Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (583)

Vierailija
281/583 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmyssä kuntoluokituksen määrittäminen on aivan uskomatonta. Uusi vaate josta puuttuu laput määritellään käyttökuntoiseksi, ja monta kertaa käytetty jo vähän nukkaantunut, uudenveroiseksi. 

Ikävä kyllä näin ja ostajana olen joutunut palauttamaan ostoksen useamman kerran, koska tuote ei ole vastannut sitä, mitä esittelytekstissä on kerrottu kunto, mitat jne. Huolimatonta työtä (onko siellä suomen kieltä huonosti puhuvia virolaisia töissä?), mutta onneksi on kokemuksia myös ostoista, joista olen pitänyt. Huvittaa, kun aurinkolasien kuntoarviossa käytetään samoja standardilainauksia kuin vaatteissa "Tuotteen pinnassa on aavistus pesu-/käyttökulumaa" (po. kuvaus naarmuista linsseissä).

Sellpyssä on välillä samanlaista. Nahkalaukku kuulemma "pesussa kulunut". Öö?

Vierailija
282/583 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamani Burberry-huivi olisi maksanut Stockmannilla 599 euroa. Jätin väliin.

Sain saman huivin uudenveroisena Emmystä 119,90 eurolla kuukausi sitten! ihan mahtavaa!

Kannattaa pitää silmällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/583 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen vesti lähti kännystä liian nopeaan eli: Kannattaa pitää silmällä hyviä diilejä.

Vierailija
284/583 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte että ei ole myynnissä tuoteväärennyksiä? Emmyssä on nytkin myynnissä Ray-Ban aurinkolasit, joiden sangoista puuttuu merkintä mallista. Ei kuulosta aidoilta. Aidon erottaminen feikistä vaatii ammattitaitoa muotialalta.

Vierailija
285/583 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte että ei ole myynnissä tuoteväärennyksiä? Emmyssä on nytkin myynnissä Ray-Ban aurinkolasit, joiden sangoista puuttuu merkintä mallista. Ei kuulosta aidoilta. Aidon erottaminen feikistä vaatii ammattitaitoa muotialalta.

Tuote jossa ei ole asianmukaisia merkintöjä on tietysti reklamaation paikka.

Itse en ole Emmystä ikinä saanut mitään feikkiä.

Vierailija
286/583 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin kaikki on sujunut mallikkaasti Emmystä ostaessa mutta nyt en ole saanut toimitusvahvistusta vaikka tein tilauksen jo tiistaina ja maksoin sen samalla. Eli varoituksen sana jos olette nyt tilaamassa, tilatkaa luotolla ja varautukaa siihen että toimituksessa kestää ja pahimmillaan siellä on konkurssitilanne tulossa eikä tuotteita enää toimiteta.

Myyntiin en myöskään lähettäisi tällä hetkellä mitään.

Minä tilasin viime tiistaina ja lähettivät tuotteet torstaina tai perjantaina. Nyt näyttäisi seurannan mukaan olevan paketti matkalla noutopisteeseen, joten ei tuossa nyt kovin kauaa mennyt. Toivottavasti ovat asiallisessa kunnossa.

Vierailija
287/583 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydessä jää tappiolle - en suosittele. Ostaakaan en ole sen jälkeen periaatteesta viitsinyt kun myyjänä en saanut killinkiäkään. Kannatan mieluummin reilulla periaatteella toimivia kauppoja.

Joku ihmetteli miten vaatteet voiva kadota sinne. No, niinpä vain voivat. Itse olin täyttänyt kaikki tarvittavat tiedot, vaatteet tulivat myyntiin erittäin alhaisella hinnalla vaikka olivat käyttämättömiä. Joku osti jotain ja ilmeisesti palautti ja sen jälkeen mistään ei kuulunut mitään, vaatteet vain hävisivät ja myyjätilini on nyt näköjään miinuksella. Kas kun eivät lähetä laskua.

Vierailija
288/583 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sieltä saa -20% koodilla FINLAND106.

Ihan vaan tiedoks jos joku on pitäny silmällä tiettyjä vaatteita tm.

Vierailija
289/583 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu sieltä vain aitoja tuotteita. Työkaverilta oon kuullu että niiden aitoustarkastuksessa menee 2 viikkoa vähintään siitä kun on saaneet tuotteet arvioitaviksi. Siks luotan tähän kauppaa enempi ku muihin nettikauppoihin. Vestiaire-nettikaupan ohella tietysti.

Ehkä joku uus henkilö kuten harjottelija on ollu kirjaamassa noita tuotteita myyntiin ja unohtanu katsoa mitä tuotteessa lukee?

Vierailija
290/583 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydessä jää tappiolle - en suosittele. Ostaakaan en ole sen jälkeen periaatteesta viitsinyt kun myyjänä en saanut killinkiäkään. Kannatan mieluummin reilulla periaatteella toimivia kauppoja.

Joku ihmetteli miten vaatteet voiva kadota sinne. No, niinpä vain voivat. Itse olin täyttänyt kaikki tarvittavat tiedot, vaatteet tulivat myyntiin erittäin alhaisella hinnalla vaikka olivat käyttämättömiä. Joku osti jotain ja ilmeisesti palautti ja sen jälkeen mistään ei kuulunut mitään, vaatteet vain hävisivät ja myyjätilini on nyt näköjään miinuksella. Kas kun eivät lähetä laskua.

Ei siellä jää voitolle jos kaikki tuotteet mitä sinne on laittanut myyntiin on arvoltaan jotain alle 20€.

Siksi ne kannattaa myydä muualla, ja tuonne laittaa vain merkki ja luksustuotteita.

Vierailija
291/583 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamani Burberry-huivi olisi maksanut Stockmannilla 599 euroa. Jätin väliin.

Sain saman huivin uudenveroisena Emmystä 119,90 eurolla kuukausi sitten! ihan mahtavaa!

minulle kävi samoin erään merkkilaukun kanssa, jos olisin ostanut muualta niin olisin joutunut maksamaan siitä melkein 150 egeä enemmän.

Vierailija
292/583 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä melko samanlaisia kokemuksia. Käyttämätön käsilaukku oli kuulema hieman kulunut ja palauttivat sen.            Toisen tuotteen hinnoittelivat todella pahasti alakanttiin, se kun oli uutena 290,- ja möivät siis käyttämättömän hintaan 35,-. En siis hyötynyt latin latia, kun jouduin maksamaan palautuskuljetuksen. 

Vierailija
293/583 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä jää voitolle jos kaikki tuotteet mitä sinne on laittanut myyntiin on arvoltaan jotain alle 20€.

Siksi ne kannattaa myydä muualla, ja tuonne laittaa vain merkki ja luksustuotteita.

Totta, vain TODELLA  arvokkaista tuotteista voi myyjä hyötyä. Kannatan myymään kuitenkin kaiken hintaiset jossain ihan muualla

Vierailija
294/583 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun periaate on hyvä, mutta silti ei toimi. Myyjän käteen pitää jäädä myös jotain. Kukaan ei halua jäädä miinukselle, kun kuvittelee saavansa jotain takaisin huonoista ja kalliista ostoksista. Ehkä pitää jatkossa vain vielä spr;n konttiin tai Fidaan, niin tulee edes vähän parempi mieli.

Vierailija
295/583 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykö Emmy parhaat itse ja pitää rahat?

Vierailija
296/583 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä kokemusta koska tuotteitani julkaistiin heillä myyntiin 2 kuukautta sitten. Lähetin merkkivaatteita ja asusteita, suurin osa uudenveroisessa kunnossa ja puhtaita.

Joku tilasi kerralla niistä useita mutta palautti ne juuri palautusajan puitteissa. Melkein 500€ edestä. Tuotteiden kunto laski kohtalaiseksi koska ne olivat likaantuneet!!!!!!!!!

Olisiko joku kilpaileva myyjä tehnyt tuollaisen tempun kateuksissaan että otti niitä, sotki, ja palautti?!!!?

Tai joku yrittää saada niiden hintaa alas sotkemalla, ja tilaa ne myöhemmin alempaan hintaan?!!!?

Tai joku joka otti vain niistä somekuvat jos ei tarkoitustakaan ostaa, sotki meikillä ja palautti?!?!?

Arvatkaa v---------- tuttaako!!!

Vierailija
297/583 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjänä kokemusta koska tuotteitani julkaistiin heillä myyntiin 2 kuukautta sitten. Lähetin merkkivaatteita ja asusteita, suurin osa uudenveroisessa kunnossa ja puhtaita.

Joku tilasi kerralla niistä useita mutta palautti ne juuri palautusajan puitteissa. Melkein 500€ edestä. Tuotteiden kunto laski kohtalaiseksi koska ne olivat likaantuneet!!!!!!!!!

Olisiko joku kilpaileva myyjä tehnyt tuollaisen tempun kateuksissaan että otti niitä, sotki, ja palautti?!!!?

Tai joku yrittää saada niiden hintaa alas sotkemalla, ja tilaa ne myöhemmin alempaan hintaan?!!!?

Tai joku joka otti vain niistä somekuvat jos ei tarkoitustakaan ostaa, sotki meikillä ja palautti?!?!?

Aika kekseliästä ilkivaltaa, jaksaisiko kukaan täysijärkinen nähdä moista vaivaa?

Vierailija
298/583 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että kyseessä on joku jolla on ollut tapana tehdä vastaavaa oikeiden liikkeiden kanssa, eli tilaa, käyttää esim. juhlissa, likaa vahingossa ja palauttaa pokkana.  

En ymmärrä miksi Emmy on tälläisessä tilanteessa palauttanut rahat ostajalle, kyllähän sen pitäisi mennä niin että ostaja on pilannut tuotteet, eli ne eivät ole enää myyntikunnossa ja rahoista palautetaan vain osa tai ei yhtään riippuen vahingosta tuotteelle. 

Vierailija
299/583 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kekseliästä ilkivaltaa, jaksaisiko kukaan täysijärkinen nähdä moista vaivaa?

Varmaan helpompi saada tuolta hienot merkkivaatteet Instagram-kuviinsa kuin putiikeista ja sitten palauttaa ne p***skaisina takaisin myyntiin ?

Toivottavasti puljun pitäjillä olisi tilanne tajua ja pistäisivät sellaiset ostajat banniin etteivät pääsisi enää sotkemaan eikä palauttamaan !

Vierailija
300/583 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai joku äkkiä tilannu ne itelleen kateuksissaan ja kiusaamistarkoituksessa ettei muut ostajat sais, eli ne jotka olis oikeesti halunnu maksaa niistä vaatteista ja pitää ne, ja halunnu ne hyväkuntoisina ja puhtaina?

Voiko tuollaisen raportoida vandalismina, ilkivaltana? kai tuolla yrityksellä on vakuutukset kunnossa moista varten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä