Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (587)

Vierailija
581/587 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaanpa tätä

Vierailija
582/587 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ensimmäistä kertaa paketin, aiempaa kokemusta (kohtalaista) Sellpystä, joten odotukset olivat fifty-sixty. Koska hinnat olivat osassa kalliit verrattuna Vintediin ym., ajattelin että ainakin tuotekuvauksiin voisi luottaa.

80 % vaatteista oli kuvausta vastaavia tai parempia, mutta yhdessä tuotteessa olikin aivan yllättäen sauma ratkennut erittäin näkyvästi useasta kohtaa. Tuote ei olluy halpa eikä edes alessa. Jos minkäänlaista tarkastusta olisi ollut, se olisi kyllä huomattu.

Meni siis luotto, tuskin enää uskallan tilata. Joutui kaivamaan kissojen ja koirien kanssa tiedon, että palautus on maksuton reklamaatiossa (lukee netin ehdoissa aivan lopussa, eikä lainkaan mainita palautuslomakkeella). Kerkesin jo siis aikani höyrytä sitä, että joudun maksamaan kaiken lisäksi palautuksesta 6,90...

Kaiken kaikkiaan epäammatillista toimintaa - ja olisi poikkeuksellisen kelvotonta Vintedissäkin. Ikinä en ole saanut näin huonokuntoista vaatetta netistä, kokemusta on paaaaljon.

Hämmennystä herättävät myös sivuston totaalisen laaduttomat kuvat ja niukat kuvaukset (sekä virheelliset). Aivan kuin eivät haluaisi saada vaatteita kaupaksi...? Teinitkin ymmärrävät ottaa parempia kuvia vaatteistaan.

Joten joo, kieltämättä tuli fiilis jostain ihmelafkasta, jossa on hämärähommaa. Veikkaan, että töissä matalapalkkaisia ja tukityöllistettyjä. Kerään nettimyynnistä vähääkään ymmärtävää ei ainakaan taatusti...

Mitä tulee monen kertomuksiin omien tuotteiden kohtalosta: Olen ollut second hand -lahjoitusliikkeissä töissä, ja kyllä niissä "otetaan välistä" eli varataan parhaat itselle ostettavaksi pilkkahintaan jne. En yllättyisi, jos henkilökunta käyttäisi tai varastaisi vaatteita tai keplottelisi muuten - kaikenlaista on porukkaa, ja tuo yritys on selvästi vailla työntekijöiden valvontaa...

Kelvoton esitys! Valitettavasti, kun kotimainen yritys, mutta noilla hinnoilla ja kuluilla pitää pystyä parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/587 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku totesi, ostajalle mahtava mutta myyjälle surkea.

Kaverin duunikaveri kertoi että lähetti sinne hyväkuntoisia ja jopa käyttämättömiä merkkivaatteita ja -asusteita noin 6 000 euron arvosta, jotain luksus brändejä tais olla mukana, mutta tienasi noin 200 euroa!

Onko tuollainen oikeasti laillista?

Mä oon lähettänyt sinne kanssa vaikka mitä nyt tammi ja helmikuussa. Myyntihinta yhteensä kaikilla monta tonnia alunperin. Olen nyt saanut myytyä varmaan liki kolmekymmentä tuotetta ehkä enemmän ja tähän mennessä tullut rahaa jotain reilu satanen.

En voi ymmärtää miksi porukka ei käytä Vintediä. Ei mitään ylimääräisiä kuluja ja saa itse hinnoitella miten haluaa.

Vierailija
584/587 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku totesi, ostajalle mahtava mutta myyjälle surkea.

Kaverin duunikaveri kertoi että lähetti sinne hyväkuntoisia ja jopa käyttämättömiä merkkivaatteita ja -asusteita noin 6 000 euron arvosta, jotain luksus brändejä tais olla mukana, mutta tienasi noin 200 euroa!

Onko tuollainen oikeasti laillista?

Mä oon lähettänyt sinne kanssa vaikka mitä nyt tammi ja helmikuussa. Myyntihinta yhteensä kaikilla monta tonnia alunperin. Olen nyt saanut myytyä varmaan liki kolmekymmentä tuotetta ehkä enemmän ja tähän mennessä tullut rahaa jotain reilu satanen.

En voi ymmärtää miksi porukka ei käytä Vintediä. Ei mitään ylimääräisiä kuluja ja saa itse hinnoitella miten haluaa.

Yksitellen vaatteiden myynti, postittelu ja mahdollisten palautusten kanssa säätö vie aika paljon aikaa. Emmyyn voi heittää ison erän vaatteita eikä tarvitse kuin odottaa, toki siinä häviää rahassa mutta voi miettiä sitten haluaako mieluummin säästää aikaa vai lisää rahaa.

Vierailija
585/587 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy surkea. Mennyt aina tappiolla, konkurssi joka tapauksessa edessä!

Hinnoittelu virheellistä. Varmasti myyvät parhaat muuta kautta eli ottavat itselleen.

Minulta varastettiin vaatepussi heidän keräyslaatikostaan!!! Arvokas. Eivät korvanneet minulle mitään!!! Vain ilmoittivat varkaudesta!!

Täysin epäluotettava!!! Myykää torilla tai somessanne.

Vierailija
586/587 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanso tekee yhteistyötä Emmyn kanssa, se löytyy Nanson verkkosivuilta. Ihmettelen tätä, koska Emmy on saanut niin huonoja arvosteluja mm.Trustpilotissa. Luulisi koituvan mainehaitaksi Nansolle tuollainen yhteistyö. 

Vierailija
587/587 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmyn sivujen uudistus oli huono. Hakukenttä kieltämättä toimii paremmin nykyään, mutta myyjälle on omien myyntituotteiden seuraaminen monimutkaisempaa kuin aiemmin. En usko käyttäväni enää jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme