Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tiukat asut kuntosalilla

Vierailija
24.05.2014 |

Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kateellinen läski vaimo siellä ulisee kun mies kyttää tiukkoja fitness-pimuja salilla

Vierailija
2/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun ulosantisi on noin hemmetin huonoa? Sanot saman asian ainakin viisi kertaa peräkkäin eri lauserakenteilla. Itse kysymykseen en kylläkään osaa vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ainakin minä pidän niitä tiukkoja ja epämukavia trikoita salilla tokikin nimenomaan siksi että olisin seksikäs: miesten huomio imartelee minua ja saatan kesken treenieni jopa kostua jos huomaan miesten tuijottavan lasittunein silmin muotovaliota peppuani peilin kautta. Olen huomannut että jalkakyykkyni herättää miehissä erityisen paljon kiinnostusta.

Vierailija
4/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:08"]

Olen nainen ja ainakin minä pidän niitä tiukkoja ja epämukavia trikoita salilla tokikin nimenomaan siksi että olisin seksikäs: miesten huomio imartelee minua ja saatan kesken treenieni jopa kostua jos huomaan miesten tuijottavan lasittunein silmin muotovaliota peppuani peilin kautta. Olen huomannut että jalkakyykkyni herättää miehissä erityisen paljon kiinnostusta.

[/quote]

Komppaan

nimim. Ella, 21 v.

Vierailija
5/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo epämukavia. Mä ainakin tykkään pitää tiukkoja vaatteita salilla. Materiaalit on hengittäviä ja joustavia ja siirtää kosteutta iholta pois, mikäs sen mukavampaa. Enkä todellakaan yritä saada huomiota, en näytä niissä yhtään sen paremmalta ku muissakaan vaatteissa.

Vierailija
6/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]

Ei ne oo epämukavia. Mä ainakin tykkään pitää tiukkoja vaatteita salilla. Materiaalit on hengittäviä ja joustavia ja siirtää kosteutta iholta pois, mikäs sen mukavampaa. Enkä todellakaan yritä saada huomiota, en näytä niissä yhtään sen paremmalta ku muissakaan vaatteissa.

[/quote]

Jos tiukat asut olis mukavampia kuin normaalit/väljät, niin äijätkin pitäis niitä, mut äijät ei pidä niitä koska tiukat asut ei ole yleensä niin mukavia, siis mun mielestä. Olen muuten aktiivitreenari & nainen. Ja pidän tiukkoja asuja, koska haluan olla hyvännäköinen ukkojen silmissä.

Vierailija
7/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ne ihonmyötäiset vaatteet siellä salilla yhtään epämukavia ole, ihan urheilua varten suunniteltukin. Mukava treenata kun ei housujen lahkeet liehu. Ja on se mukava näyttää suht hyvältä treenatessaankin, ei ne miesten katseet haittaa

Vierailija
8/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seksikkäät ja ihoa myötäilevät vaatteet on juuri niitä mukavimpia: ovat kuin toinen iho, hengittävät, eivät valu, eivät purista ja tuntuvat oikeasti mukavilta. Collarit ja vanha t-paita ne epämukavia vasta olisivatkin hikoillessa.

Vierailija
9/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seksikkäät ja ihoa myötäilevät vaatteet on juuri niitä mukavimpia: ovat kuin toinen iho, hengittävät, eivät valu, eivät purista ja tuntuvat oikeasti mukavilta. Collarit ja vanha t-paita ne epämukavia vasta olisivatkin hikoillessa.

Vierailija
10/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:14"]

Joo ei ne ihonmyötäiset vaatteet siellä salilla yhtään epämukavia ole, ihan urheilua varten suunniteltukin. Mukava treenata kun ei housujen lahkeet liehu. Ja on se mukava näyttää suht hyvältä treenatessaankin, ei ne miesten katseet haittaa

[/quote]

No jos ne ihonmyötäiset on mukavimpia mahdollisia niin miks sit ei äijät yleensä treenaa just sellaisissa, siis ihonmyötäisissä?

Vierailija
11/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juoksutrikoiden näköisiä housuja nuoret naiset käyttää nykyään salin lisäksi ihan arki vaatteina kadullakin. Ehkä vielä 5v sitte niitä näki vain saleilla. Mun teoria on se että tytöt tykkää näyttää perseensä muodot. Mies 32v

Vierailija
12/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän tiukkoja vaatteita salilla myös. Mutta en todellakaan miesten takia! Tiukat housut on ihan ykköset, lahkeet ei lepata eikä hiostuta. Löysät housut voi mennä peppuvakoon, se on inhottavaa. Tiukat housut on kuin toinen iho, pysyvät paikallaan ja ovat joustavat. Sama pätee urheilupaitoihin.

Keskittykää omaan treeniin. Kyylääjät ja tuijottelijat ovat ärsyttäviä!!

Vierailija
13/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sellasissa trikoopöksyissä nainen menee ohi tarkastan hanurin. Sitä en ymmärrä miksi jotkut läskiperseet ja/tai persjalkaset ahtaa itsensä niihin. Laittavat varmaan vaseliinia et saavat ne jalkaan. Myös jotkut liikapodatut fitnäsmimmit näyttää tönköiltä sellasissa kun perse ja reidet on ylikehittyneet. 

Vierailija
14/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse pukeutuu seksikkäästi niin ei voi välttää katseita. Itse katson aivan avoimesti salilla naisten perseet ja jos se häiritsee niin sit pitää laittaa jotain peittävämpää päälle. Useimmat naiset kyllä selkeästi nauttii katseista. 

Vierailija
15/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:15"]

[/quote]

En usko tätä: olen huomannut että vanhemmat ja/tai vartaloltaan ei-niin-seksikkäät naiset eivät pääsääntöisesti suosi ihonmyötäisiä. Miksiköhän? No siksi, että he suosivat oikeasti (!) mukavampia vaatteita. Ihonmyötäisiä suosivat lähinnä ne (lue: nuoremmat, tiukkapeppuiset) jotka haluavat nostattaa kiimaa salilla. Ehkä on tosin niin, että osa ihonmyötäisiä käyttävistä mimmeistä ei myönnä edes itselleen, saati että myöntäisivät muille, että haluavat nostattaa kiimaa äijissä - ja itsessään ! Mutta hei: mitä vikaa on kiimassa, vanhassa kunnon kiimassa. Kiima = energiaa. Ja energiahan on positiivista, myös saliltouhuissa !

t. punttijäbä, 19 v.

Vierailija
16/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole aktiivitreenaaja nainen, olet ap -_-[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]

[/quote]

Jos tiukat asut olis mukavampia kuin normaalit/väljät, niin äijätkin pitäis niitä, mut äijät ei pidä niitä koska tiukat asut ei ole yleensä niin mukavia, siis mun mielestä. Olen muuten aktiivitreenari & nainen. Ja pidän tiukkoja asuja, koska haluan olla hyvännäköinen ukkojen silmissä.

[/quote]

Vierailija
17/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama jankkaa ketjussa....menepä nukkumaan, kukaan ei usko noita nimim. sejase -juttuja.

Vierailija
18/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sama hommas kuin esim. beachvolleyta katsellessa: naisilla on suurinpiirtein tissiteipit ja stringit kun miehillä taas löysät pitkät shortsit.

Kun itse oon punttisalilla, mulla on tasan löysimmät lökärit mitä kaapista löydän ja urheilupaita. Yleensä joudun ostamaan ne miesten osastolta kun naisille myydään vain piukkoja toppeja tai slim fit -paitoja. 

Vierailija
19/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:20"]

Mä pidän tiukkoja vaatteita salilla myös. Mutta en todellakaan miesten takia! Tiukat housut on ihan ykköset, lahkeet ei lepata eikä hiostuta. Löysät housut voi mennä peppuvakoon, se on inhottavaa. Tiukat housut on kuin toinen iho, pysyvät paikallaan ja ovat joustavat. Sama pätee urheilupaitoihin.

Keskittykää omaan treeniin. Kyylääjät ja tuijottelijat ovat ärsyttäviä!!

[/quote]

Miks äijien normaalit verkkarit tai treenisortsit ei "mee koskaan inhottavasti persevakoon" vaan normaaleissa verkkareissa tai treenisortseissa on hemmetin mukava treenata. En osta ollenkaan tuota "menee persevakoon" selitystä, se on vain tekosyy et sais laittaa ne epämukavat ihonmyötäiset joilla saa äijät stondaamaan.

Vierailija
20/199 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:22"]

Aina kun sellasissa trikoopöksyissä nainen menee ohi tarkastan hanurin. Sitä en ymmärrä miksi jotkut läskiperseet ja/tai persjalkaset ahtaa itsensä niihin. Laittavat varmaan vaseliinia et saavat ne jalkaan. Myös jotkut liikapodatut fitnäsmimmit näyttää tönköiltä sellasissa kun perse ja reidet on ylikehittyneet. 

[/quote]

Urheiluvaatteet joustaa. Mulla on kyllä löysä paita, se sopii hyvin salille mielestäni, mutta löysiä housuja ei löydy nykyään, kun tiukat on muodissa. Verkkarit ja collegehousut on liian kuumat ja shortseja nyt en ainakaan laita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän