Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen muuttumaan suhteen aikana passiiviseksi ja päättämättömäksi?

Vierailija
25.06.2026 |

"Mitä haluat illalliseksi?" 

"En tiedä, päätä sä. "

Jne. 

 

Jos täällä on miehiä, voisitteko valaista? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se, ettei mikään annettu vastaus kuitenkaan tyydytä naista, eikä millään mielipiteellä ole merkitystä, joten miksi edes yrittää.

Vierailija
2/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehen mitkään ehdotukset ei naiselle sovi ja nainen tykkää päsmäröidä ja säätää niin säätäköön sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut päätösten olevan joka tapauksessa vääriä ja johtavan aina naisen mykkäkouluun. 

Vierailija
4/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut liikaa pillua. 

Vierailija
5/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilahteleva, vaativa nainen.

Vierailija
6/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi sanoa, että haluaisin ruokaa x. Jos sanon, niin sitten sitä ei ainakaan syödä. Jos mies saa päättää itse, on kuitenkin pieni mahdollisuus osua oikeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti se, ettei mikään annettu vastaus kuitenkaan tyydytä naista, eikä millään mielipiteellä ole merkitystä, joten miksi edes yrittää.

Juuri näin.

Vierailija
8/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontainen laiskuus ja saavutettujen etujen pitäminen itsestäänselvyytenä. Älä passaa, älä ole niin helppo. Ja jos ei mies miellytä, sinä voit ihan vapaasti kertoa sen sille ja jättää sen.

Sinä ansaitset parasta, joten miksi tyydyt surkeaan? Tämä on naisten yleisin virhe parisuhteessa: ette vaadi mieheltä yhtään mitään, edes hygienian ja käytöksen saralla. Totutatte ne siihen, että lusmuilu ja vittuilu on ok.

Minä en tyytynyt. Heitin laiskan juoppoukon mäkeen ja elän parasta elämääni nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä alussa kaikkea ehdotin ruuasta harrastuksiin, mutta ei ne naiselle sopineet. Mennään nykyään sen mukaan, mitä nainen ehdottaa. Elämä on helpompaa. 

Usein mies on sopeutuvampi kuin nainen. Ei se ole edes mikään vitsi, että nainen kysyy kumman mekon laittaa ja sitten laittaa sen, jota mies ei ehdottanut. 

Vierailija
10/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen taisteluni.

Turha ehdottaa naiselle lomakohdetta tai illallisruokaa. Lopulta tehdään kuitenkin naisen halujen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko aina ruoan? Jos kyllä niin mies pitää sitä ja sinua täysin itsestäänselvyytenä eikä enää edes vaivaudu miettimään mitä ruokaa haluaisi syödä.

Vierailija
12/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontainen laiskuus ja saavutettujen etujen pitäminen itsestäänselvyytenä. Älä passaa, älä ole niin helppo. Ja jos ei mies miellytä, sinä voit ihan vapaasti kertoa sen sille ja jättää sen.

Sinä ansaitset parasta, joten miksi tyydyt surkeaan? Tämä on naisten yleisin virhe parisuhteessa: ette vaadi mieheltä yhtään mitään, edes hygienian ja käytöksen saralla. Totutatte ne siihen, että lusmuilu ja vittuilu on ok.

Minä en tyytynyt. Heitin laiskan juoppoukon mäkeen ja elän parasta elämääni nyt.

Kaikilla ei ole yhtä paska miesmaku kuin sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön syistä, jos palvelu pelaa, mitä siitä valittamaan. Loisen varma keino kehaista: osaat laittaa hyvää ruokaa, osaat järjestää kaiken hyvin, eiku tee sinä vaan kun osaat hyvin. Sitten teet ymmärtämättä että olet vedätettävä ilmainen palvelija.

Jos sitten kerran olet eri mieltä, se vihan määrä voi yllättää. Kyse olikin vain miehen eduista, ei sinusta.

Huom. Älkää katsoko sanoja, vain tekoja.

Joojoo-mies ei välttämättä tee mitään,  vaikka osaa puheilla hyvän vaikutelman antaa. Vain jotta voi hyödyntää palvelua jatkossakin. 

Vierailija
14/14 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että samaan kysymykseen on saatu se 'jotain' tuhat kertaa. En ole vielä sitä 'jotain' löytänyt kaupan hyllystä. Osaisiko joku neuvoa oikeaan hyllyväliin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi