Naisten tiukat asut kuntosalilla
Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
En käy salilla mutta tiukoissa värikkäissä housuissa on joskus kivempi olo kuin harmaissa lökissä. Makuasia. Ei liity välttämättä sinun katseeseesi mitenkään.
Nainen
Ps. Itse olen jopa hoikka, eikä elämäni pyöri salin ympärillä.
Jos siis raukka pahoitti mielensä, pää keksii sitten laardimuijia helpottamaan pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen treenattu pylly ja kamelinvarvas, se mut salille saa menemään.
Ne hyllyvät laardimuijat sais pysyä kotonaan.
Sä saisit pinnallisin sovinistimielipiteines pysyä kotonas.
hyllyvä laardimuija ulisee :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen treenattu pylly ja kamelinvarvas, se mut salille saa menemään.
Ne hyllyvät laardimuijat sais pysyä kotonaan.
Sä saisit pinnallisin sovinistimielipiteines pysyä kotonas.
hyllyvä laardimuija ulisee :D :D
Ja siellä ulisee mies jolle nainen on vain kaukainen kuva
isoilla äijillä aina ne väljät salihousut ja todella löysät ohuet paidat, kai ne tietää parhaiten että väljät vaattee ovat treenatessa parhaat jos salille mennään siis vain treenaamaan
Vierailija kirjoitti:
Ne seksikkäät ja ihoa myötäilevät vaatteet on juuri niitä mukavimpia: ovat kuin toinen iho, hengittävät, eivät valu, eivät purista ja tuntuvat oikeasti mukavilta. Collarit ja vanha t-paita ne epämukavia vasta olisivatkin hikoillessa.
Jäähän tuohon väliin vaikka shortsit ja urheilu t-paita, mikä yhdistelmää itse tykkään salilla käyttää. Viime kädessä jokainen valitkoon asunsa oman mielensä mukaan. Ihoa paljastaessa voi toteutua vanha Arnoldin periaate eli paljasta se huonoin kehitettävä kohtasi, niin saat motia panostaa siihen. Hän kuulemma leikkasi housuistaan yhdessä vaiheessa lahkeet lyhyeksi, koska pohkeensa olivat huonommat kuin muu kroppa.
Mulla on ihan ok vartalo, joten miksi sen parhaita puolia ei voisi tuoda esiin? Mikä siinä on niin kamalaa, jos pukeutuu vaatteisiin, jotka korostavat vartalon hyviä puolia? Mikä vika on samaan aikaan tehdä jotain ja näyttää hyvältä? Miksi suomalainen hyve pukeutua mahdollisimman peittävästi, on se oikea tapa toimia?
Treenitrikoot ovat maailman mukavin vaate. PIdän niitä salilla ja arkenakin kotona. Minulla on myös löysiä treenihousuja, mutta eivät ole yhtä hyväntuntuisia päällä. Monet miehet käyttävät shortseja, mutta naisena en läheskään aina jaksa ajella säärikarvoja, enkä jotenkin pidä shortseissa treenaamisesta.
Käytän yleensä treenin alussa paksumpaa paitaa ja jossain vaiheessa, kun tulee kuuma ja alan hirveästi hikoilla, riisun päällimmäisen paidan pois ja olen pelkillä, melko peittävillä urheilurintsikoilla. Estää tehokkaasti ylimääräisen hikoilun, enkä tykkää tulla ihan hiestä märäksi, jos nyt on mahdollista välttää se.
Minulle on oikeastaan ihan sama katseleeko joku minua vai ei. Jos katselee, se ei koskaan ole ollut salilla häiritsevää. Jos taas ei katsele, en jaksa siitäkään välittää.
Vierailija kirjoitti:
isoilla äijillä aina ne väljät salihousut ja todella löysät ohuet paidat, kai ne tietää parhaiten että väljät vaattee ovat treenatessa parhaat jos salille mennään siis vain treenaamaan
Mieltymyksiä lienee monia. Itse tykkään enemmän shortseista kuin pitkistä housuista. Juostessa olen käyttänyt niin pitkiä trikoita kuin shortsimittaisia trikoita. Salilla suosin löysi shortseja trikoiden sijaan, koska koen trikoot kuumemmiksi.
Paitana minulla urheilu t-paita, koska miehille ei juuri ole ihonmyötäisiä paitoja ( paitsi kompressiopaidat ) ja toppi tuntuisi tosi oudolta. Lisäksi en kaipaa alaselkääni paljaaksi koskemaan nahkaisiin penkkeihin. Pitkähihaisessa olisi taas sama lämpöongelma kuin housujen osalta.
Naisten tiukat asut kuntosalilla ovat todella positiivinen asia. Itse miehenä saan siitä valtavasti virtaa treenaamiseen. Sitä pistää parastaan punttia vääntäessä, kun on sulottaria ympärillä ja se on ihan luonnollista ja normaalia, eikä siihen sisälly mitään pervoa kuolaamista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]
Ei ne oo epämukavia. Mä ainakin tykkään pitää tiukkoja vaatteita salilla. Materiaalit on hengittäviä ja joustavia ja siirtää kosteutta iholta pois, mikäs sen mukavampaa. Enkä todellakaan yritä saada huomiota, en näytä niissä yhtään sen paremmalta ku muissakaan vaatteissa.
Jos tiukat asut olis mukavampia kuin normaalit/väljät, niin äijätkin pitäis niitä, mut äijät ei pidä niitä koska tiukat asut ei ole yleensä niin mukavia, siis mun mielestä. Olen muuten aktiivitreenari & nainen. Ja pidän tiukkoja asuja, koska haluan olla hyvännäköinen ukkojen silmissä.
Mä olen kyllä useinkin ihmetellyt, että miksi ihmeessä miehillä on jotain collegehousuja ja huppareita salilla päällä? Luulisi olevan kuuma ja tosi kiva, kun college imee hikeä ja painaa kilokaupalla. Itse treenaan juoksutrikoissa ja teknisessä t-paidassa. Ihan paras yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]
Ei ne oo epämukavia. Mä ainakin tykkään pitää tiukkoja vaatteita salilla. Materiaalit on hengittäviä ja joustavia ja siirtää kosteutta iholta pois, mikäs sen mukavampaa. Enkä todellakaan yritä saada huomiota, en näytä niissä yhtään sen paremmalta ku muissakaan vaatteissa.Jos tiukat asut olis mukavampia kuin normaalit/väljät, niin äijätkin pitäis niitä, mut äijät ei pidä niitä koska tiukat asut ei ole yleensä niin mukavia, siis mun mielestä. Olen muuten aktiivitreenari & nainen. Ja pidän tiukkoja asuja, koska haluan olla hyvännäköinen ukkojen silmissä.
Mä olen kyllä useinkin ihmetellyt, että miksi ihmeessä miehillä on jotain collegehousuja ja huppareita salilla päällä? Luulisi olevan kuuma ja tosi kiva, kun college imee hikeä ja painaa kilokaupalla. Itse treenaan juoksutrikoissa ja teknisessä t-paidassa. Ihan paras yhdistelmä.
No kuvitteletko että se sun hiki annihiloituu niissä sun juoksutrikoissa?
Kyllä täytyy olla tksinkertainen jos ei ymmärrä, että naiset kyllä esittelevät itseään mielellään ja halevat miesten huomiota. Sitä vain ei kuulu sanoa ääneen.
Hukkaanhan ne menisivät ne treenien tulokset väljissä lököttävissä kamppeissa. Tiukoissa vaateissa näkyy niin muodot, lihakset kuin varpaatkin!
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti haihtuu helpommin kuin collagevaatteista. Toisaalta miten yleistä ylipäänsä nähdä huppari+verkkarit yhdistelmää salilla? Itse käynyt vuosia salilla ja todella harvoin tuota näkee. Lähinnä kevyttä lämpöä ottavilla ennen tai jälkeen varsinaisen treenin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti haihtuu helpommin kuin collagevaatteista. Toisaalta miten yleistä ylipäänsä nähdä huppari+verkkarit yhdistelmää salilla? Itse käynyt vuosia salilla ja todella harvoin tuota näkee. Lähinnä kevyttä lämpöä ottavilla ennen tai jälkeen varsinaisen treenin joskus.
Omalla salillani ne kunnon salimaket (eli siis ylipumpatut miehet) käyttää kaikki tuollaista asua. Usein on vielä se huppukin päässä. Meillä taviskuntoilijoilla on sitten muuta päällä. Ja ne tekniset vaatteet ei tunnu märiltä vaikka toki hikisiä ovatkin. Ovat siis mukavat päällä. Märkä puuvilla ihoa vasten ei todellakaan tunnu mukavalta.
Mielensäpahoittajat ry noteeraa.
Kyllä ne ovat nyt siveettömiä vaikka onkin varmaan mukavat päällä. Ihonmyötäinen alaosa ja jopa lähes lappubikini toppi. Kuin rintsikat. Ne on eroottiset ja miehet katsoo tai yrittää olla katsomatta. Mitä te kuvittelette? Se on niinkuin provosoimista. Oikeastaan jotain on päällä mutta vartalon kaikki muoto paljastuu. Se ei ole oikein. Kuka himoiten naista katsoo on jo tehnyt huorin. Tosi hankala tilanne. Samanlaista kuin etelän rannoilla. Miksi ette näe tätä pointtia?
Hitto, kun oma personal trainer (mies) käyttäisi tiukkoja persehousuja...
Itsekritiikkiä pitäs löytyä sen verran ett ei pukeudu noihin pyllytrikoisiin jos kroppa ei ole kunnossa.
Kuvittele salilla isovatsainen mies laihoine kinttuineen trikoissa ja napapaidassa. Ei ole kaunis näky.
Kaunis näky ei ole myöskään ylipainoinen nainen noissa vermeissä.
Mies ei onneksi tuollaiseen pukeutumiseen sorru, toisin kuin nainen.
Vähän tyylitajua pyydän arvon mammat.