Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:

Vierailija
13.05.2014 |

Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, sisko ja parasystävä

Timo kuristi mua 5 kertaa puolenvuoden aikana. Se töni ja väänteli mun raajoja. En uskaltanut kertoa teille, koska mua hävetti. Hävetti olla semmonen nössö, joka kattoo tommosta miestä, enkä halunnut että te haukutte sitä.. Mä rakastin sitä ja rakastan vieläkin vaikka se jätti mut.

Vierailija
102/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lopettaa joutavien tekstiviestien lähettelyn? Olet minulle hyvä ystävä ja tärkeä, mutta en jaksa vastailla kymmeniin viesteihin päivittäin, joissa vain kerrot kaiken päähäsi pälkähtävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, tiesitkö että kun annoit minut vuoden vanhana pois, päädyin perheeseen jossa uusi äiti oli alkoholisti ja sadistinen ihminen? Minut lytättiin henkisesti aivan täysin ja jätettiin pärjäämään omillaan. En ole koskaan saanut mitään tukea, en henkistä enkä taloudellista. Terapiani ja tukitoimet ovat maksaneet tälle yhteiskunnalle enemmän kuin mitä koskaan pystyn maksamaan takaisin. Olennrikkinäinen ihminen ja tulen olemaan sitä aina.

Adoptioäiti, en anna sinulle koskaan anteeksi.

Vierailija
104/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oikeesti ilonen että pääsin eroon susta. Ei kaverit hauku toisiaan huoraksi. Ei kaverit mitätöi toisen olemassaoloa. Hävettää että mä ees koskaan luotin ja uskoin suhun. Kerta toisensa jälkeen kuuntelin sun haukkuja ja valheita.

Vietä hyvä loppuelämä. Mulla on niin paljon parempi olla ilman sua. Kattosit joskus peiliin.

Vierailija
105/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille:

Minua hävettää se mitä tein teille. Ihanaa, että olette antaneet anteeksi. Mutta minä en voi koskaan antaa anteeksi itselleni.

Näiden kymmenen vuoden jälkeenkin, se on silti ollut elämäni suurin virhe.

Te olette minulle tärkeitä.

Vierailija
106/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina, oikeesti naurettavaa että suutut jostain mun reissusta?! Miten kateellinen ja pikkusieluinen ihminen voi olla? Sä oot häätänyt vuoden sisään kolme kaveria pois, jonku naurettavan syyn perusteella. Oisko aika miettiä että vika ei oo muissa, vaan sussa?

Joo tiedän sun "salaisesta" blogista, jossa oot haukkunu mut, ja mun läheiset. Onneksi opin tunteen millanen ihminen oikeesti oot. En tartte mitään noin myrkyllistä ihmistä mun lähipiiriin.

Oon ilonen että susta ei oo kuulunu mitään puoleen vuoteen. Turha olla yhteyksissä.

Vierailija
107/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies,

En vieläkään ymmärrä miten rakastuit minunlaiseen ihmiseen. Olet komea, älykäs, hauska, huolehtiva, ja vieläpä hyvä sängyssä.

En vain voi sanoa tätä sinulle. Ihan liian kornia.

Näiden seitsemän vuoden jälkeenkin, minulla on perhosia vatsassa, kun ajattelen sinua.

Vierailija
108/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä teit. Muista, että jokainen tekosi tulee sinulle takaisin.

Vierailija
109/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tyhjästä. Ei kannata enää pitää yhteyttä.

Vierailija
110/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:27"]

Mikko, mietin ja kaipaan sua ihan jatkuvasti. Miten voi kaivata jotakin, jota ei koskaan ollut, en tiedä. Mutta tunnen yhä, että meillä oli yhteys.

[/quote] Teija, kannattis varmaan jatkaa sitä OMAA elämää ja unohtaa perheellinen mies! Etsi itsellesi vapaa mies, äläkä yritä rikkoa perhettä! Säälittävä ripustautuja oot! Ps. Lahjomalla tuskin mietä itselles saat ja lahjakortista tulikin hyvä takan sytyke :)

Vierailija
111/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi!!!!!!!. (Tätä en voi surukseni lähettää kolme vuotta siiten kuolleelle veljelleni.)

Vierailija
112/189 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, sinulla on ongelma ja tarvitset apua. Toivon että sinäkin ymmärtäisit sen.

Vierailija
113/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:23"]"Haluun vaan sut. Mä oon valmis jättään kaiken täällä. Mä voin keskeyttää yliopiston ja muuttaa sinne, että voitais olla yhdessä jos sä vaan vielä haluat. Mä rakastan sua ihan hulluna."

Erosin kaksi viikkoa sitten, koska poikaystäväni Turussa ei jaksanut enää etäsuhdetta ja mulla on täällä Oulussa opinnot ja kaikki pahasti kesken ja sanoin, että en mä voi lähteä täältä vielä.

[/quote]

Vaihda yliopistoa yhdeksi vuodeksi, se on helppo järjestää. Turussa on tarjolla vaikka mitä majoitusmahdollisuuksiakin edullisesti opiskelijoille. Vuoden aikana selviää kuulutteko yhteen.

[/quote]älä ala "tanssimaan" poikaystäväsi mukaan. jo nyt on kumma jos et löydä nuorena naisena Oulusta fiksua poikaystävää joka arvostaa sitä että opiskelet.

[/quote]

Omalle itselle olisi varmasti kuluttavaa tinkiä omista opinnoista ja valitusta opintotahdista ja -linjasta poikaystävän takia. Varsinkin, jos itse olisi kuitenkin etäisyydestä huolimatta halunnut jatkaa suhdetta. Muttei kannata poikaystävää mistään syyttääkään. Välimatka on raskas asia parisuhteessa, ja varsinkin alkuvaiheessa se voi olla oikeasti kynnyskysymys. Ei siinä ole välttämättä kysymys siitä, ettei poikaystävä kannustaisi opinnoissa tai ymmärtäisi, että haluaa suorittaa valitsemansa tutkinnon loppuun. Etärakkaus on haastavaa. Kokemusta on.

Vierailija
114/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, pilasit käytökselläsi koko elämäni. Itsetuntoni ei ikinä korjaannu. Olet tai ainakin olit mielenvikainen, tajuathan itsekin.

Vierailija
115/189 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle: Voisit soittaa välillä vaan kysyäksesi mitä minulle kuuluu, etkä vaan tilittää elämästäsi. En jaksa kuunnella "ongelmiasi" kun sinua ei koskaan kiinnosta olla vastavuoroinen!

Vierailija
116/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää et edes tuntenut mua, ja silti puolustit kiusaajia vastaan. Se oli pieni teko, mutta mulle se merkitsi paljon. Mä jaksoin taas elää. Kiitos.

Vierailija
117/189 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille:

Moi, tiedän että sulla on rankkaa ja vauva valvottaa. Olet silti mielestäni uskomattoman itsekäs ja narsistinen, kun et jaksa kuunnella minun murheitani edes parin minuutin verran, kun olet kuitenkin viimeiset kuukaudet kaatanut itse niskaani jokaisen valvotun yön, miehesi sanomiset ja tekemiset, oman jaksamattomuutesi. Minullakin on elämä! Minullakin on tunteet. Ja minusta ystävyyteen kuuluu vastavuoroisuus.

Siksipä en enää katso meidän olevan ystäviä, vaan pelkkiä kavereita. Kun kerroit odottavasi enemmän vapaata, jonka sait minun ansiostani, kuin minun tapaamistani pitkän ajan päätteeksi, tein päätökseni lopullisesti. Sinulla on kasa uusia liehittelijöitä ja vauvanhoitajia jonoksi asti. Minulla ei ollut ketään vauva-aikana, edes sinä et hädänhetkellä tarjoutunut avuksi!

En ymmärrä, miksi siedän käytöstäsi. Ehkä en enää siedäkään. Ehkä tämä loppuu, kun otan asiat puheeksi kanssasi kasvotusten enkä kuuntele tekosyitä.

Vierailija
118/189 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:59"]

Eksälle: Vaikka vihaat mua edelleen kun jätin sut palatakseni yhteen eksäni kanssa, haluaisin sun olevan onnellinen. Älä viitsi enää olla noin katkera ja vihainen, musta on tosi sääli ettet vieläkään ole löytänyt uutta naista. Myrkytät tuolla vihalla vain oman elämäsi, mä olen onnellinen että seurasin sydämeni ääntä. Mä en ole tehnyt sulle mitään väärää, en voinut mitään sille etten päässyt elämäni rakkaudesta yli. Sun on aivan turha vihata kaikkia maailman naisia mun vuoksi.

[/quote]

Tämä viesti on ehdottomasti sellainen, joka kannattaisi myös lähettää! Asiallisesti sanottu tärkeä asia.

[/quote]

Eksä vois olla toista mieltä. "Kyllä mää tiedän, etten tehnyt sulle mitään väärää..." Just. Mitä silmälappuscheissea, mutta ihmisiltä nyt ei voi muuta odottaakaan. Eksä oli reppana, mä sen sijaan seurasin sydämeni ääntä ja olen onnellinen, hyvä minä!

Vierailija
119/189 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni:

Haluan että arvostat minua taas. Haluan että katsot minua yhtä rakastavasti kuin suhteemme alussa. Kaipaan läheisyyttäsi. Kaipaan yhteisiä keskustelu hetkiämme.

Sillä minä rakastan sinua. En voisi elää ilman sinua.

Miksi olet yhtäkkiä niin kylmä?

Vierailija
120/189 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:23"]"Haluun vaan sut. Mä oon valmis jättään kaiken täällä. Mä voin keskeyttää yliopiston ja muuttaa sinne, että voitais olla yhdessä jos sä vaan vielä haluat. Mä rakastan sua ihan hulluna."

Erosin kaksi viikkoa sitten, koska poikaystäväni Turussa ei jaksanut enää etäsuhdetta ja mulla on täällä Oulussa opinnot ja kaikki pahasti kesken ja sanoin, että en mä voi lähteä täältä vielä.

[/quote]

Vaihda yliopistoa yhdeksi vuodeksi, se on helppo järjestää. Turussa on tarjolla vaikka mitä majoitusmahdollisuuksiakin edullisesti opiskelijoille. Vuoden aikana selviää kuulutteko yhteen.

[/quote]älä ala "tanssimaan" poikaystäväsi mukaan. jo nyt on kumma jos et löydä nuorena naisena Oulusta fiksua poikaystävää joka arvostaa sitä että opiskelet.

[/quote]

Kyllä poikaystävä tärkeämpi on kuin paikkakunta jolla opiskelee. Itse menisin vaikka valtameren taa jos saisin sen miehen jonka haluankin. Ehkä se on tyhmää, mutta eipähän tarvitse itkeä menetetyn rakkauden perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi