Jos Rydmanin säästöt menevät läpi, Priden tekopeniskurssia ei pystytä järjestämään. Mitä ajatuksia herättää Rydmanin törkeät säästöt?
Minusta täysin törkeää, nuo kurssit ovat aivan elintärkeitä
Kommentit (4)
Suomessa on satoja yhdistyksiä, jotka saavat satoja miljoonia avustuksia, mm. lieksan somaliyhdistys saa useilta yhdistyksiltä 50-300000€/vuosi ja mistään opiskelijoiden tuista ei tarvitsisi leikata, jos yhdistysten tuet lopetettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on satoja yhdistyksiä, jotka saavat satoja miljoonia avustuksia, mm. lieksan somaliyhdistys saa useilta yhdistyksiltä 50-300000€/vuosi ja mistään opiskelijoiden tuista ei tarvitsisi leikata, jos yhdistysten tuet lopetettaisiin.
Mitä silloin säätetääisiin jos yhdistyksien tuki lopetettaisiin mutta opiskelijoiden tuista ei myös leikattaisi?
Suomessa on myös yhdistyksiä, jotka tekevät erittäin hyvää työtä. Ei siinä, monilta yhdistyksiltä voisi kyllä hyvinkin leitaka.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on satoja yhdistyksiä, jotka saavat satoja miljoonia avustuksia, mm. lieksan somaliyhdistys saa useilta yhdistyksiltä 50-300000€/vuosi ja mistään opiskelijoiden tuista ei tarvitsisi leikata, jos yhdistysten tuet lopetettaisiin.
Paljonko Lieksassa on sompuja?
Rydmanin säästöt nyt ovat mitä sattuu. Sinänsä sama mitä joku poliittinen järjestö menettää (poliittiset voisivat menettää kaiken avustusrahan), mutta noin muuten. Onkohan noissa säästöissä käytetty järkeä lainkaan? Vai omia preferenssejä?