Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tiukat asut kuntosalilla

Vierailija
24.05.2014 |

Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.

Kommentit (199)

Vierailija
61/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tiukat trikoot vaan on mukavammat ja hengittävämmät päällä kuin jotkut lörpöttävät ja paksut verkkarit. 

Vierailija
62/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kanssa kuntosalilla,niin samalla salilla käy yksi nainen n.35v niin hänellä on tarkoituksella tiukat jumppatrikoot päällä ja tietenkin niiden kanssa  kahta kokoa liian pienet stringit,että kaikki vaan näkee tiukan pyllyn.Huomaa että nainen käyttää niitä aivan tarkoituksella,että miehet kiinnittäisi huomion...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenannut usein löysässä paidassa, jossa ongelma on liian iso kaula-aukko (tissit näkyy). Kireämpi toppi olis parempi.

Eivät ihonmyötäiset asut ole epämukavia, miehille tiedoksi.

Vierailija
64/199 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:56"]

Vartaloa nuolevat urheiluvaatteet ovat epäilemättä mukavat. Tykkään katsella, missäpä tällainen nelikymppinen mies muuten vastaavaan herutukseen enää törmääkään ;) Niitä näkymiä on kiva muistella iltasella kotona...

[/quote] Toivottavasti musta ei koskaan tule yhtä säälittävää runkkaria.
[/quote] Miksi naisista fantasiointi tekee miehestä såålittävän runkkarin? Voisitko selittää? Sama naisilla niin nainen on upea ja itseään kunnioittava jne.

Vierailija
65/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani tanssija, treenannut päivittäin lapsesta asti sekä tanssi- että kuntosalilla. Kroppa sen mukaisesti sutjakka - en siis pukeudu väljiin vaatteisiin peittääkseni läskimakkaroita vaan siksi, että treenatessa väljä tuntuu mukavimmalta ja rajoittaa liikkeitä vähiten. Käytän myös tanssitrikoita ja legginssejä, jos ne ovat tarpeeksi joustavat eivätkä liian hiostavat, mutta peitän yleensä lantion seudun esim. löysällä paidalla, huivilla tai vastaavalla, jotta asu ei olisi liian paljastava. Sellaisessa tunnen olevani liian "näytillä". Esitysvaatteet ja näyttämötilanne on asia erikseen, treenaamaan tulen puhtaasti treenin takia, en itseä esittelemään. Samasta syystä suosin yläosissa väljää linjaa. Sporttitopin päälle heitän useamman vaatekerran löysästä t-paidasta huppariin, ja vähennän kerroksia treenin edetessä. 

Sanokaa mitä sanotte, mutta esiintyjänä en usko ollenkaan noita tekosyitä, että ihoa myötäävä olisi mukavin ja käytännöllisin. Kyllä se pääasiallisin syy on oman kropan seksikäs esittely.

Vierailija
66/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo näyttääkin useimmilla kauhealta varsinkin takaa.

Mies

Vierailija
67/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi syitä miksi naisten olisi järkevää käyttää ihonmyötäisiä treenivaatteita muuta kuin itseänsä esitelläkseen. Väljät asut kuntoilussa ovat yksinkertaisesti parempia, kuten tämä on toidtstettu lukuisissa tutkimuksissa.

Vierailija
68/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tiukkoja vaatteita niin kuntosalilla kuin arjessa :)

Yritäpä naisena etsiä liikuntavaatteita jotka EI olisi tiukkoja. Puhun nyt ihan siis teknisistä liikuntavaatteista, en näistä tavallisista t-paidoista.

Vierailija
69/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 99% aina tiukat trikoot. Ne on oikeasti mukavat ja juuri ne parhaat. Käytössä on myös yhdet todella löysät trikoohousut, mutta käytän niitä vain tanssitunneilla. Ihan sen vuoksi, että kun kangasta on enemmän esim. hip hop liikkeet näyttää paremmalta. Toppi mulla on aina tiukka, ihan rintojen hyvinvoinnin kannalta. Topin päällä sitten vähän löysempi trikootoppi. Valitsen nätit vaatteet salille ihan samaan tapaan kuin valitsen nätit vaatteet kadulle. Mutta en nyt kyllä ensisijaisesti niitä valitse, että ukot kyttäisi, mutta siinähän kyttäävät, ihan sama mulle - naimisissa olevalle naiselle. Tunnen itseni itsevarmemmaksi kauniissa vaatteissa. Ja tosiaan ne tiukat vaatteet ei ole epämukavia. Ei mulla, treenatulla naisella mikään mistään ainakaan kiristä. Kooltaan liian pieni vaate kiristää, ei sopiva.

Vierailija
70/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:48"]

Olen ammatiltani tanssija, treenannut päivittäin lapsesta asti sekä tanssi- että kuntosalilla. Kroppa sen mukaisesti sutjakka - en siis pukeudu väljiin vaatteisiin peittääkseni läskimakkaroita vaan siksi, että treenatessa väljä tuntuu mukavimmalta ja rajoittaa liikkeitä vähiten. Käytän myös tanssitrikoita ja legginssejä, jos ne ovat tarpeeksi joustavat eivätkä liian hiostavat, mutta peitän yleensä lantion seudun esim. löysällä paidalla, huivilla tai vastaavalla, jotta asu ei olisi liian paljastava. Sellaisessa tunnen olevani liian "näytillä". Esitysvaatteet ja näyttämötilanne on asia erikseen, treenaamaan tulen puhtaasti treenin takia, en itseä esittelemään. Samasta syystä suosin yläosissa väljää linjaa. Sporttitopin päälle heitän useamman vaatekerran löysästä t-paidasta huppariin, ja vähennän kerroksia treenin edetessä. 

Sanokaa mitä sanotte, mutta esiintyjänä en usko ollenkaan noita tekosyitä, että ihoa myötäävä olisi mukavin ja käytännöllisin. Kyllä se pääasiallisin syy on oman kropan seksikäs esittely.

[/quote] Tuleeko yllätyksenä, että kaikki eivät ajattele kuten sinä? Oletko kokeillut juoksua, uintia tai pyöräilyä löysät vaatteet päällä? Katsotko koskaan näitä lajeja edes televisiosta? Ymmärrän, että tanssia voi vaikka korkokengät jalassa ja kilpatanssiasu päällä, mutta olen tarpeeksi fiksu olemaan yleistämättä, että kaikki lajit voisi niputtaa samaan sarjaan.

Vierailija
71/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt lukea koko threadia läpi mutta vastaan miehen ominaisuudessa joka on treenannut ns. tositarkoituksella yli kymmenisen vuotta. Treeneissä käytän juoksutrikoita, lyhyitä tai pitkiä ja uskokaa että kaikki kyllä erottuu. Paitana urheilukäyttöön tehdyt tanktopit. Kerran kun vaihdatte varsinkin löysät alaosat trikoihin ette tee enää yhtään kyykkyä tai vetoliikettä ilman niitä. Salilla näkyy toistuvasti miten vetoliikkeitä tehdessä löysiä housuja vedellään ylös ja rullaillaan ties miten että se ei ole nostossa tiellä. Urheiluvaatteita pidetään syystä.

Vierailija
72/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:48"]Kyllä se pääasiallisin syy on oman kropan seksikäs esittely.

[/quote]

Arjessa miltei kaikkien käyttämät farkut ovat myös tiukkoja.

Vierailija
73/199 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitään tissien esittelyä ymmärrä mutta piukat vaatteet ovat kyllä ehdottomasti käytännöllisimmät salilla. Multa löytyy myös löysempiä housuja ja paitoja, mutta koitappa tehdä toiminnallista treeniä kun sitä kangasta on joka puolella! Paidat rullautuu kainaloihin ja sitten näkyykin koko maha ja urheilurintsikat, epämukavammaksi minä sen koen.. Sen lisäksi kireissä vaatteissa on helpompi seurata ja kehittää nostotekniikoita ja seurata esimerkiksi ettei selkä pyöristy. (en normaalista laitekuntosalista osaa sanoa onko siellä mitään funktiota)

Ps.  muun muassa monet painonnostajamiehet käyttävät kireitä trikoita. Mukaan lukien oma mieheni.

Vierailija
74/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä on ainakin meidän salilla trikoita, tosin niiden päällä käytetävät onneksi löysiä shortseja. trikioot vaan tukee muvavasti

Vierailija
75/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon urheillut koko ikäni kilpatasolla, lenkkipolut ja kuntosalitreenikin tullut hyvin tutuksi. Joskus oon treenannut kollareissa ja löysässä paidassa, mutta enää en juoksu/treenitrikoista luopuisi! Aluksi tiukat trikoot oli musta typerän näköset joita käyttivät ainoastaan jotkut taitoluistelijat ja cheerleaderit mutta kun itse kokeilin, niin oli kyllä huomattavasti mukavammat kun jotkut löysät kollari/futisshortsit! Pysyvät napakasti paikallaan, eivätkä hiosta yhtään samalla tavalla. Mun mielestä löysät vaatteet on treenatessa tiellä. Monta vuotta oon nyt käyttänyt kireitä treenivaatteita, ja ovat paljon näppärämmät treeneissä :) joskus oon puntille joutunut laittamaan jotkut kollarit tms jos oon vaikka reissussa ollut ja on kyllä niin epämukavat verrattuna tiukkoihin trikoisiin että huhhuh:) Eivät pysy paikallaan, nousevat koko ajan tai kyykätessä valuvat niin että perä vilkkuu.

Ja mua ei kiinnosta vaikka miehet katseleekin. Siinähän kattelew, mä oon tullut sinne treenaamaan ja thats it. Ei kiinnosta kattooko muut himoksuvasti tai paheksuvasti, ihan helevetin sama. Kunhan saan treenin tehtyä parhaalla mahdollisella tavalla, semmosilla vaatteilla mitkä on parhaimmat päällä treenin kannalta niin se riittää mulle :)

Vierailija
76/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:59"]

Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.

[/quote]Naiset on salilla pelkästään näytillä.

Vierailija
77/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin aion laittaa huomenna salille mahdollisimman piukkaa ja niukkaa. Ihan vaan omaa etuaan ajavan mieheni ärsyttämiseksi. Katotaan loppuuko tää ralli vai vaihdanko tosissaan parempaan ja mua ja ulkonäköäni arvostavaan mieheen.

Vierailija
78/199 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla missä käyn niin naisilla on todella tiukat trikoot, joista selvästi edottaa pepunmuodot ja mitkä alushousut on trikoiden alla ( stringit/hipsterit).

http://media.sportamore.se/uploads/products/7331768047895_001.jpg

http://media.sportamore.se/uploads/products/7323341630389_003.jpg

http://media.sportamore.se/uploads/products/7323341631294_004.jpg

http://media.sportamore.se/uploads/products/7323341184950_002.jpg

M38v

Vierailija
79/199 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän salilla istuvia vaatteita, koska ne ovat kuin toinen iho, liiat roippeet on vaan tiellä.

Vierailija
80/199 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tiukat treenivaatteet, koska ne on mukavimmat urheillessa. Sama pätee ripsi- ja hiuspidennyksiini. On myös tärkeää, että käyttää vedenkestäviä meikkejä. Meikkivoide ei voi valua hikoillessa! Taskussa on myös huulikiilto, jota sujautan huulille nesteen hörpinnän jälkeen. Yksi tärkeä tarvike salille on tietty känny kunnon selfiekamerointiin. Ja nämä kaikki siis helpottaa treenaamista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi