Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän markkina-arvo sinkkumarkkinoilla

Vierailija
05.07.2025 |

Onko miten huipussaan? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokravelat 

Häätöuhka

Ulosotto

Työttömyys

Täydellinen

Vierailija
2/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän Iso riski alkaa seurustella työttömän kanssa, kun voi itse työssäkäyvänä joutua maksamaan kaiken tai sitten joutuu tekemään vain ilmaisia juttuja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla korkeakin jos kyseessä ei ole syrjäytynyt incel. Kyllä lamavuosinakin työttömät saivat parisuhteita.

Vierailija
4/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kävelee päivän sohvan ja jääkaapin väliä tekee kenestä tahansa haluttavan

Vierailija
5/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasen puolella, sad but true

Vierailija
6/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin palkattu työ, mutta mulla ei silti ole miestä, sad but true.

Nainen

Vierailija
7/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Itellä on kysyntää, osalla ei

Vierailija
8/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko työttömyys tilapäistä vai jo vuosia jatkunutta lusmuilua. Lusmun kanssa ei voi mitään pysyvää edes suunnitella, koska sen tulot on kaikki Kela-peräisiä.

Vierailija
9/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno sai rikkaan ja kauniin vaimon, vaikka oli suurimman osan elämästään työttömänä.

Vierailija
10/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuno sai rikkaan ja kauniin vaimon, vaikka oli suurimman osan elämästään työttömänä.

Esitti tosin rikasta tehdessään ensivaikutuksen 

Vierailija
11/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukupuolesta. Naisen työttömyys ei ole niin paha paha asia kuin miehen. 

Vierailija
12/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän Iso riski alkaa seurustella työttömän kanssa, kun voi itse työssäkäyvänä joutua maksamaan kaiken tai sitten joutuu tekemään vain ilmaisia juttuja 

Aloin seurustelemaan työttömän miehen kanssa. En nähnyt mitään riskiä ja 14 vuotta ollaan seurusteltu. Minun mielestä on mennyt yllättävän hyvin. Meillä ei ole riitoja ollut koskaan. Mieheni on helppo kumppani.

Vierailija
13/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

T. Työtön sinkkunainen

Vierailija
14/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokravelat 

Häätöuhka

Ulosotto

Työttömyys

Täydellinen

Itse aiheutit tuon. Mulla ei ole noita ongelmia. Vain työttömyys on mun ongelma.

Vierailija
15/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat , työtävieroksuvat kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
16/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti loppuu kiinnostus kun kertoo olevansa työtön.

M34 työtön

Vierailija
17/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Naisella hyvä työ on turn off. Olet kilpailija.

Vierailija
18/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Moni sinun asemassasi oleva nainen ei edes huolisi kumppania ja tämännkohdosta moni nyökyttelee kateellisena  että aivan mijin kukaan itsensä elättävä nainen edes tarvii miestä. Lapdienkin saantiin häntä ei tarvitse. Ja seksi...no moniha  on sitä mieltä incelliys on vain miesten osa.

- Kun taas lähes  jos hyvä tuloisella miehellä ei ole kumppania, niin kuiskutellaan, että onkohan hän kaappihomo, vai joku uskis tai muu perverssi, joka ihmettelee, että miksei hän saa 13 vuotuasta seksisymbolin ja kodinkoneen yhdustelmää puolisiksi, vaik hei palkka on hyvä, eikä minään loinen siis niinku arvoton työtön mies. 

Vierailija
19/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Moni sinun asemassasi oleva nainen ei edes huolisi kumppania ja tämännkohdosta moni nyökyttelee kateellisena  että aivan mijin kukaan itsensä elättävä nainen edes tarvii miestä. Lapdienkin saantiin häntä ei tarvitse. Ja seksi...no moniha  on sitä mieltä incelliys on vain miesten osa.

- Kun taas lähes  jos hyvä tuloisella miehellä ei ole kumppania, niin kuiskutellaan, että onkohan hän kaappihomo, vai joku uskis tai muu perverssi, joka ihmettelee, että miksei hän saa 13 vuotuasta seksisymbolin ja kodinkoneen yhdustelmää puolisiksi, vaik hei palkka on hyvä, eikä minään loinen siis niinku arvoton työtön mies. 

Lääkkeet ei auta, jos niitä ei ota ohjeiden mukaan.

Vierailija
20/24 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Lääkkeet ei auta, jos niitä ei ota ohjeiden mukaan.

Luuletko, että kaikilla työttömillä on vara edes ostaa kaikkia rarvitsemiaan lääkkeitä?

Totta kai edellinen oli varmasti kärjistys  Työttömyys tuskin yksin on syy miksi "markkina-arvo" on heikko, vaan kaikki se ikävä stigma, joka työttömyyteen liittyy siitä huolimatta, että työttömyys on arkipäiväistynyt. Se ei esim ole vain matalastikoulutettujen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi