Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tiukat asut kuntosalilla

Vierailija
24.05.2014 |

Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siks että ne ei ole yhtään sen epämukavammat! Korostavat kivasti kroppaa, jota mielellään tässä kunnossa esittelee, joten miks ei siis sais pitää tällaisii? :) 

Vierailija
22/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät ei käytä trikoita koska pelkäävät, että nakin koko paljastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]

Ei ne oo epämukavia. Mä ainakin tykkään pitää tiukkoja vaatteita salilla. Materiaalit on hengittäviä ja joustavia ja siirtää kosteutta iholta pois, mikäs sen mukavampaa. Enkä todellakaan yritä saada huomiota, en näytä niissä yhtään sen paremmalta ku muissakaan vaatteissa.

[/quote]

Jos tiukat asut olis mukavampia kuin normaalit/väljät, niin äijätkin pitäis niitä, mut äijät ei pidä niitä koska tiukat asut ei ole yleensä niin mukavia, siis mun mielestä. Olen muuten aktiivitreenari & nainen. Ja pidän tiukkoja asuja, koska haluan olla hyvännäköinen ukkojen silmissä.

[/quote]

Puhuinkin omasta puolestani, ei varmaan kaikista ookaan mukavia. Sama on muissakin vaatteissa, toiset tykkää pillifarkuista, mut harvoin niitä äijillä näkee. Tunnen miehiä, jotka tykkäävät tiukoista vaatteista juostessa ja pyöräillessä, mutta eivät salille viitsisi sen näköisenä lähteä. Ja on varmaan naisia, jotka pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin ulkonäkösyistä. Ei kannata yleistää, kaikki on erilaisia ja mieltymyksiä on monia, sen takia niitä vaatteitakin on monenlaisia.

- 6

Vierailija
24/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä trikoot on tosi naismaiset. ei kuulu oikean miehen vaatteisiin. 

Vierailija
25/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:35"]

Äijät ei käytä trikoita koska pelkäävät, että nakin koko paljastuu.

[/quote]

Luulis et Isomunaiset just tästä syystä käyttäis trikoita: muut äijät ois kateellisia ja, mikä tärkeintä, naisten huomio olisi taattu, ja saattaispa treenien jälkeen moni nainen tulla ehdottamaan seksisessiota !

Vierailija
26/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sit selität sen, että esim. Batman, Spiderman ja Superman on aina pukeutunu spandexeihin? Eikä ne oo valitellu, että on epämukavaa. Hyvä vaan, kun ei oo lahkeet lepattamassa ja pysyy tavarat omilla paikoillaan.

Vierailija
27/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:14"]

Joo ei ne ihonmyötäiset vaatteet siellä salilla yhtään epämukavia ole, ihan urheilua varten suunniteltukin. Mukava treenata kun ei housujen lahkeet liehu. Ja on se mukava näyttää suht hyvältä treenatessaankin, ei ne miesten katseet haittaa

[/quote]

paskat ne lakeet lihu kun pyöräillessä ja jos tuulee kovasti. kyllä se on vaan nykymuoti jot pitää seurata orjallisesti. itsellä on lököt tai sotrtsit ja oon mies.

Vierailija
28/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tiukkoja vaatteita salilla, ne näyttää paremmilta, ja musta on kiva nähä peilistä mun lihakset ku treenaan. Se tuo motivaatiota tehä vielä pari ylimäärästä toistoo että lihakset näkyis entistä enemmän.

Vierailija
29/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naisten trikoot jne on nimenomaan mukavia, kevyitä ja ei roiku tiellä ku reenaa. Siksi ihonmyötäiset vaatteet.

Vierailija
30/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:14"]

Joo ei ne ihonmyötäiset vaatteet siellä salilla yhtään epämukavia ole, ihan urheilua varten suunniteltukin. Mukava treenata kun ei housujen lahkeet liehu. Ja on se mukava näyttää suht hyvältä treenatessaankin, ei ne miesten katseet haittaa

[/quote]

No jos ne ihonmyötäiset on mukavimpia mahdollisia niin miks sit ei äijät yleensä treenaa just sellaisissa, siis ihonmyötäisissä?

[/quote]

Oletko ikinä kokeillut treenata sellasissa? Harva mies on, koska miehet eivät ylipäänsä pidä niin ihoamyötäilevistä vaatteista ja niitä pidetään jopa noloina.

Samasta syystä vanhemmat naiset eivät käytä teknisiä trikoita : häpeävät kroppaansa eivätkä halua näyttää sitä kellekään.

Minä olen lihava, enkä todellakaan pidä kropastani, mutta itsetuntoni on kohdallaan. Käyn salilla trikoissa ja treenitopissa koska ne on huomattavasti miellyttävämpiä. Käyn usein salilla niin että olen siellä yksin ja vaatetukseni on silloinkin sama. Samoin käyn nykyään mimmiporukossa pelaamassa korista näissä kamoissa, peleissä sitten pitää olla peliasu.

Vierailija
31/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööäh mitäs vittua. Kyllä ne joustavat ja hengittävät trikoot on paljon mukavammat kuin paksut lerpattavat lökärit.

Vierailija
32/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:59"]

Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.

[/quote]

miesten pitäis vetää sellaiset Borat uikkarit kuntosalille :P :)   

https://www.google.com/search?q=borat+swimsuit&hl=en&source=lnms&tbm=isch

Vierailija
33/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni nämä salilla käyvät perseenesittelijät ovat hyvin halpoja ja jopa lutkamaisia. Moni mies tietysti tykkää kun naiset pukeutuu salille seksikkäämmin kuin baariin, mutta muuten se alentaa vain naisen arvostusta.

Vierailija
34/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:35"]Omasta mielestäni nämä salilla käyvät perseenesittelijät ovat hyvin halpoja ja jopa lutkamaisia. Moni mies tietysti tykkää kun naiset pukeutuu salille seksikkäämmin kuin baariin, mutta muuten se alentaa vain naisen arvostusta.
[/quote]

määrittele perseenesittelijä.

Vierailija
35/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen treeni- ja urheiluvaatetarjonta nyt on sellaista, että se on ihonmyötäistä ja siirtää hikeä pois iholta. Aivan ehdottomasti pidän niitä parempina päällä kuin löysiä. Myös mieheni harrastaa lajeja, joissa suosii ihoamyötäileviä treenivaatteita, eli triathlonia. Siltikään kumpikaan meistä ei todellakaan treenatessaan ole kiinnostunut mistään tuijottavista idiooteista. Itse näytän keskisormea jokaiselle urpolle, joka tööttää ajaessaan ohi kun olen juoksulenkillä. Näitä idiootteja muuten riitti myös raskaana ollessani. 

Vierailija
36/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ettei kaverimiehistäni käytän kunnon treenivaatteita on se etteivät kehtaa. Yksi käyttää ja sanoo että häntäkin tuijotetaan mutta kaveri nyt on muuten niin patsasmainen että kehtaa käyttää niitä vaatteita.

Vierailija
37/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:48"]Olen ammatiltani tanssija, treenannut päivittäin lapsesta asti sekä tanssi- että kuntosalilla. Kroppa sen mukaisesti sutjakka - en siis pukeudu väljiin vaatteisiin peittääkseni läskimakkaroita vaan siksi, että treenatessa väljä tuntuu mukavimmalta ja rajoittaa liikkeitä vähiten. Käytän myös tanssitrikoita ja legginssejä, jos ne ovat tarpeeksi joustavat eivätkä liian hiostavat, mutta peitän yleensä lantion seudun esim. löysällä paidalla, huivilla tai vastaavalla, jotta asu ei olisi liian paljastava. Sellaisessa tunnen olevani liian "näytillä". Esitysvaatteet ja näyttämötilanne on asia erikseen, treenaamaan tulen puhtaasti treenin takia, en itseä esittelemään. Samasta syystä suosin yläosissa väljää linjaa. Sporttitopin päälle heitän useamman vaatekerran löysästä t-paidasta huppariin, ja vähennän kerroksia treenin edetessä. 

Sanokaa mitä sanotte, mutta esiintyjänä en usko ollenkaan noita tekosyitä, että ihoa myötäävä olisi mukavin ja käytännöllisin. Kyllä se pääasiallisin syy on oman kropan seksikäs esittely.
[/quote]

Vähän epäilen tätä, mutta tanssilajejakin on erilaisia. Terkuin toinen tanssija, jonka on pakko pukeutua lähes kokovartalosukkaan (tiukat trikoot/legginsit+ihoa myötäilevä toppi). Meillä harjoituksissa on elinehto, että jokainen kropan liike näkyy ja siinä et vaan voi pistää mitään liehuvaa tai löysää päällesi. Salilla ei tosin ole pakko, mutta kyllä ne kosteutta siirtävät trikoot ovat sielläkin mukavampia minusta.

Vierailija
38/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä oikein löydy muuta kuin tiukkoja treenihousuja. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ne kiristäisivät jotenkin. Koska olen nainen kokoa 44-46, en kuvittele hetkeäkään olevani jotenkin seksikäs treenitrikoissani, enkä mitenkään myöskään kaipaa ylimääräisiä katseita, mutta kai sitä epätäydellisempikin saa käydä salilla mieluummin kuin lepuuttaa sohvanpohjalla.

Vierailija
39/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tiukat trikoot pitävät löllyreidet paremmin kuosissa & muutenkin jumppaaminen jossain verkkareissa on hemmetin epämukavaa! vartalonmyötäinen ei myöskään tarkoita joustamatonta tahi epämukavaa ;)

Vierailija
40/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v ja löysät pitkät housut ja huputon löysä huppari päällä salilla, näytän varmaan vähän kodittomalta mutta saa reenailla rauhassa kun kukaan ei kiinnitä huomiota kun ei kirmaa piukoissa trikoissa pikkumuskeleita esitellen. :-D Kukin tyylillään, tää on mun. :) Tiukatkin ok, kukin pukee mitä tykkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan