Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?
Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.
Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmy on todella huono palvelu myyjälle, todellista rahastusta. En oikein tajua, miksi kukaan sinne mitään lähettää.
Vilpittömästi suosittelen Sellpyä sen tilalle. Läpinäkyvämpi meininki, itse saa hyväksyä tai hylätä ilmoitusten jokaisen yksityiskohdan ja päättää myyntihinnan, ja lisäksi paljon paremmin menee kama kaupaksi, koska on kansainvälinen.
Lähetin uuden käyttämättömän merkkitakin, minkä hinnaksi arvioivat reippaasti yli 100€.
Se oli myyty jollekin alle 20€ kolme päivää sitten!!!!!!!!!!!!
Henkilökuntako noita ostelee alennuksella, ja pistää muualle myyntiin??????
Jos kauppa ei käy, niin hinta laskee. 20 euroa on takista ihan hyvä hinta.
Myin merkkitakin, jota en ollut käyttänyt kertaakaan ja oli alkuperäisessä muovissa. "Likainen, käyttökelvollinen". Torissa vastaavia menee kaupaksi 150e ja mulle emmy makso 30e. Jatkossa mielummin vien tekstiilikeräykseen.
Se on kyllä ihan hölöynpölyä että torissa saisi jostain vaatteesta satasia ja emmyssa kymppejä. Jos tämä epäilyttää niin kannattaa eka kokeilla se tori. Itse tein näin ja torissa ei mennyt kaupaksi. Laitoin emmyyn ja osa on mennyt kaupaksi, osa ei. Mutta ei tarvitse harmitella että torissa olisi saanut enemmän.
Sellpy on tosiaan varmaan myyjälle parempi, itse en ostajana ole löytänyt sieltä mitään. Eli myyjien ei ilmeisesti tarvi myydä alella. (Kuten emmyssä, mistä olen parhaat löytöni tehnyt).
No minun alunperin 500e arvoinen, pari krt käytetty ja nyt 300e arvioitu uus merkkitakki oli viime kuussa myyty alle 70e miinus julkaisumaksut, mitäs siihen sanotte? : /
Voiko tuollainen olla hintavirhe, vai onko joku saanut monen kymmenen % alennuskoodin minkä käyttänyt minun tuotteeseen, kokemuksia?
työkaveri kehui saaneensa yli tonnin luksuslaukun kahdella sadalla, kävi mielessä että kyttääkö siellä aamuin illoin ja pitkin työpäivää kaikkia hyviä tarjouksia :D
Mä en tajua näitä jotka ostaa itselleen vääränkokoiset kengät. Eikö niitä voi ostaessa sovittaa? Tai jos kyse on uutena tilatuista, niin voihan ne palauttaa. Sama koskee vääränkokoisia vaatteita. Eri asia tietysti, jos vaate on ostettaessa sopivan kokoinen, ja sitten vaikka seuraavan vuoden aikana lihoo tai laihtuu niin ettei vaate sovi enää.
Laitoin hyviä, uusia merkkivaatteita hyväuskoisena myyntiin. 3 kk:ssa myyty 240 eurolla, minulle tilille 32e. Emmyn tulos miinuksilla. Me asiakkaat vain pyöritämme tuota firmaa vaatteillamme. En suosittele. Suurin osa vaatteista käyttämättömiä. Luokitus silti heillä tyydyttävä, käytön jälkiä. Minulle huijausta koko touhu.
Minä köyhänä ihmisenä ostan silloin tällöin Emmystä vaatteita itselleni. Yleensä niitä edullisempia tai 20%, 40% tai 60% Alennuksessa olevia vaatteita.
Ne mitä olen sieltä tilannut, ovat täydellisesti vastanneet sitä mitä on vaatteesta kirjoitettu tietoihin.
Minä koen Emmyn rehellisenä firmana. Vaate on ollut sitä mitä luvattiin. Ja paketti tulee aika nopeasti, noin 3 arkipäivää Yleensä.
Oman kaupunkini pöytäkirppisten vaatteet ovat hirvittävän huonoja ! Virttyneitä , ikivanhoja tai muuten mauttomia. En ole niistä paikoista löytänyt juuri mitään.
Ostan mieluummin harvoin edes Kirppikseltä, mutta , haluan ostaa kunnollista vaatetta.
Ostajalle mahtava, myyjille ei pahemmin.
Mietin vaan miten käy bisnekselle kun myyjät vaatteineen ja asusteineen loppuu, siksi jos eivät saa kohtuullista tuottoa eikä palvelua?
Mistä lähtien myyjä on Emmyssä joutunut maksamaan kulut, jos ostaja palauttaa vaatteen? Miinukselle menee taas koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien myyjä on Emmyssä joutunut maksamaan kulut, jos ostaja palauttaa vaatteen? Miinukselle menee taas koko juttu.
Onko todellakin näin??!?! 😲😲😲
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, tämä selittäisi sen että miten minun myymän vaatteen tai kenkäparin hinnasta lähtenyt palautuksen jälkeen jokin tietty summa !
Joko ne avas Helsingin Sokokselle sen Emmy-liikkeen?
Lähetin ison paketillisen merkkivaatteita Emmyyn. Suurin osa ei kelvannut myyntiin, vaikka suurin osa vaatteista oli sellaisia, että niitä oli käytetty muutama kerta päällä. Ihmeellisiä selityksiä, miksi ei kelpaa myyntiin. Tulipa huijattu olo. Olisi pitänyt ensin ottaa vähän selvää firmasta.
Kaikki edellä esitetty kritiikki on putinistien informaatiosotaa jota harjoitetaan yhden tai kahden käyttäjän toimesta. Emmy on hyvä kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Näin on!
Helsingin Sokoksella on Emmy liike kahdessa kerroksessa. Vaatteet ja kengät on hyvin esillä värin mukaan, uudenveroisia ja kalliita. Vain huippumerkkejä. Näyttää houkuttelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sokoksella on Emmy liike kahdessa kerroksessa. Vaatteet ja kengät on hyvin esillä värin mukaan, uudenveroisia ja kalliita. Vain huippumerkkejä. Näyttää houkuttelevalta.
Ai sitä samaa Marimekkoa ja Nansoa?
Vierailija kirjoitti:
Emmy on todella huono palvelu myyjälle, todellista rahastusta. En oikein tajua, miksi kukaan sinne mitään lähettää.
Vilpittömästi suosittelen Sellpyä sen tilalle. Läpinäkyvämpi meininki, itse saa hyväksyä tai hylätä ilmoitusten jokaisen yksityiskohdan ja päättää myyntihinnan, ja lisäksi paljon paremmin menee kama kaupaksi, koska on kansainvälinen.
No minä en kyllä myyjille suosittele Sellpyä yhtään sen enempää. Vaikka päätäntävaltaa on enemmän, ei myyjälle jää tuotosta siltikään kuin roposia. Ja sielläkin hylätään kierrätykseen tosi mielivaltaisesti tuotteita. Päätöksestä saa valittaa, mutta minulla ei valitus kertaakaan johtanut mihinkään.
Lähetin uuden käyttämättömän merkkitakin, minkä hinnaksi arvioivat reippaasti yli 100€.
Se oli myyty jollekin alle 20€ kolme päivää sitten!!!!!!!!!!!!
Henkilökuntako noita ostelee alennuksella, ja pistää muualle myyntiin??????