Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?
Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.
Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttujen perusteella en minäkään harkinnu, mutta sitten päätin lähettää sinne 10 pussillista vaatteita & laukkuja, ja kannatti.
Miten jollakin voi olla 10 pussia vaatteita ja laukkuja lähetettäväksi netin muka hienosti brändättyyn oikeasti myyjälle huonot ehdot antavalle nettikirppikselle? Kaikki omat vaatteeni ja vähät asusteeni mahtuvat kokonaisuudessaan tuota pienempään muovikassien määrään.
Siksi koska muutin pienempään asuntoon, oon vaihtanu työpaikkaa ja alkanut etätöihin, niin en enää tarvi niin paljon hienoja vaatteita enkä merkkilaukkuja.
Emmyssä kuntoluokituksen määrittäminen on aivan uskomatonta. Uusi vaate josta puuttuu laput määritellään käyttökuntoiseksi, ja monta kertaa käytetty jo vähän nukkaantunut, uudenveroiseksi.
Itsellä myös samanlaisia kokemuksia Emmystä. Hyväntekeväisyyttä voi tehdä ilmaiseksi, Emmyssä hyväntekeväisyydestä joudut maksamaan.
Odottelen ensimmäistä tilausta emmystä jännityksellä. Kokeilen myyntiä jos nämä tuotteet on yhtä hyviä miltä vaikutti.
Myyntiin lähettämiäni hyväkuntoisia merkkituotteita tuotteita on kadonnut, eikä ole päätyneet siellä myyntiin. Ei ole luotettava toimija, enkä lähetä sinne enää koskaan mitään. En suosittele muillekaan sen takia.
Kaikki minun lähettämät tuotteet on päätyneet myyntiin ja ihan sopivaan hintaan. Sillä tein vähän vaatekaappien raivausta yli kk sitten.
Tosin aika hitaasti, mutta ilmeisesti siellä on ruuhkaa.
kannattaa lukea se lista jossa on ei myytävät merkit ja tuotteet, niin ei tule turhaan lähetettyä sinne mitään sellaista mikä ei päädy sivustolleen.
Vierailija kirjoitti:
Jätin myyntiin kaksi isoa kassia vaatteita, joukossa muutama käyttämätön vaate. Emmyn mukaan yksikään vaate ei mennyt kaupaksi, tosin en niitä edes myynnissä nähnyt. Tilasin sieltä myös vaatteen, kolmen kuukauden kuluttua tuli soitto (?!) Että olenko vielä halukas ostamaan kesämekon, siis syksyllä! Eipä ollut enää tarvetta!
Kaveri lähetti vaatteita, yhdet Chanelin ja yhdet Loubotinin korkkarit, kaikki muut kelpasivat myyntiin, paitsi nuo kalliit kengät, olivat mukan liian huonokuntoiset myyntiin, tarjoituivat pitämään ne, tai lähettämään takaisin maksua vastaan....joopa, joo.
Ei ole enää tarvetta olla missään tekemisissä tuon liikkeen kanssa.
Voi olla myös kaukaa viisas ja ostaa kesämekon seuraaville kesille 🤗
Ostajalle hyvä kirppis. Tavara tulee nopeasti, palautus näppärää, samoin rahojen palautus. Hyvin ilmoitettu vaatteiden mitat, huteja tulee harvoin. Samoin kuntoluokitus toimii. Myyjänä olen ollut pettynyt - kestää kauan, ennen kuin tulevat myyntiin.
Itseäni huolettaa myyjänä se, kun useita myyntiin antamia vaattteita ja kenkiä on ostettu ja palauteltu useaan kertaan... uudet ja uudenveroiset kamat tuskin on enää 3. ja 4. sovitus-, palautus- ja pakkauskerran jälkeen kovin hyvässä kunnossa.
Samat huonot kokemukset minullakin Emmystä. Täysin epäluotettava palvelu. Lähetin sinne kalliita lasten merkkihaalareita myytäväksi ja laittoivat niihin naurettavan alhaisen myyntihinnan, suunnilleen 15% ostohinnasta uutena. Vaikuttaa siltä, että yrittävät myydä vain mahdollisimman paljon nopeasti, että saisivat rahan liikkumaan. Myyjälle ei jää mitään.
