Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tiukat asut kuntosalilla

Vierailija
24.05.2014 |

Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän löysissä housuissa edes "saisi" treenata tai on ainakin riski, että jää sinne jonnekin laitteiden väliin housut. Kyllähän miehilläkin on tiukkoja housuja. Omat tiukat salihousut on ainakin mukavat. Sen kanssa pidän tiukkaa toppia. Eniten ehkä tiukka asu motivoi, kun näkee tuloksen suoraan peilistä. Meillä on aika pieni sali ja toivon aina, että olisin siellä yksin tai vähintään mahdollisimman vähän porukkaa. En siis missään nimessä halua kenenkään tuijottavan minua, ahdistun miehistä, jotka tuijottavat salilla.

Vierailija
42/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka nainen ja saatan nostella painoja pelkissä bikinityylisissä asuissa. Näytänkö sitten kenenkin mielestä seksikkäältä tai en, ei ole merkitystä. Hankin lihasmassaa ainoastaan itseäni varten ja muitten silmäilyt ovat toisarvoisia. Tosin en hakeudukaan julkisille paikoille treenaamaan, vaan suoritan liikesarjani kotisalillani. Ei tarvitse kenenkään ärtyä vuokseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miksi joku käyttää urheiluvaatteita urheillessa? Durr.
Ne vaatteet ei ole epämukavia, ne siirtää pois hikeä, joustaa, ei lepata ja siksi niitä käytetään silloinkin kun treenataan yksin kotona ilman tuijottavia silmäpareja. Avainsana on materiaali ja siksi vaatteiden tiukkuus ei ole epämiellyttävää. Jotkut vanhemmat tai vähemmän timmit naiset ei varmaan käytä niitä siksi, etteivät kehtaa, ei siksi että hiostavat kollarit olis paremmat.
Miksiköhän miehet yleensä ei käytä niitä, hmm... Näen aika montakin syytä tälle, kuten nyt esimerkiksi tuon ihmeellisen oletuksen että jotkut löysät vaatteet olis mukavammat. Mutta pyöräilyvaatteet on myös aika tiukat eikä niitä käyttäviä miehiä kai syytetä mistään perseen esittelystä, vai? Kuitenkin naisen käyttäessä urheiluun suunniteltuja vaatteita hän tietenkin haluaa vain keikistellä, jep jep.

Vierailija
44/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hehtaari vauvamaha nyt ei vaan meinaa mahtua mihinkään. Telttakin on kireä kun mun päälle pukee.

Vierailija
45/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloa nuolevat urheiluvaatteet ovat epäilemättä mukavat. Tykkään katsella, missäpä tällainen nelikymppinen mies muuten vastaavaan herutukseen enää törmääkään ;) Niitä näkymiä on kiva muistella iltasella kotona...

Vierailija
46/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollarit on kamalat treenihousut!!! Hiostavat, ovat todella kuumat, lahkeet lepahtaa jne - EI. Ihonmyötäiset housut ovat taas todella mukavat, tuntuvat toiselta iholta, ei ota mistään kiinni (esim spinningissä) ja tukevat keskivartaloa (itselläni siis sellainen vähän korkeampi malli housuissa, pitää pömppiksen pois tieltä hahaa).
-
Ja jos nyt vielä jaksatte mussuttaa ulkonäkösyistä, niin miksi naisten salillakin kaikilla on ihonmyötäiset housut? KOSKA NE OVAT MUKAVIMMAT.

Vierailija
47/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mistään muuten saa muita kuin ihonmyötäisiä treenihousuja, eikä mitään ulkohousuja siis? En käy salilla mutta jos kävisin voisin kuvitella että verkkarit olisivat tosiaan todella epämukavat ja hiostavat mutta en missään nimessä kehtaisi laittaa tiukkoja housuja mistä näkyisi läpi sellut ja kamelinvarvas, kun en mikään treenattu tosiaan ole... Pari löysää urheilutoppia olen löytänyt mutta housuja en mistään. Lenkilläkin joudun käymään kesällä liian kuumissa syyskelin ohuemmissa ulkoiluhousuissa kun muita ei vaan löydy ja missään mikroshortseissakaan en näillä selluilla kulje. Ei mitään kasari-salihousuja myydä enää?

Vierailija
48/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:56"]

Vartaloa nuolevat urheiluvaatteet ovat epäilemättä mukavat. Tykkään katsella, missäpä tällainen nelikymppinen mies muuten vastaavaan herutukseen enää törmääkään ;) Niitä näkymiä on kiva muistella iltasella kotona...

[/quote] Toivottavasti musta ei koskaan tule yhtä säälittävää runkkaria.

Vierailija
49/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tiukkoja trikoita ja vartalonmyötäisiä toppeja/t-paitoja, koske ne ovat kätevät salilla vapailla painoilla treenatessa. Kaikkien vaatteiden on myös pakko olla teknistä materiaalia, kun vaatteilla on paljon käyttöä (työ liikunnan parissa, omat treenit + valmennustilanteet) ja vaatteiden tulee olla nopeasti kuivuvia + miellyttäviä iholla. 

Ensinnäkin tiukoilla vaatteilla näkee suoritustekniikan paremmin peilistä (minulla on lordoosi, joten tarkkailen aina selän asentoa treenatessa. Lötköllä t-paidalla treenatessa en näkisi virheasentoja), eikä tarvitse murehtia että esimerkiksi lahkeet hilautuvat ylös/vaatteet lötköttävät ja aiheuttavat vaaratilanteita.

Minun puolestani salilla saa treenata vaikka burkhassa, jos kokee olonsa mukavaksi. Minä vaan satun tykkäämään "tiukoista asuista" treenatessa. 

Vierailija
50/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus salilla löysät varahousut jalassa kun kaikki tiukat oli pesussa - VIRHE! Oli tosi hankala löysillä housuilla kuntoilla kun lahkeet jäi kiinni milloin mihinkin ja jälkaprässisssä nousivat polviin asti. Siinä oli tehokas ja rento salikäynti kaukana. Enää en tee samaa virhettä vaan "kekkuloin" niissä piukoissa housuissa olittepa te miehet mitä mieltä tahansa. Ja sivuhuomautuksena - jännä miten teillä miehillä on aikaa siellä salilla kyylätä naisten vaatetuksia.. itse ainakin teen treeni mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti kiinnittämättä sen enempää huomiota kanssatreenaajiin.

Vierailija
51/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoita käytän koska ne on mukavia. ei valu, ei hiosta eikä mene peppuvakoon. sääriä ei tarvi sheivata sillä lahkeet pysyy paikoillaan (esim prässissä löysät housut valahtaa niin että sääret ja karvat on kaikkien nähtävillä).

paitojen kanssa taas on ongelmana saatavuus. koitapa mennä naisten urheiluvaateosastolle löytämään teknistä materiaalia oleva löysä ja takapuolen peittävä paita. aivan et luultavasti löydä. halvimmat on etenkin mallia tiukka ja lyhyt. lisäksi jos löytyy muuten hyvä paita, niin kaula-aukko on usein jäätävän suuri.

että siinä pari syytä. seuraavan kerran kun tiirailette perseitä, voitte miettiä mitkä säärikarvat sieltä trikoiden alta löytyy ;)

Vierailija
53/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei juuri muuta myydä

Vierailija
54/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vastenmieliseltä paikalta, jos kytätään toisten vaatteita tai muotoja.

Vierailija
55/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miesten huomiota hakevat tunnistaa jo kaukaa. Vakoon asti vedetyillä pöksyillä mennään aivan miesten läheisyyteen tekemään kumarruksia ja syvävenytyksiä alkulämmittelyksi ja sitten vähän väliä vilkuillaan miehiä ja peilaillaan sarjojen välillä itseään ja hulmutellaan ja pöyhitään hiuksia.

Vierailija
56/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat trikoot istuu hyvin treenatessa eikä ole kuumat. Collegehousuissa tulee liian kuuma eikä materiaali hengitä. Ulkonäöstäni en välitä. Sama paidoissa, puuvillainen t-paita on tosi inhottavan tuntuinen hikoillessa. Menen salille treenaamaan, en katselemaan muita tai miettimään miltä itse näytän.

Vierailija
57/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas nyt, jos teet pitkän ja tehokkaan reenin niin et missään nimessä halua löysiä puuvillaisia huosuja jalkaasi! Kuten joku jo sanoi että naiset käyttää niitä tiukkoja housuja ja toppeja myös salilla missä on vain naisia! Olen kerran tehnyt löysissä verkkareissa ja puuvilla topissa treenin..hävetti ihan hirveästi kun puuvilla imi kaiken hien..näytti kuin olisin laskenut alleni ja paita oli märkä joka paikasta. Hyh.

Minun urheilutoppinikin on märkä treenin jälkeen,mutta sitä ei näe tai haista yhtä hyvin tavalisesta topista.

Miehet jotka reenaa yhtä kovaa kuin minä eivät käytä tavallisia collareita, yleensä housut on aina urheilukangasta.

Vierailija
58/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne mukavia! Ihonmyötäiset niin ne on vähemmän lämpimät kun ilma housujen ja ihon välillä ei pääse lämpenemään ja housut ja paita ei liehu tiellä.
Joku mies yrittää keksiä tekosyitä sikailulleen. Perussettiä.

Vierailija
59/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pee, kai mun läskiperse treenarin täytyy siirtyä käyträmään epämukavia collareita, joita inhoan. Trikoot on päällä just hyvä, eikä tullut mieleenkään, että miehiä niin paljon kiinnostaa naisten perseen kyttäys salilla. No, tässä hanurissa riittää pintaa kytättäväksi. Miehet eivät käytä trikoita ja muita, koska eivät kehtaa.

Vierailija
60/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään ällömpää kuin välillä ihoon osuva kylmä, hikinen puuvillakangas. Siksi valintani onkin ihoa myötäilee, tekninen asu. Ja olen vieläpä raskaana!!! Kamalaa kun kaikki näkee mun vartalon muodot, joku kirjoittanee iltapaskalehteenkin kohta että silmät palaa kun pallomaha ei verhoutunut kaapuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän