Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:
Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.
Kommentit (189)
Olen ihastunut sinuun, tiedän että olet hetero ja ollaan vaan puolituttuja mutta mietin sua kokoajan, tämä on jatkunut ainakin vuoden. Mietin sua joka päivä ja masturboidessani mietin sua. Olen niin korviani myöten ihastunut sinuun, ja toivoisin että voitaisiin olla edes ystäviä?
Äidille ja isälle: Tämmöisiähän ei ole meilläpäin ollut tapana ääneen sanoa, mutta mitä enemmän luen vauva-lehden palstaa, sitä vakuuttuneempi olen siitä, että minulla on ollut täydellisemmät vanhemmat kuin kenelläkään muulla. Siitä kiitos.
PS. älkää kertoko kenellekään, että käyn aaveella. t. Poika.
Oikeasti sinä olit ja olet huono äiti, sillä pienet hyvät eivät kumoa isoja pahoja tekoja. On kurjaa ettei sinuun voi luottaa sentinkään vertaa, missään suhteessa. Elämässäni sinulle on sijaa vain ja ainoastaan mummoja, ja siinäkin roolissa vain, mikäli käyttäydyt asiallisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:49"]
Oikeasti sinä olit ja olet huono äiti, sillä pienet hyvät eivät kumoa isoja pahoja tekoja. On kurjaa ettei sinuun voi luottaa sentinkään vertaa, missään suhteessa. Elämässäni sinulle on sijaa vain ja ainoastaan mummoja, ja siinäkin roolissa vain, mikäli käyttäydyt asiallisesti.
[/quote]
"mummona" pahuksen auto correct!
Rakas,
kaipaan sinua aivan kamalasti. En vieläkään ole ymmärtänyt, miksi meidän piti erota niin lopullisesti. Mitä jos kuolen tai jos sinä kuolet, enkä ehdi nähdä sinua enää ikinä tässä elämässäni?
Nyyh.
Miehen bestikselle:
"Kunpa olisin tavannut sinut ennen kuin aloin seurustella J:n kanssa. Olet juuri se mies josta haaveilin, mutta nyt on liian myöhäistä."
Toivottavasti voit ottaa minuun yhteyttä kesällä, kun elämäntilanteesi muuttuu. Haluisin saada sinusta ystävän, olet ihana ihminen!
Toivottavasti voit ottaa minuun yhteyttä kesällä, kun elämäntilanteesi muuttuu. Haluisin saada sinusta ystävän, olet ihana ihminen!
Miehen salasuhteelle:
Harmittaa että otin miehen takaisin, olisitte todella ansainneet toisenne.
Nyt elän elämää jota en toivonut, kaiken jälkeen tajusin etten enää rakasta miestä. Eikä hän minua.
Toivoisin että otat mieheen yhteyttä ja viet hänet pois myrkyttämästä minua ja elämääni.