Sen lisäksi palauttivat minulle yhden haalarin, joka oli täydellisessä kunnossa, lähes käyttämätön ja haluavat vähentää sen perusteella jo muutenkin täysin olemattomasta myyntivoitosta 16 euroa. Firmalla on varmaan Postin kanssa edullinen sopimus, kun sinne päin lähettäessä veloitus on 6 euroa, mutta palautuksia tehdessä Emmy veloittaa 16 euroa. Jokaisesta palautuksesta saavat siis voittoa.
Kaikin puolin epäluotettava yritys myyjän kannalta. En enää ikinä laita sinne mitään myyntiin. Lahjoitan mieluummin kalliit merkkivaatteet vaikka UFFille ja kavereille mieluummin kuin tuen moista huijauspalvelua.
Tänään 23.11 on vielä -20% kaikesta koodilla 2NDHANDFIRST
Oon ostanut todella hienoja merkkivaatteita, yhden käyttämättömän merkkihuivin löysin ja seuraan paria merkkilaukkua jos niiden hinnat putoaisivat vähäsen, valitettavasti käytin jo tuon -20% alekoodin talvitakkiin, ja sen jälkeen tuli noita merkkilaukkuja.
Myyjänä ei kokemusta, voisin harkita keväämmällä.
Vierailija kirjoitti:
Myyntiin lähettämiäni hyväkuntoisia merkkituotteita tuotteita on kadonnut, eikä ole päätyneet siellä myyntiin. Ei ole luotettava toimija, enkä lähetä sinne enää koskaan mitään. En suosittele muillekaan sen takia.
miten ne voi kadota jos et itse ole jättänyt huolimattomuuttas paketteja merkitsemättä myyjänumerolla ja myyntierätunnisteella? hidastahan toi on ja kaikki tuotteet ei välttämättä tuu myyntiin samana päivänä, vaan ne saattaa tulla saman viikon lopulla tai seuraavalla viikolla.
Uskaltaako tuohon nettimyymälään laittaa myyntiin vähän käytetyt Vuittonin, Diorin, Saint Laurentin laukut ja Chanelin lompakon?
En tee niillä enää mitään, enkä keksi muuta paikkaa mihin ne voisi viedä. Onko vinkkejä? Asun Helsingissä.
Porukka ostaa liikaa uutta pikamuotivaatetta, ja yhden vaatteen eli RÄTIN valmistuksessa kuluu jopa 700 litraa vettä! Miettikää miten tuo kuormittaa maailman vesistöjä?
Siksi kannattaa suosia second handia.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako tuohon nettimyymälään laittaa myyntiin vähän käytetyt Vuittonin, Diorin, Saint Laurentin laukut ja Chanelin lompakon?
En tee niillä enää mitään, enkä keksi muuta paikkaa mihin ne voisi viedä. Onko vinkkejä? Asun Helsingissä.
Kannattaa myydä itse ne netissä/nettikirpputorilla. Saat itse rahat eikä kukaan vedä välistä.
Onko muilla ongelmia nyt Emmyn kanssa? Toimiiko esim. palautus ja rahojen takaisin tilitys?
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla ongelmia nyt Emmyn kanssa? Toimiiko esim. palautus ja rahojen takaisin tilitys?
Olen niin uusi myyjä siellä etten ole vielä saanut ekaa tiliä. :D
Toivottavasti kaikki menisi hyvin.
Lähetin alkukuusta vaatteita myyntiin mutta niiden julkaisussa näyttää kestävän, vasta muutama tuote tullut myyntiin.
Erikoista se miten räikeää eroa vaate ja asustevalikoimassa on, eli jotain halvan näköistä mummu yökaapua, ja sitten hienoja luksusbrändituotteita. Mielestäni luksustuotteilla pitäisi olla siellä oma osasto koska nyt on uutuuksissa ym uuden näkösiä komeita luksuskasseja joidenkin Nanso-trikookaapujen seassa, eri myyjiltä tietysti.
Itselläni on vain keskihintaista vaatetta, mietin lähettäisinkö pari luksusmerkkikassia sinne myyntiin, ihan kokeeksi.
minusta on hauska selata eri käyttäjien omia kauppoja ja miettiä minkä tyylisiä ihmisiä ne on siviilissä, työssä j.n.e 😊 muutaman löydön olen tehnyt.
Ainoa mikä ärsyttää on se kun niillä kestää viikkoja saada ne myyjien kamat nettisivulle myyntiin!
Vaatteet ehtii mennä ryppyisiksi pakkauksissaan siinä ajassa.
Olen löytänyt tuolta muutaman laadukkaan laukun, kengät, huivin ja neuleen, joten ostajalle toi on hyvä mesta. Parempi kuin myyjälle :D