Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä kuukasi, mies uhkasi pettävänsä jos ei pian saa

Vierailija
20.05.2014 |

"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
22/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:49"]

Jos ei huvita niin ei huvita, yritä nyt ymmärtää. Eivät kaikki ole niin kuin sinä.Ei, mun miestäkään huvita tehdä kotitöitä, tekee ne tiyskimalla ja vittuilemalla jälkikäteen. Tai tekemällä ison numeron siitää että on siivonnut, minun urhea ritari. pitäisi varmaan ottaa suihini, tiuskia riuhtoa samalla,kun ottaa suihin ja jälkikäteen hakea kiitosta, kun uhrauduin meidän yhteiseen hyvään oloon.

[/quote]

Kyllä minä ymmärrän ettei huvita. Ei huvita lähteä lenkille, ei herätä lauantaiaamuna ennen kukonlaulua keksimään tenavalle tekemistä tai vaihtaa kesärenkaita autoon. Ei huvita tehdä ruokaa tai pukeutua siististi. Jännästi sitä tottuu kun tekee.

Mielestäni on ihan ok sinulta jättää suikkarit antamatta, jos miestäsi ei kiinnosta kotityöt. Olisi myös aiheellista käydä se keskustelu, miksi ei kotityöt ja suihinotto kiinnosta.

[/quote]

Kuka haluaa tuollaista seksiä? Väkisin tehtyä arkista suorittamista? Ihanko oikesti kannustat ihmisiä tuollaiseen seksiin ja seksielämään? Kyllä jotkut elävät kamalissa suhteissa, ei voi muuta sanoa. 

[/quote]

Liitto päättyy heti kun seksin saaminen loppuu. Naisen ei tarvitse antaa mutta sitten hänellä ei ole mitään oikeutta myöskään vaatia toiselta pidättäytymistä. 

[/quote]

väärin, kyllä se on niin että parisuhteessa olisi kestettävä puolin ja toisin ajoittaista seksin tai muunkin hellyyden puutetta. Ihminen ei ole kone, kuka tahansa voi sairastua tai tulla muita vastoinkäymisiä jolloin ei seksiä tee mieli, eikä jaksa toista tyydyttää muutenkaan.....Tietenkin kannattaa erota jos ei kerrassaan kestä olla kuukauttakaan ilman. Kannattaa sitten mainita ne vaatimukset heti siellä nettiprofiilissa kun on uutta etsimässä!

[/quote]

Täällä käytännössä kaikki on tuominneet Ap:n miehen, koska seksi ei ole riittänyt vaan viwlä pitäisi päästä panemaan naista, joka ei fyysisesti ole panokunnossa.

Jos taas pihtaa pihtaamisen ilosta, on se laskettavissa henkiseksi väkivallaksi myös.

Miten tätä eroa nyt on taas niin vaikea ihmisten nähdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:44"]

Kyllä naisella on tuon rääkin jälkeen oikeus palautua kaikessa rauhassa. Sitten kun halut palautuvat, niin sittenhän on vasta valmis rakastelee. Kyllä osa miehistä käyttäytyy kuin eläimet, itsekkäästi vain omia haluja ajatellen.

[/quote]

Jep, kyllähän ne "halut" ja ymmärrys miestä kotaan palaa toki aina heti, kun pitää saada lisää niitä kakaroita riesaksi.

Vierailija
24/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:06"]

Ompas ihmisillä täällä hyvät parisuhteet ja rakkaus kukoistaa, kun monen mielestä on oikein "varoittaa" toista, että "mä petän jos sä et anna". Sen jälkeenkö sitte peitto alkaa heilumaan?

[/quote]

Meillä on nykyisen miehen kanssa molemmilla takana parisuhteet, joissa kumppani pihtasi. Mä kestin puoli vuotta, mies kesti kaksi vuotta.

Kyllä meistä molemmat tietää, että jos ilman selkeää ja hyvää syytä ei suostu harrastamaan minkäännäköistä seksiä, se on parisuhteen loppu. Eikä meistä kumpikaan enää myöskään siedä ovimattona olemista kuukausitolkulla.

Vierailija
25/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:44"]

Kyllä naisella on tuon rääkin jälkeen oikeus palautua kaikessa rauhassa. Sitten kun halut palautuvat, niin sittenhän on vasta valmis rakastelee. Kyllä osa miehistä käyttäytyy kuin eläimet, itsekkäästi vain omia haluja ajatellen.

[/quote]

Jep, kyllähän ne "halut" ja ymmärrys miestä kotaan palaa toki aina heti, kun pitää saada lisää niitä kakaroita riesaksi.

[/quote]

Tämähän se kaava yllättävän usein on... Ja kun niitä tenavia on sitten kertynyt kolme ja niillä on muutama vuosi ikäeroa ja seksiä on harrastettu tuona aikana vain siittämistarkoituksessa, on mies taas sika, kun ei jaksa enää...

Vierailija
26/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:53"]Jos lähden kuukauden matkalle ilman miestä, minulla on oikeus panna kaikkia kuumia ulkomaanmiehiä, koska en voi olla kuukautta ilman seksiä. Kai sitten mieskin voisi käydä huorissa (ilmaiseksi ei saisi). Kaunis ja herkkä parisuhde.

[/quote]

Parempi olla menemättä ilman miestä! Sulla ei ole oikeutta mennä ilman miestä, jos haluat seksiä ja mies haluaa myös. Silloin olisi eri asia jos miehesi ei haluaisi.

Vierailija
27/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:53"]Jos lähden kuukauden matkalle ilman miestä, minulla on oikeus panna kaikkia kuumia ulkomaanmiehiä, koska en voi olla kuukautta ilman seksiä. Kai sitten mieskin voisi käydä huorissa (ilmaiseksi ei saisi). Kaunis ja herkkä parisuhde.

[/quote]

Parempi olla menemättä ilman miestä! Sulla ei ole oikeutta mennä ilman miestä, jos haluat seksiä ja mies haluaa myös. Silloin olisi eri asia jos miehesi ei haluaisi.

[/quote]

Ei tietenkään saisi mennä, palstalta kun on myös opittu ettei parisuhteessa olevat enää saa käydä ilman kumppaneitaan missään, mieluiten pitäisi tehdä työtkin kotona etänä ettei se sika olisi heti ja koko ajan pettämässä.

Vierailija
28/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:01"]Meillä mies siis varmastikin antaa minun olla rauhassa synnytyksen jälkeen vaikkapa sen pari kuukautta, koska rakastaa minua ja haluaa minun nauttivan eikä tosiaankaan halua painostaa, kiristää tai uhkailla minua. Hän kestää suhteemme vuoksi tuon ajan ihan ilman mitään seksin muotoa kanssani, jos semmoinen tilanne on ja hoitaa itse itsensä jos tarvetta kokee.

[/quote]

Tuo kannattaa varmistaa nostamalla kissa pöydälle. Eli keskustele asiasta. "Luin vauva.fi:stä pariskunnasta joka 4 viikkoa synnytyksen jälkeen... kai olet tietoinen, että voi mennä kuukausia, ennenkuin pystyn tai haluan yhdyntää?" Suuseksit sun muut kanssa puheenaiheeksi. Arvailu ja rivienvälistä lukeminen tuppaa menemään jossain määrin mettään aina.

t. mies joka ei ymmärrä vihjailua

ps. kuukausien selibaatilla peloittelu ennen lapsen hankkimista olisi tietty se reiluin vaihe käsitellä tuo asia...

mitä et ymmärtänyt? Oleellista tuossa oli että edetään tilanteen mukaan enkä tosiaankaan puhunut kuukausien selibaatista. Lisäksi mies, joka on vastuullinen isä ja puoliso, osaa ihan itse lukea vauvakirjasta tai netistä että yhdyntää ei pidä x aikaan harrastaa. Vaikka kyllä tästä on ohimennen ollut puhettakin. Mutta mieheni ei, kuten jo mainitsin, ole painostanut minua seksiin ikinä eikä vongannut seksiä nyt raskausaikana. Alkuraskaus meni hyvin pitkälti ilman seksiä voimakkaampien raskausoireiden takia mutta mies kantoi vastuunsa niin puolisona kuin tulevan lapsen isänä. Eikä kaksi kuukautta mielestäni ole kuukausia, saa tuon ajan kuulostamaan puolelta vuodelta. Ehkä myös osasit viestistäni lukea että erilaisista haluista huolimatta olemme osanneet tähänkin asti tehdä kompromissejä.

Vierailija
29/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:49"]

Jos ei huvita niin ei huvita, yritä nyt ymmärtää. Eivät kaikki ole niin kuin sinä.Ei, mun miestäkään huvita tehdä kotitöitä, tekee ne tiyskimalla ja vittuilemalla jälkikäteen. Tai tekemällä ison numeron siitää että on siivonnut, minun urhea ritari. pitäisi varmaan ottaa suihini, tiuskia riuhtoa samalla,kun ottaa suihin ja jälkikäteen hakea kiitosta, kun uhrauduin meidän yhteiseen hyvään oloon.

[/quote]

Kyllä minä ymmärrän ettei huvita. Ei huvita lähteä lenkille, ei herätä lauantaiaamuna ennen kukonlaulua keksimään tenavalle tekemistä tai vaihtaa kesärenkaita autoon. Ei huvita tehdä ruokaa tai pukeutua siististi. Jännästi sitä tottuu kun tekee.

Mielestäni on ihan ok sinulta jättää suikkarit antamatta, jos miestäsi ei kiinnosta kotityöt. Olisi myös aiheellista käydä se keskustelu, miksi ei kotityöt ja suihinotto kiinnosta.

[/quote]

Kuka haluaa tuollaista seksiä? Väkisin tehtyä arkista suorittamista? Ihanko oikesti kannustat ihmisiä tuollaiseen seksiin ja seksielämään? Kyllä jotkut elävät kamalissa suhteissa, ei voi muuta sanoa. 

[/quote]

Liitto päättyy heti kun seksin saaminen loppuu. Naisen ei tarvitse antaa mutta sitten hänellä ei ole mitään oikeutta myöskään vaatia toiselta pidättäytymistä. 

[/quote]

väärin, kyllä se on niin että parisuhteessa olisi kestettävä puolin ja toisin ajoittaista seksin tai muunkin hellyyden puutetta. Ihminen ei ole kone, kuka tahansa voi sairastua tai tulla muita vastoinkäymisiä jolloin ei seksiä tee mieli, eikä jaksa toista tyydyttää muutenkaan.....Tietenkin kannattaa erota jos ei kerrassaan kestä olla kuukauttakaan ilman. Kannattaa sitten mainita ne vaatimukset heti siellä nettiprofiilissa kun on uutta etsimässä!

[/quote]

Sairaus on eri asia kuin raskaus

Vierailija
30/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:35"]

"Onko se nyt niin kauheeta jos annat sille ukolles? Onpahan ainakin hiljaa vä hän aikaa? Ei se oo kuin viis minuuttii kärsimystä ja sit ohi ja saamuutaman päivän olla rauhassa. Ja mieskin on tyytyväinen ja hyvällä päällä."

Ei luulisi miehellekään olevan kauheeta, jos vaimo haluaa seksiä heti esim. sterilisaation tai muun vastaavan leikkauksen jälkeen. "Eihän siinä luulisi olevan kuin viis minuuttia kärsimystä miehelle". Muussa tapauksessa nainen voi pettää ihan "luvallisesti", jos mies ei ole suostunut seksiin.

[/quote]

Synnytys ei ole sairaus tai vika. Kuukausi ei ole heti vaan TODELLA pitkä aika

Vierailija
31/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittänyt soittaa monta kertaa. En kuitenkaan ole jaksanut jutella hänen kanssaan. Tämän seurauksena mies laittoi äsken sitten viestin ja kyseli missä minä ja vauva olemme. Kirjoitin vastaukseksi että siellä missä uskollisuus ja kumppanin tukeminen eivät ole omien seksihalujen varassa. Mies aivan tosissaan kysyi sen jälkeen olenko nyt suuttunut hänen ilmoituksestaan mennä vieraisiin jos seksielämämme ei ala herätä henkiin. Anteeksi mutta mitä v... Ai että olenko? Toiseksi, mistä lähtien uhkailu ja ilmoittaminen on ollut sama asia? En kestä tuota miestä!

[/quote]

Hmm. Sinun tilanteessasi minä jättäisin moisen "miehen", pärjäät varmasti paremmin ilman häntä. Mutta jos jostain syystä haluat kuitenkin vielä yrittää, niin millaiset suhteet sinulla on miehen vanhempiin? Voisitko soittaa miehen äidille ja pyytää hänen kauttaan miehen isää juttelemaan pojalleen kuin mies miehelle parisuhteesta synnytyksen jälkeen. 

Vierailija
32/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:56"]

Uhkailu ei sovi kypsään ja aikuiseen parisuhteeseen ollenkaan. En kuuntelisi hetkeäkään minkäänlaista uhkailua. Se on henkistä väkivaltaa, johon kenenkään ei pidä alistua.

[/quote]

Seksittömyys parisuhteessa on henkistä väkivaltaa pahimmalla mahdollisella tavalla

Vierailija
33/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:49"]

"Onko se nyt niin kauheeta jos annat sille ukolles? Onpahan ainakin hiljaa vä hän aikaa? Ei se oo kuin viis minuuttii kärsimystä ja sit ohi ja saamuutaman päivän olla rauhassa. Ja mieskin on tyytyväinen ja hyvällä päällä."

Ei luulisi miehellekään olevan kauheeta, jos vaimo haluaa seksiä heti esim. sterilisaation tai muun vastaavan leikkauksen jälkeen. "Eihän siinä luulisi olevan kuin viis minuuttia kärsimystä miehelle". Muussa tapauksessa nainen voi pettää ihan "luvallisesti", jos mies ei ole suostunut seksiin.

[/quote]

[/quote]

Lue biologiaa. Yhdyntä vain kuukausi synnytyksen jälkeen on naisen terveydelle vaarallista. On odotettava vähintään puolitoista-kaksi kuukautta, yksilökohtaisesti kauemminkin.

Vierailija
34/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin seksi 2vkoa synnytyksestä.. mitään herkkua se ei ollut mutta mies näki sen jälkeen kun kävin vessassa että sattuu. Kokeiltiin reilu viikon päästä uudestaa... sattu senkin jälkeen. Kokeiltiin taas reilu viikon päästä ja ei sattunu enää nii paljoa. Ja jossain vaihessa ei enää sattunu niin harrastettiin sillon ku haluttiin.

Vierailija
35/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Synnytyksen jälkeen suositellaan pidättäytymistä seksistä 6 viikon ajan. Synnytys aiheuttaa kuitenkin rasitusta ja jopa vammoja, jotka luokitellaan sairaudeksi, joten kyseessä ei ole pitkä aika. Jos ei kuutta viikkoa kykene olla ilman, niin ei kannata edes lapsia hankkia.

Vierailija
36/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:52"]

Seksittömyys parisuhteessa on henkistä väkivaltaa pahimmalla mahdollisella tavalla

[/quote]

Seksittömyys ei ole mitään väkivaltaa, varsinkaan jos syynä on toipuminen synnytyksestä.

Vierailija
37/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:52"]

Mies on yrittänyt soittaa monta kertaa. En kuitenkaan ole jaksanut jutella hänen kanssaan. Tämän seurauksena mies laittoi äsken sitten viestin ja kyseli missä minä ja vauva olemme. Kirjoitin vastaukseksi että siellä missä uskollisuus ja kumppanin tukeminen eivät ole omien seksihalujen varassa. Mies aivan tosissaan kysyi sen jälkeen olenko nyt suuttunut hänen ilmoituksestaan mennä vieraisiin jos seksielämämme ei ala herätä henkiin. Anteeksi mutta mitä v... Ai että olenko? Toiseksi, mistä lähtien uhkailu ja ilmoittaminen on ollut sama asia? En kestä tuota miestä!

[/quote]

Hmm. Sinun tilanteessasi minä jättäisin moisen "miehen", pärjäät varmasti paremmin ilman häntä. Mutta jos jostain syystä haluat kuitenkin vielä yrittää, niin millaiset suhteet sinulla on miehen vanhempiin? Voisitko soittaa miehen äidille ja pyytää hänen kauttaan miehen isää juttelemaan pojalleen kuin mies miehelle parisuhteesta synnytyksen jälkeen. 

[/quote]

Kuka hemmetti tuolaisesta puhuu appivanhemmille? Jos minun miniäni tuollaisesta soittaisi niin pitäisin häntä sekopäänä ja haukkuisin pataluhaksi. Vanhemmille ei todellakaan kuulu lapsensa parisuhteen asiat eikä tosiaankaan seksiasiat

Vierailija
38/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut seksiä kuukauden kuluttua synnytyksestä, koska jälkivuotoa oli edelleen ja alapäässä vielä tikkejäkin. Mies ymmärsi tämän. Ei ole niitä miehiä, jotka tykkää seksistä kuukautisten aikana tai silloin, jos kumppaniin sattuu. Olisin ollut valmis antamaan miehelle käsihoitoa tai suuseksiä, mutta mies ei halunnut. (Ei olla koskaan harrastettu suuseksiä, miehen tahdosta.) Olihan meillä tietty läheisyyttä ja hellyyttä noin muuten, mutta varsinainen yhdyntä vasta n. 2kk synnytyksestä. 

Aika hurjalta kuulostaa nuo aloittajan miehen "uhkailut", aloittajana antaisin asian olla ja miehen toimia mielensä mukaan. Lapsellista kiristää tuolla tavalla toista. Kyllähän se odottelukin varmasti ikävää on, mutta ei se tuollaiseen oikeuta.

Vierailija
39/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:13"]

Onko se nyt niin kauheeta jos annat sille ukolles? Onpahan ainakin hiljaa vä hän aikaa? Ei se oo kuin viis minuuttii kärsimystä ja sit ohi ja saamuutaman päivän olla rauhassa. Ja mieskin on tyytyväinen ja hyvällä päällä.

[/quote]

Entä jos ap antaa ukolleen ja kärsii sen viisi minuuttia ja saa sitten pahan ja kivuliaan tulehduksen? Sitten pitää mennä lääkäriin ja hankkia vahvat antibiootit. Voin jo kuvitella, miten ap:n mies saa senkin ap:n syyksi "mikset sä sanonut, ettet halua? Mistä mä tuon olisin voinut tietää".

Vierailija
40/206 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:56"]

[/quote]

[/quote]

Lue biologiaa. Yhdyntä vain kuukausi synnytyksen jälkeen on naisen terveydelle vaarallista. On odotettava vähintään puolitoista-kaksi kuukautta, yksilökohtaisesti kauemminkin.

[/quote]

Älä jauha roskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan