Synnytyksestä kuukasi, mies uhkasi pettävänsä jos ei pian saa
"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.
Kommentit (206)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:05"]
Mies on yrittänyt soittaa monta kertaa. En kuitenkaan ole jaksanut jutella hänen kanssaan. Tämän seurauksena mies laittoi äsken sitten viestin ja kyseli missä minä ja vauva olemme. Kirjoitin vastaukseksi että siellä missä uskollisuus ja kumppanin tukeminen eivät ole omien seksihalujen varassa. Mies aivan tosissaan kysyi sen jälkeen olenko nyt suuttunut hänen ilmoituksestaan mennä vieraisiin jos seksielämämme ei ala herätä henkiin. Anteeksi mutta mitä v... Ai että olenko? Toiseksi, mistä lähtien uhkailu ja ilmoittaminen on ollut sama asia? En kestä tuota miestä!
[/quote]
Hmm. Sinun tilanteessasi minä jättäisin moisen "miehen", pärjäät varmasti paremmin ilman häntä. Mutta jos jostain syystä haluat kuitenkin vielä yrittää, niin millaiset suhteet sinulla on miehen vanhempiin? Voisitko soittaa miehen äidille ja pyytää hänen kauttaan miehen isää juttelemaan pojalleen kuin mies miehelle parisuhteesta synnytyksen jälkeen.
[/quote]
Kuka hemmetti tuolaisesta puhuu appivanhemmille? Jos minun miniäni tuollaisesta soittaisi niin pitäisin häntä sekopäänä ja haukkuisin pataluhaksi. Vanhemmille ei todellakaan kuulu lapsensa parisuhteen asiat eikä tosiaankaan seksiasiat
[/quote]
Etkö silloinkaan haluaisi kuulla, jos suhde olisi päättymässä eroon ja miniästä tulossa lapsenlapsesi pääasiallinen huoltaja? Kiusallistahan tuo toki on, mutta olisiko siis parempi että miniä jättää poikasi ja vie lapsenlapsesi mennessään?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:13"]
Seksittömyys parisuhteessa on henkistä väkivaltaa pahimmalla mahdollisella tavalla
[/quote]
Seksittömyys ei ole mitään väkivaltaa, varsinkaan jos syynä on toipuminen synnytyksestä.
[/quote]
Kyllä on jos on parisuhteessa. Ellei sitten toinen saa mennä vieraisiin. Ei sitä sinkutkaan ole kuukausia ilman seksiä (jos siis pitää seksistä).
[/quote]
Sanoisin, että hyvästä syystä (synnytyksestä toipuminen, kivut, tms) seksittömyys ei ole väkivaltaa, mutta jos seksillä tai seksittömyydellä kiristää tai painostaa, ni se on väkivaltaa. Siinä on siis ero, onko kyseessä kiusanteko vai oikeasti se, ettei pysty..
Ite olin turhautunu ku synnytyksen jälkeen oli alapää täynnä tikkejä ja mustelmaa mies kuvaili, että näyttää kuin halolla olis lyöty.. Ku jotenki tuntu, että olis velvollisuus pystyä seksiin. Onneks mies oli niin fiksu, että tajus, ettei se oo mitään huvikseen pihtaamista ja jakso odottaa, että haavat paranee.
Myöhempien raskauksien jälkeen oon ollu paljon nopeampaa "panokunnossa"..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:13"]
Seksittömyys parisuhteessa on henkistä väkivaltaa pahimmalla mahdollisella tavalla
[/quote]
Seksittömyys ei ole mitään väkivaltaa, varsinkaan jos syynä on toipuminen synnytyksestä.
[/quote]
Kyllä on jos on parisuhteessa. Ellei sitten toinen saa mennä vieraisiin. Ei sitä sinkutkaan ole kuukausia ilman seksiä (jos siis pitää seksistä).
[/quote]
Jos ei kykene olemaan ilman seksiä synnytyksen jälkeen, niin vika löytyy korvien, ei jalkojen välistä, ja pitää mennä psykiatrille. Toipuminen ei ole mikään lupa mennä vieraisiin. Jos ei kestä taukoa seksistä, niin ei ala parisuhteeseen eikä varsinkaan hanki lapsia. Sinkkujen seksielämä on itse asiassa hiljaisempaa kuin parisuhteessa elävien.
Puhumattakaan palstahaaskojen kommenteista :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:13"]
Onko se nyt niin kauheeta jos annat sille ukolles? Onpahan ainakin hiljaa vä hän aikaa? Ei se oo kuin viis minuuttii kärsimystä ja sit ohi ja saamuutaman päivän olla rauhassa. Ja mieskin on tyytyväinen ja hyvällä päällä.
[/quote]
Entä jos ap antaa ukolleen ja kärsii sen viisi minuuttia ja saa sitten pahan ja kivuliaan tulehduksen? Sitten pitää mennä lääkäriin ja hankkia vahvat antibiootit. Voin jo kuvitella, miten ap:n mies saa senkin ap:n syyksi "mikset sä sanonut, ettet halua? Mistä mä tuon olisin voinut tietää".
[/quote]
Kauan miehesi onkin odotellut milloin saa seksiä. Ei mutta kun leväytät haarat ojolleen ja sanot että täältä pesee.
Jos mies rakastaa vaimoaan yhtä paljon kuin itseään ei ole mikään ongelma olla ilman seksiä siihen asti kuin toinen on parantunut. Tähän voi mennä kuukausiakin jos vaikka on pahasti revennyt synnytyksessä. Ja tosiaan jos äijä on ääliö niin avioero ja yksinhuoltajuus on hyvä vaihtoehto. Lapsihan on jo saatu vaikka ääliön geeneillä valitettavasti mutta pääseehän tuosta eroon ja hyvä niin kun todellinen v-mäinen luonne on paljastunut.
Muistan kun kätilä sanoi jossain vaiheessa että "se verenvuoto on huimaa mutta muista että sisällä on noin 20x20cm kokoinen haava joka pikkuhiljaa paranee. Jos miehille tekis samanlaisen vaikka selkään ja sitten joka käänteessä itse silmät kiiluen kyselis et "noh, voinko jo ratsastaa sulla" Voinko? Entä huomenna?"
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:05"]
Mies on yrittänyt soittaa monta kertaa. En kuitenkaan ole jaksanut jutella hänen kanssaan. Tämän seurauksena mies laittoi äsken sitten viestin ja kyseli missä minä ja vauva olemme. Kirjoitin vastaukseksi että siellä missä uskollisuus ja kumppanin tukeminen eivät ole omien seksihalujen varassa. Mies aivan tosissaan kysyi sen jälkeen olenko nyt suuttunut hänen ilmoituksestaan mennä vieraisiin jos seksielämämme ei ala herätä henkiin. Anteeksi mutta mitä v... Ai että olenko? Toiseksi, mistä lähtien uhkailu ja ilmoittaminen on ollut sama asia? En kestä tuota miestä!
[/quote]
Hmm. Sinun tilanteessasi minä jättäisin moisen "miehen", pärjäät varmasti paremmin ilman häntä. Mutta jos jostain syystä haluat kuitenkin vielä yrittää, niin millaiset suhteet sinulla on miehen vanhempiin? Voisitko soittaa miehen äidille ja pyytää hänen kauttaan miehen isää juttelemaan pojalleen kuin mies miehelle parisuhteesta synnytyksen jälkeen.
[/quote]
Kuka hemmetti tuolaisesta puhuu appivanhemmille? Jos minun miniäni tuollaisesta soittaisi niin pitäisin häntä sekopäänä ja haukkuisin pataluhaksi. Vanhemmille ei todellakaan kuulu lapsensa parisuhteen asiat eikä tosiaankaan seksiasiat
[/quote]
Etkö silloinkaan haluaisi kuulla, jos suhde olisi päättymässä eroon ja miniästä tulossa lapsenlapsesi pääasiallinen huoltaja? Kiusallistahan tuo toki on, mutta olisiko siis parempi että miniä jättää poikasi ja vie lapsenlapsesi mennessään?
[/quote]
Asia ei kuulu minulle mitenkään. Jos minun vanhempani olisivat puuttuneet minun seksielämääni niin olisin katkaissut kaikki välini heihin välittömästi
Voi hyvänen aika mikä ukko! Mitä tämä ukko tekisi, jos naiselle tulisi vaikka joku niin paha tauti, että joutuisi pariksi kuukaudeksi sairalaan? Menisi sillä aikaa vieraisiin? Silloinhan ei nainen pystyisi hoitelemaan edes suullaan tai käsillään. Ja en mä ainakaan tarvi mitään päteviä syitä seksistä kieltäytymiseen, sanon vaan että ei nyt huvita. Mäkin arvostelen miestäni joskus jostakin, mutta näitä kun lukee, niin olen todella kiitollinen omasta miehestäni.
Voi oksennus miten itsekäs ja ilkeä äijä! Itellä meni puoli vuotta synnytyksestä ennen kuin pystyi yhdyntää kokeilemaankaan (pahat repeämät). Onneksi mies oli erittäin kärsivällinen ja hellä:) Ei uhkaillut pettämisillä yms. parisuhde kukoistaa tämän ansiosta nyt, hyvä luottamus jäi miestä kohtaan. Suhteelle tuli hyvää karmaa miehen epäitsekkään rakkauden tähden, tuollainen uhkaileva ja kiristävä käytös aiheuttaa ihan päinvastaista. Enpä olisi pystynyt tuollaista kiristävää äijää kunnioittamaan, jos ei pysty näkemään asioita nokkaansa pitemmälle. Älä suostu mihinkään uhkauksiin, jos ei sinua arvosta tuon enempää ei suhteesta voi tulla onnellista...
1. Ota suihin.
2. Ei se ole pettämistä, jos kertoo aikeistaan etukäteen.
Jokaisen elämässä tulee joskus tilanteita joissa kahdesta pahasta pitää valita pienempi paha.
Sulla on ihan selkeä valintatilanne, voit valita joko antamisen tai petetyksi tulemisen, ihan sen mukaan kumpi susta tuntuu vähemmän pahalta.
miksi et muka voi ottaa suihin tai hoidella kädellä???
Voihan olla että toi pettämisellä uhkailu jää pelkäksi uhkailuksi.
Voi olla ettei se kuitenkaan uskalla pettää, tai sitten voi olla ettei se onnistu saamaan keltään vaikka yrittäiskin...
Monta kertaa ap sanonut, että tekee tuota, mutta mies haluaa PILLUA!!!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:31"]
miksi et muka voi ottaa suihin tai hoidella kädellä???
[/quote]
No... lessuisäthän vaatii )ja totta kai myös saa) seksiä jo synnytysosastolla vaimoltaan (kun kieltäytyminenhän ei kuuluu avioliittoon).
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:01"]
"Neuvotaanko nykyään synnytyslaitoksella tai neuvolassa (molempien läsnäollessa!), kuinka pitkään pitäisi pidättäytyä seksistä? Ennen asia tehtii pariskunnalle selväksi: nainen on jätettävä rauhaan ainakin kuudeksi viikoksi, että ehtii kunnolla parantua synnytyksestä. Joillakin paraneminen vie jopa pidemmän ajan. Itsekäs ja lapsellinen mies, joka vonkaa seksiä aika pian synnytyksen jälkeen."
Eikä täällä kukaan puhu edes lapsivuodeajasta, joka on 5-12vk synnytyksestä, jolloin nainen palautuu synnytyksestä. Eikö siitä tosiaan kerrota molempien läsnäollessa, niin pihalla näyttävät kommentoijat olevan? Monet näyttävät leikkivän synnyttäneen äidin terveydellä, jopa hengellä, jotta mies saisi seksiä.Uskomattomia kommentteja.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:34"]
Voihan olla että toi pettämisellä uhkailu jää pelkäksi uhkailuksi.
Voi olla ettei se kuitenkaan uskalla pettää, tai sitten voi olla ettei se onnistu saamaan keltään vaikka yrittäiskin...
[/quote]Musta kaikkein surullisin vaihtoehto ois just toi että mies päättää pettää muttei sitten saa keltään. eli olet sellaisen miehen kanssa joka ei kelpaa kellekään muulle kuin sulle. ja sekin haluaisi pettää sua :(
Kyllä minä ainakin pettäisin vaimoani. Olisiko paras ratkaisu se, että sopisitte yhdessä että mies voi jyystää jotakuta? (Paljonkohan tämä mahtaa kerätä alapeukkuja :-))
Järkyttävä keskustelu! Ihan kuin seksiä pitäs olla jo synnytyssalissa. jokaiselle palautumisaika on yksilöllinen ja oikeasti rakastava ihminen ei uhkaile pettämisellä eikä vaadi edes muita seksipalveluksia. Meillä meni kaksi kuukautta (!!!) ilman seksiä, minkäänlaista. Hellyys sitten asia erikseen. Pelkäsin aluksi kipua ja jos kipua tunsin yhdyntä muuttui vaikka käsitöiksi. Kaksi toisiinsa oikeasti sitoutunutta kestää synnytyksen jälkeisen seksittömyyden.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:13"]
[/quote]
[/quote]