Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (583)

Vierailija
341/583 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä en aijo enää lähettä ainuttakaan vaatetta, ihan huijaus koko juttu. Jollain ihmeen tavalla vaatteet häviää ja kun kyselet perään , ilmoitettin , että  se on myyty ,, joo mutta missään  ei näy. Kannan mieluummin uff laatikkoon. 

Vierailija
342/583 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kävi kerran niin että vaatteet olivat menneet kyllä myyntiin, mutta eivät näkyneet minun omalla tililläni. Laitoin viestiä niin silloin löysivät tuotteet. Ihme tunarointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/583 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli siellä laadukkaita vaatteita myynnissä ja sanoi ettei aio enää lähettää mitään kun ne vaatteet oli viikkojen ajan jossain myytynä minkä jälkeen aina palautuivat ja hinta laski! Kolmen kuukauden sisään jakkunsa ilmestyi uudelleen myyntiin 2 kertaa ja hinta ja käyttöluokitus laski laskemistaan ja oli ilmestynyt tahra pintaan mitä ei uudessa vaatteessa todellakaan ollut hänen myyntilähettämiseen saakka.

Mikä se tuollainen nettikirppari olevinaan on missä noin lepsut palautusmenetelmät että tuotteita voi pitää viikkoja ja vielä palauttaa! Vai missä niitä piilotellaan? Eihän kivijalka kirpparitkaan ota palautuksia vastaan!!!

Vierailija
344/583 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itellä kävi kerran niin että vaatteet olivat menneet kyllä myyntiin, mutta eivät näkyneet minun omalla tililläni. Laitoin viestiä niin silloin löysivät tuotteet. Ihme tunarointia.

olen myös kuullut tuosta että joidenkin tileille on tullut vaatteita tai asusteita myyntiin joita eivät ole tunnistaneet omikseen......

Vierailija
345/583 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa kirppiskengistä yli 20 euroa? Tavara on käytetty, kun sen tuo kaupasta ulos. Ei väliä, mitä sinä olet siitä maksanut.

Kannattaa kurkata Vestiairen tarjontaa, siellä on laukkuja ja kenkiä joista saat maksaa useamman tonnin. Joistakin enemmän kuin ne kaupassa maksoivat, jos rajoitettu erä. Tietysti koskee vain merkkituotteita, joiden aitous varmistettu. Ei ongelmaa maksaa 900 euron saappaista vähän käytettyinä 400 e, koska ne saan myös myytyä 300400 e uudelleen jos eivät sovi tai tule käyttöä. 

Vierailija
346/583 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni huolettaa myyjänä se, kun useita myyntiin antamia vaattteita ja kenkiä on ostettu ja palauteltu useaan kertaan... uudet ja uudenveroiset kamat tuskin on enää 3. ja 4. sovitus-,  palautus- ja pakkauskerran jälkeen kovin hyvässä kunnossa.

Naurettavaa, ei pitäisi olla palautusoikeutta kuin siinä tapauksessa, että tuote ei vastaa kuvausta eli reklamaatio. Ei toisten omaisuutta voi huvikseen resuta pitkin poikin sovituksissa ja postituksissa kunnes se on huonossa kunnossa. Vestiairea minäkin käytän ja kokemus 10/10, kaikki ongelmatilanteet joita ollut harvassa on hoidettu hyvin ja he vastaavat chattiin heti.

Onko jollain kokemuksia Vinted tai Sellpy? Onko niissä samat ongelmat kuin Emmyssä?

Vierailija
347/583 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako tuohon nettimyymälään laittaa myyntiin vähän käytetyt Vuittonin, Diorin, Saint Laurentin laukut ja Chanelin lompakon?

En tee niillä enää mitään, enkä keksi muuta paikkaa mihin ne voisi viedä. Onko vinkkejä? Asun Helsingissä.

Vestiare. Lataa äppi. Helsingissä myös kivijalassa Flea ja Relove myyvät puolestasi. 

Vierailija
348/583 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä Emmyssä on alennusmyynnit, ku näyttää kaikki kalleimmat luksusbrändien kassit menneen kaupaksi ku en enää seuraamiani löytäny. Varmaan aamusta asti ollu väki kyttäämässä -40% alennuksia ? Vai lähettääkö ne sähköpostilla tiedotukset noista alennusmyynneistä vain harvoille ja valituille vai henkilökuntako niitä ostaa etuoikeutettuna ??

Vierailija
349/583 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako tuohon nettimyymälään laittaa myyntiin vähän käytetyt Vuittonin, Diorin, Saint Laurentin laukut ja Chanelin lompakon?

En tee niillä enää mitään, enkä keksi muuta paikkaa mihin ne voisi viedä. Onko vinkkejä? Asun Helsingissä.

Vestiare. Lataa äppi. Helsingissä myös kivijalassa Flea ja Relove myyvät puolestasi. 

Entä Luxury Helsinki, kokemuksia? Niillä näytti olevan myymälä Stockmannin alakerrassakin nykyään.

Vierailija
350/583 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla niin että kannattaa ostaa sieltä jotain haluaamaansa nyt ennen kuin myyjät vetää tuotteensa pois myynnistä tämmösen kohtelun jälkeen, ja vie ne muualle.

Vierailija
351/583 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä Luxury Helsinki, kokemuksia? Niillä näytti olevan myymälä Stockmannin alakerrassakin nykyään.

Oman kokemuskeni mukaan ostajalle sekä Relove että Luxury ovat ostajalle kalliita, eikä liene yllätys. että  tarjonta miehille on vähäistä. - En tiedä paljonko tilittäväyt myyjille. Mutta diid, jod vlelä joku kuvitelee, tai luulee että ostamalla käytettyä saisi  aina edullsiemmin, niin saattaa pettyä pahasti.

Sinkkumies

Vierailija
352/583 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähellä on relove ja käytettyjen tuotteiden hinnat on siellä jotain 50 eurosta ylöspäin. En tajua yhtään kuka niihin hintoihin sieltä jotain ostaa.

Emmystä olen tehnyt hyviä löytöjä ja päädyin laittamaan sinne myyntiin pari uudenveroista takkia ja laukun. Nyt vaan odottelen että joku ne emmyboxista hakisi...

Vierailija
353/583 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähellä on relove ja käytettyjen tuotteiden hinnat on siellä jotain 50 eurosta ylöspäin. En tajua yhtään kuka niihin hintoihin sieltä jotain ostaa.

Emmystä olen tehnyt hyviä löytöjä ja päädyin laittamaan sinne myyntiin pari uudenveroista takkia ja laukun. Nyt vaan odottelen että joku ne emmyboxista hakisi...

No, Emmyn arviossa niistä uudenveroisista tulee kuluneita ja hyvä jos pari euroa jäät plussalle.

Vierailija
354/583 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 10 kpl miesten merkkivaatteita Emmyn myynnissä. Laitoin kyselyn, että miten voi olla mahdollista, että veloitatte 85% saadusta tuotosta. Vastaukseksi vain pahoittelut, etten ole tyytyväinen Emmyn toimintaan. Kaikki 10 myytiin, käteen jäi noin 20e. Harmittaa, etten ottanut etukäteen selvää toiminnasta.

Vierailija
355/583 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just paras kauppa. Monilla tuntuu olevan melkoiset harhakäsitykset vanhojen vaatteiden kuntoluokituksesta sekä arvosta.

Vierailija
356/583 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt 80 eurolla tavaraa Emmyssä ja myyntituottoni on miinusmerkkinen, kun lasketaan yhteen kaikki toimitus- ja julkaisukulut. Tuntuu älyttömältä.

Sellpyssä olen saanut paljon paremmin omistani takaisin. 

Vierailija
357/583 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tonne laitetaan vaatteet silloin jos niistä halutaan nopeesti eroon eikä tarkotus tienata hulluna?

Meikäläisen duunikaveri on lähtemässä melko pikasella aikataululla vähintään 3 vuoden ulkomaankomennukselle joten siks laittanut mielestäni aitoja merkkilaukkuja ja muuta tonne tai johonkin vastaavaan secondhand nettikauppaan myyntiin kun luopuu kämpästään, ellei ne sen kamat ole peräti myyty tähän mennessä kun muuttaa heti pääsiäisen jälkeen.

Vierailija
358/583 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myyntiin neljä kappaletta vaatteita. Tarkastin ne ennen lähettämistä erittäin hyvin. Ilmoittivat että kolme niistä oli myyntikelvottomia, löytyi pieniä reikiä. Olen ollut aiemmin kirpputorilla myyjänä ja minua kiinnostaa ompelu ja muoti. Yleisesti ottaen en viitsi maksaa niiden palauttamisesta, joten sen jälkeen en ole katsonutkaan tuollaisten firmojen suuntaan. Äänestän olla käyttämättä noiden firmojen palveluita.

Vierailija
359/583 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin myyntiin neljä kappaletta vaatteita. Tarkastin ne ennen lähettämistä erittäin hyvin. Ilmoittivat että kolme niistä oli myyntikelvottomia, löytyi pieniä reikiä. Olen ollut aiemmin kirpputorilla myyjänä ja minua kiinnostaa ompelu ja muoti. Yleisesti ottaen en viitsi maksaa niiden palauttamisesta, joten sen jälkeen en ole katsonutkaan tuollaisten firmojen suuntaan. Äänestän olla käyttämättä noiden firmojen palveluita.

Siis ehtiikö ne muka tarkistaa jokaisen sauman noin tarkkaan?

Toisaalta jos vaatteiden myyntiin pääsyssä sinne nettisivulle kestää monta viikkoa, niin ehkä käyvät suurennuslasin kanssa, mutta ostajalle tietenkin hyvä asia.

Vierailija
360/583 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko tuolta Emmystä hajuvesiä, sellaisia joita käytetty vain vähän, vai sekoitanko nyt johonkin toiseen vastaavaan yritykseen missä myydään merkkituotteita myös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi