Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:
Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.
Kommentit (189)
onneksi olet näyttänyt kusipäisyytesi vitun pälli.......häivy meidän elämästä
Rakas äiti, koita päästä katkeruudestasi ja ala elämään. Lihavuus tulee sinut tappamaan ja sitten lapsillani ei ole enää mummia.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:33"]Tiedätkö, että olet pilannut meidän elämän? En ymmärrä tarkoitustsi, mutta kostoa veikkaan, arvostelinhan sinun ja kollegaasi ammattitaitoa.
Minä toivon sinulle, lapsillesi ja Kaikille läheisillesi kamalinta kohtaloa, mitä kukaan voi kuvitella!
[/quote]
Ei taida tämän alapeukuttajat tietää, millaista on yrittää jatkaa, kun koko elämäbon pilalla. Toivon että jokainen alapeukuttaja kokee meidän kohtalon ja tulee sitten vielä alapeukuttamaan..
Ja Kyllä : Olen Erittäin katkera!! Me ei tehty mitään ansaitaksemme tälläistä!!
Äiti, oletko koskaan miettinyt valintojasi siltä kannalta, miten ne vaikuttavat minuun? Kykenetkö miettimään sitä ollenkaan? Jos alan puskea sinua lähemmäs muita ihmisiä ja otan vastustuksesi vain jarrutteluna, jonka annan vaikuttaa vain hidasteena mutten enää esteenä, aiheuttaako se vain tuskaa vai haluatko sitä kuitenkin itsekin?
Velkasi minulle on valtava. Koroilla ei tule olemaan minkäänlaista ylärajaa.
Ystävälleni: En halua olla ystäväsi enää. En pysty kunnioittamaan sua enää yhtään sen jälkeen kun kolmatta kertaa petit miestäsi kuukausien ajan. Olet alhainen.
Moi. Halusin vaan kysyä että miten sulla menee? Mulla on kauheen ikävä ja mietin sua usein. Anteeks että flippasin niin pahasti kun kuulin susta ja siitä.
Oon edelleen silti sitä mieltä että oisin ansainnut kuulla kaiken suoraan sulta ja saada edes jonkun selityksen. Kyselet usein mun kavereilta että miten mulla menee.. Haluisin että voisit joskus kysyä niin multa.
Ainakin voin kertoa että en oo yhtään enään hajalla susta niinkuin olin vuosi sitten. Mä olen saanu vakituisen työpaikan ja kaikki menee muutenki nyt aika hyvin :) uskon että että ei enään edes kirpaisis nähdä sua ja sitä yhdessä. Törmäillään! Ps. Oon kuumempi ja kaikinpuolin parempi kuin se ja sitä et voi kiistää. Vihaan sua silti välillä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:59"]
Moi. Halusin vaan kysyä että miten sulla menee? Mulla on kauheen ikävä ja mietin sua usein. Anteeks että flippasin niin pahasti kun kuulin susta ja siitä.
Oon edelleen silti sitä mieltä että oisin ansainnut kuulla kaiken suoraan sulta ja saada edes jonkun selityksen. Kyselet usein mun kavereilta että miten mulla menee.. Haluisin että voisit joskus kysyä niin multa.
Ainakin voin kertoa että en oo yhtään enään hajalla susta niinkuin olin vuosi sitten. Mä olen saanu vakituisen työpaikan ja kaikki menee muutenki nyt aika hyvin :) uskon että että ei enään edes kirpaisis nähdä sua ja sitä yhdessä. Törmäillään! Ps. Oon kuumempi ja kaikinpuolin parempi kuin se ja sitä et voi kiistää. Vihaan sua silti välillä.
[/quote]
Tää vois olla mun kirjoittama :D
Moi pomo! En tule tänään töihin koska tänään on kokous, jossa puheripulillasi piinaat koko tiimiä monta tuntia putkeen. En jaksa kuunnella sitä paskanjauhantaa.
Moi kaveri! En jaksa soittaa sulle, koska en jaksa kuunnella kun hölötät omia asioitasi taukoamatta. Tiesitkö, että sun navan ulkopuolella on elämää?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:08"]Niina, oikeesti naurettavaa että suutut jostain mun reissusta?! Miten kateellinen ja pikkusieluinen ihminen voi olla? Sä oot häätänyt vuoden sisään kolme kaveria pois, jonku naurettavan syyn perusteella. Oisko aika miettiä että vika ei oo muissa, vaan sussa?
Joo tiedän sun "salaisesta" blogista, jossa oot haukkunu mut, ja mun läheiset. Onneksi opin tunteen millanen ihminen oikeesti oot. En tartte mitään noin myrkyllistä ihmistä mun lähipiiriin.
Oon ilonen että susta ei oo kuulunu mitään puoleen vuoteen. Turha olla yhteyksissä.
[/quote]
Millä hakusanalla tätä blogia kannattaisi etsiä? ;)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:05"]
Mä lähetän aina kaikki.
[/quote]
Niin minäkin.
[/quote]
Sama täällä. Olen antanut sille nimenkin: VSS, eli viimeisen sanan syndrooma :D
Mä en tunnne sua enää. Olet mutuuttunu ja mua ärsyttää kun sä sanot että ollaa niinku ennenkin vaikei olla. Et nykyään edes puhu mulle ja kaikki muu aikasi menee kavereihis joita näät joka päivä. Käyt meillä vaan sen takia, että saisit olla mun serkun kanssa ja mun kaa et haluu ollakkaan. Mikset vaan voi sanoo suoraan, ettet haluu olla mun kaveri? Ja vaikka sä kokoajan jankutat sitä samaa paskaa niin mä tunnen sut hyvin esitykses ei mee läpi. Turha tulla tähän nyt inisemään jotain diidaapa paskaa. Mä vaan haluisin että sä joskus vastaisit puhelimees ja juttelelisit mun kaa. Oot nykyään kylmä ihminen vaikka esitätkin jotain muuta. Kiitos ja kumarrus.
Parhaalle kaverille
Kyllä helpotti
Saitko lähettämäni rakkauskirjeen?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:59"]
Toivon, että kuolet mahdollisimman pian. Sinulla ei ole selkärankaa tappaa itseäsi, vaikka se olisi ns. perheellesi tervetullut helpotus ja lapsillesi tilaisuus saada uusi, parempi isä. Se olisi aivan ihana uutinen myös kaikille meille naisille, joille olet tehnyt tahallasi pahaa pönkittääksesi surkeaa minuuttasi. On ihana ajatus saada elää ehkä vielä kymmeniäkin vuosia maailmassa, josta sinun vääristynyt persoonasi olisi kuollut pois. Mene jo. Kävele huomenna vaikka rekan alle.
[/quote]
Rakas äiti. Olet minulle todella tärkeä, ja olet ihana ihminen. En vain suostu hyväksymään sitä, että suostuit palaamaan samaan vanhaan alkoholisoituneeseen parisuhteeseen, joka pilasi paitsi omasi myös meidän lasten elämät. En pysty käsittämään, että yhä edelleen asetat miehesi tarpeet meitä tärkeämmiksi, vaikka kaikki jo tietävät millainen haiseva paskiainen hän on. Olisin myös paljon onnellisempi, jos sinä ja miehesi lakkaisitte polttamasta sisällä ja huolehtisitte kunnolla lemmikeistänne. Olen päättänyt, että en aio enää nähdä miestäsi, vaikka se tarkoittaisi samalla sitä, etten näkisi sinuakaan enää.
Otan lopputilin. Tack och adjö.
Mennään sänkyyn. Se käsipeli pikkujouluissa vuosia sitten vain pahensi poltetta. Molemmat ollaan kiimasta solmussa kun ollaan samassa tilassa, enkä usko sen helpottavan ennen kuin nain rajusti sut seitsemänteen taivaaseen ja heitän siemeneni sun sisääsi. Tiedät itsekin, että haluat juuri sitä.
Mä en tiedä mikä sinussa vetoaa minuun. Toivon, että me saamme vielä hetkemme. Elän nyt elämääni, elä sinä omaasi, täysillä. Pidä huolta itsestäsi. Ehkä me saamme vielä hetkemme.
Kaikenkaikkiaan aika hieno ketju. Pistää miettimään..