeisiä nasuja puolustamaan. Pallo on asetettu jo pilkulle hänen pitkän aikavälin tavoitteissa. Nyt ei pidä alkaa sekoilemaan. Osa menneestä on pakko karistaa, vaikka aiemmin olisi ollut pakko toimia sekalaisen seurakunnan kanssa.

Vierailija
2/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ja eikös ihan sdp:n sisar puolueesta ole pääministerikin. Tanskassa on hyvä meininki tulijoiden suhteen. Kelpaisi minullekin, maltilliselle PS:n kannattajalle.

Tosin Tanskassa näitä taitaa olla vähän liikaa minun mielestäni. Ja ihan ovat itse pilanneet maineensa, niin avosylin ja ennakkoluulottomasti otettiin vastaan. Työni vuoksi olen kääntänyt kelkkani, huijaaminen, epärehellisyys, verojenkierto, laiskuus, aggressiivisuus, mustasukkaisuus, naisten alistaminen näyttävät olevan äidinmaidosta imettyä. Luottamus on mennyt ja jäljellä vain "go ho me" -fiilis. Eivät inte groidu ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä r-korttia joka asiaan tunkevat ovat itse asiassa itse niitä r:iä, esimerkkinä vaikkapa modet, jotka poistavat jopa uutisista lainattuja pätkiä sen mukaan, mikä uutisten aiheen ihonväri on. 

Vierailija
4/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ja eikös ihan sdp:n sisar puolueesta ole pääministerikin. Tanskassa on hyvä meininki tulijoiden suhteen. Kelpaisi minullekin, maltilliselle PS:n kannattajalle.

Tosin Tanskassa näitä taitaa olla vähän liikaa minun mielestäni. Ja ihan ovat itse pilanneet maineensa, niin avosylin ja ennakkoluulottomasti otettiin vastaan. Työni vuoksi olen kääntänyt kelkkani, huijaaminen, epärehellisyys, verojenkierto, laiskuus, aggressiivisuus, mustasukkaisuus, naisten alistaminen näyttävät olevan äidinmaidosta imettyä. Luottamus on mennyt ja jäljellä vain "go ho me" -fiilis. Eivät inte groidu ikinä.

Nämä asiat pitää nähdä rakenteellisina ongelmina ei ihmisten vikana, varsinkaan niin että tausta on selitys. Kulttuurisia eroja on, mutta selitys on rakenteissa. -ap

Vierailija
5/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut että Halla-aho pilasi maahanmuutto keskustelun täysin. Hän oli niin jääräpäisesti radikaalia äärilaitaa ettei kukaan halunnut tulla yhdistetyksi siihen.

Jos maahanmuuttokeskustelu olisi ollut normaalien ihmisten hallussa, niin kaikissa puolueissa oltaisiin paljon kriittisempiä ja se olisi ihan ok.

Halla-aho kusi kaivoon ja nyt kukaan ei voi juoda siitä.

Vierailija
6/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina sanonut että Halla-aho pilasi maahanmuutto keskustelun täysin. Hän oli niin jääräpäisesti radikaalia äärilaitaa ettei kukaan halunnut tulla yhdistetyksi siihen.

Jos maahanmuuttokeskustelu olisi ollut normaalien ihmisten hallussa, niin kaikissa puolueissa oltaisiin paljon kriittisempiä ja se olisi ihan ok.

Lisätään tuohon vielä että Purralle annettin mahdollisuus karistaa Halla-ahon ongelmat pois ja mitä hän tekee? Laittaa Junnilan kaltaisen hahmon ministeriksi. Ei hyvää päivää!

Kun tarjotaan mahdollisuus salonkikelpoisuuteen, niin miksi pitää väkisin vääntää vastaan?

Vierailija
7/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin, että Halla-aho kaivoi sen kaivon melko lailla yksin. kenestäkään muusta ei siihen ollut. -ap

Vierailija
8/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nassut ja rassut ottaa pois persuista, mitä jää jäljelle?

Vierailija
9/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan piilottelun sijasta rasistiset, fascistiset ja natsistiset näkemykset pitää voida pitää avoimesti esillä. Jokaisen täytyy voida ylpeästi myöntää olevansa sitä mitä oikeasti on ja marssia aatettaan edustavan lipun alla.

Esimerkiksi minä olen vähintään neljäsosanatsi, enkä pelkää sanoa että kannatan muun muassa somalien hävittämistä sukupuuttoon. Sama tietysti koskee monia muitakin rotuja, kuten venäläisiä.

Niillä on ongelma, jotka eivät anna toisten olla sitä mitä ovat

Vierailija
10/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan piilottelun sijasta rasistiset, fascistiset ja natsistiset näkemykset pitää voida pitää avoimesti esillä. Jokaisen täytyy voida ylpeästi myöntää olevansa sitä mitä oikeasti on ja marssia aatettaan edustavan lipun alla.

Esimerkiksi minä olen vähintään neljäsosanatsi, enkä pelkää sanoa että kannatan muun muassa somalien hävittämistä sukupuuttoon. Sama tietysti koskee monia muitakin rotuja, kuten venäläisiä.

Niillä on ongelma, jotka eivät anna toisten olla sitä mitä ovat

Vai oletko takkutrolli, joka haluaa tämän ketjun poistoon?

Vierailija
11/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin aikanaan vain poikkeusyksilöt pystyivät julkisesti sanomaan ääneen Neuvostoliiton mädännäisyyden, niin mm oli Suomessa tabu ja median teilaamisen vastaanotto ei normaalille ihmiselle luonnistu.

Vierailija
12/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelepa keskustelua ennen Halla-ahoa. Se ei todellakaan ollut parempaa, koska keskustelua ei ollut, pelkkää hymistelyä.

Vierailija
13/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nassut ja rassut ottaa pois persuista, mitä jää jäljelle?

Muutama duunari.

Vierailija
14/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa demarien muutos tapahtui vasta folkpartietin nousun myötä

Vierailija
15/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesensuuri on meissä syvällä. Kekkosen aikaan ei saanut kritisoida Neuvostoliittoa vaikka sitä vihattiin. Hyökkääjälle ei annettu anteeksi. Nykyvasemmisto julistaa suvaitsevaisuutta vaikka on ensimmäisenä tuomitsemassa ja kieltämässä toisin ajattelijat. Vain heidän näkemyksensä asioista on oikea, muut pitäkööt turpansa kiinni.

Ongelma onkin median vasemmistolaisuus, kun tällaisella aatemaailmalla varustettu "kolmas valtiomahti" alkaa säilää heiluttamaan. Vastustajat murskataan armotta, häväistään, pilkataan, pakotetaan eroamaan. Demokratia tallotaan jalkoihin.

Ja kansan kahtiajakautuminen sen kuin syvenee, pakkovallalla ei koskaan saa mitään hyvää aikaan. Sittenhän voidaankin mediassa taivastella miten onkin kauheaa kun kansa on niin jakautunutta. Ja iskeä kiilaa vaan syvempään.

Mediallahan ei ole vastuuta mistään. Ei myöskään moraalia.

Ennen ihailin toimittajan ammattia, nykyisin halveksin.

Vierailija
16/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa demarien muutos tapahtui vasta folkpartietin nousun myötä

Persun pelko oli Tanskassa viisauden alku monelle poliitikolle.

Kun ongelmat kasvavat liian suuriksi, ihmiset alkavat äänestää ääriliikkeitä - paitsi jos järkevät puolueet tarttuvat ongelmiin järeillä toimilla. Jos eivät, ne menettävät kannatuksensa ääriliikkeille. Silloin jälki tahtoo olla rumaa monellakin tavalla.

Vierailija
17/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jokseenkin pettynyt Halla-ahon pelisilmään ja myös ajatteluun, jos oikeasti lähtee ilmeisiä nasuja puolustamaan. Pallo on asetettu jo pilkulle hänen pitkän aikavälin tavoitteissa. Nyt ei pidä alkaa sekoilemaan. Osa menneestä on pakko karistaa, vaikka aiemmin olisi ollut pakko toimia sekalaisen seurakunnan kanssa.

Ihanko oikeasti et osannut odottaa tuota ihmiseltä joka toivoo avoimesti naisten tulevan raiskatuksi? Ja noin siis toivoo tyttölapsen isä.

Vierailija
18/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesensuuri on meissä syvällä. Kekkosen aikaan ei saanut kritisoida Neuvostoliittoa vaikka sitä vihattiin. Hyökkääjälle ei annettu anteeksi. Nykyvasemmisto julistaa suvaitsevaisuutta vaikka on ensimmäisenä tuomitsemassa ja kieltämässä toisin ajattelijat. Vain heidän näkemyksensä asioista on oikea, muut pitäkööt turpansa kiinni.

Ongelma onkin median vasemmistolaisuus, kun tällaisella aatemaailmalla varustettu "kolmas valtiomahti" alkaa säilää heiluttamaan. Vastustajat murskataan armotta, häväistään, pilkataan, pakotetaan eroamaan. Demokratia tallotaan jalkoihin.

Ja kansan kahtiajakautuminen sen kuin syvenee, pakkovallalla ei koskaan saa mitään hyvää aikaan. Sittenhän voidaankin mediassa taivastella miten onkin kauheaa kun kansa on niin jakautunutta. Ja iskeä kiilaa vaan syvempään.

Mediallahan ei ole vastuuta mistään. Ei myöskään moraalia.

Ennen ihailin toimittajan ammattia, nykyisin halveksin.

Median sokea piste on se, ettei se näe, voi tai pysty myöntämään, että esimerkiksi tämän palstan moderaatio on pohjimmiltaan ja mekanismeiltaan ihan yhtä ja samaa sensuuria kuin vaikka mitä itänaapuri kohdistaa tämän ajan toisinajattelijoihin eli sodanvastustajiin tai seksuaalivähemmistöihin. Kun koetaan olevan oikealla asialla niin tarkoitus pyhittää keinot.

Vierailija
19/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on nyt persujen vika kun demukka ei uskalla sanoa totuutta ääneen?!

Vierailija
20/30 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti et osannut odottaa tuota ihmiseltä joka toivoo avoimesti naisten tulevan raiskatuksi? Ja noin siis toivoo tyttölapsen isä.

Oletko oikeasti itse lukenut tuon tekstin ja kontekstin mihin tuo liittyy vai oletko oppinut netistä, että Halla-aho haluaa, että naisia r.kataan. Oletko tyytyväinen viime aikaiseen rai. kehitykseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi