Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:
Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:05"]
Matti, ikävöin sinua ihan joka ikinen päivä. Se mitä meillä oli - en tule koskaan kokemaan mitään samanlaista. Se oli rakkautta.
[/quote]
7 jatkaa.. unohtui T. Mervi
Moi
Kuvittelenko omiani vai onko meidän välillä jotain todella sähköistä? Mä meinaan tykkään susta, luulin sen olevan aika ilmiselvää. Mun ois pitänyt kertoo aikasemmin ennenkuin ajauduttiin kauaksi toisistamme, tilaisuuksiakin oli ja meni. Me oltais täydelliset toisillemme, mehän ollaan kuin magneetit - aina läheikkäin. Toivottavasti voidaan olla vielä väleissä ja samassa porukassa, oli sun reaktio tähän mikä tahansa. "Nevermind, I'll find someone like you."
(Henkilö siis samaa sukupuolta ja nykyään onnellisesti miehen kanssa yhdessä. Olisinpa avannut suuni aiemmin...)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:10"]Mua vituttaa kun sä vaan nukut ja katsot jäkistä. Facebookkia voi kyllä selata sängyssä ja naureskella muiden jutuille, mutta mun kanssa ei voi puhua tai heittää läppää. Sanot, että haluat spontaanimpaa seksiä mutta aina kun vihjaan/teen aloitteen, on joku esteenä ja tulen torjutuksi. Rakastan sinua mutta joskus tuntuu, että ollaan oltu yhdessä 20 vuotta vaikka yhteisiä vuosia on alle 5. Enkä tiedä tuleeko tilanne koskaan olemaan parempi.
[/quote]
Pistä jätkä mäkeen. Jos äijä ei anna sulle,antaa taatusti jollekin muulle. realiteetti.
isä syö ne skitsofeniaasi tarkoitetut lääkkeet ja lopeta se ryyppääminen olen jo vuosia hävennyt sinua niin paljon että en ole puhunut sinusta kenellekään mitään vaikka he ovat kysyneet sinusta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:30"]Äiti, Olet kauan jo ollut kiinnostunut vain itsestäsi, ja koko suhteemme perustuu siihen että kuuntelen ongelmasi jotka ovat samoja vuodesta toiseen. Ongelmasi johtuvat sinusta, ja siitä ettet osaa kuunnella muuta ihmisiä tai välittämään heistä. Et tule ihmisten kanssa toimeen oman hankalan luonteesi ja tuomitsevuutesi vuoksi. Ongelma ei ole liika kiltteytesi tai se että kaikki kadehtivat sinua. Olet marttyyri ja harhainen. En tiedä kauanko enää jaksan tätä äiti-tytär-suhdetta.
[/quote]
Onko meillä sama mutsi?
Eksälle: Vaikka vihaat mua edelleen kun jätin sut palatakseni yhteen eksäni kanssa, haluaisin sun olevan onnellinen. Älä viitsi enää olla noin katkera ja vihainen, musta on tosi sääli ettet vieläkään ole löytänyt uutta naista. Myrkytät tuolla vihalla vain oman elämäsi, mä olen onnellinen että seurasin sydämeni ääntä. Mä en ole tehnyt sulle mitään väärää, en voinut mitään sille etten päässyt elämäni rakkaudesta yli. Sun on aivan turha vihata kaikkia maailman naisia mun vuoksi.
Hei kaikki yli 200 alaistani - teen 80 tunnin työviikkoa ettei teitä korvattaisi halvemmalla työvoimalla - Suomessa ollaan kilpailukykyisiä!
Kiitos kun tulee ainoastaan paskaa niskaan (entäs se hyvä alainen kun aina pomoja moititaan) ja tulot on kaikkien luettavissa.
Kohta kuulkaa antaa olla ja etäjenkkijohtaja tulee mun tilalle niin ei tule niistä kadehtittavista tuloistakaan enää euroakaan Espoon laariin.
Toni Nurminen. Sä olet edelleenkin ainoa mies joka on vienyt multa jalat alta..ihan kirjaimellisesti. Usko tai älä, mutta sen yhden ainoan päivän jälkeen kun näin sut..sen jälkeen en ole ollut kenenkään kanssa. Vuosiin. Vaikka tilaisuuksia ja tuttuja on mennyt ja tullut, niin en vain ole pystynyt. Sä olet ollut mielessäni joka päivä.
Sillä täytyi olla jokin tarkoitus että törmättiin..olinhan nähnyt sut jo aiemmin. Lattialla lojuvan lehden kulmasta osuit silmiini, ja pysähdyin tuijottamaan sua pitkän tovin hymyillen. Saamatta tietää silloin kuitenkaan sen enempää kuka tai mistä olit. Etunimesi ja hymysi jäi kuitenkin muistiini. Puolen vuoden päästä tupsahdit eteeni...olin myyty. Olen edelleen.
- Iida
Haluaisin sinut Matti,omakseni.Harmi että olet varattu etkä tiedä yhtään tunteistani sinua kohtaan...paitsi nyt=)
Ystävälle: En enää halua olla ystäväsi, koska en voi luottaa sinuun. En voi luottaa, että et puhu asioitani eteenpäin, enkä voi luottaa että toivot minulle parasta niin kuin ystävän kuuluisi tehdä.
Siskolle: Sinun ei pitäisi hankkia lasta vielä moneen vuoteen. Olette seurustelleet poikaystäväsi kanssa vasta reilun vuoden, teillä ei kummallakaan ole ammattia, ja arkeenne kuuluvat huumeet ja alkoholi. Sinulla on vielä pitkä tie aikuiseksi kypsymisessä, ja vielä pidempi on poikaystävälläsi. Harkitse tarkkaan, minkälaisen kodin haluat tarjota jonain päivänä lapselle, ja ala rakentaa sitä kotia ennen kuin teet lapsen. Älä tee lasta vain tunteaksi jotain hyvää elämässäsi, sillä se on liian suuri taakka kantaa pienelle lapselle. Sinun pitäisi olla se, joka tarjoaa lapselle hyvän elämän; ei päinvastoin. Satunnainen ryhdistäytyminen ei riitä, vaan ennen lasta tulee saavuttaa jonkinlainen taloudellinen ja henkinen vakaus elämään pidemmäksi aikaa. Nykyisessä suhteessasi et todennäköisesti tähän tule ikinä pystymään.
Sinä, jääräpäinen ja luotettava pomoni! Kiitos, kun otit mut töihin niin vähin suosituksin. Ja sinulla on monta alaista, jotka varastavat ja eivät tee töitä.
Rakas äitini.
Tiedän että olet aina ollut kova ottamaan, kyllähän raskas työ vaatii raskaat huvit, se on ihan totta. MUTTA. Viimeiset neljä vuotta ovat olleet kamalia. Sinä soitat minulle joka ilta kännissä ja pidät minua terapeuttinasi. Yritän sinulle kauniisti vihjailla että olisi jo sinunkin aika jäädä eläkkeelle ja lisäksi ettei minulla ole aikaa pienten lasten yh-äitinä roikkua puhelimessa kaikkia iltoja, lapseni tarvitsevat minua. Sinä viis veisaat ja suutut jos yritän selittää että olimme tässä syömässä ja kohta pitäisi pienin laittaa nukkumaan ja isommat tarvitsee apua läksyissä. Jos en vastaa puhelimeen, soitat niin kauan kunnes vastaan.
En myöskään pidä siitä että levittelet asioitani pitkin kyliä. Sinuun ei voi luottaa. Huomaatko että kukaan muu ei ole enää kanssasi tekemisissä kuin minä? Olet katkera eikä sinulla ole koskaan mitään kaunista sanottavaa. Olet todella kuluttavaa seuraa. Lopeta miesystävän haukkuminen, olet selkeästi mustasukkainen hänelle.
Lopeta myös tyttäreni haukkuminen lihavaksi, hän on normaalipainoinen ja vasta viisivuotias. Älä siirrä syömähäiriötäsi hänelle.
Tiedän että olet korviasi myöten veloissa koska kaikki rahasi menevät viinaan. Tiedän että olet ostanut työpaikkasi luottokortilla tuhansien eurojen edestä viinaa. Toivon että jäät kiinni. En ymmärrä miten pystyt olemaan yhä toimitusjohtaja vaikka ainoa mitä töissä teet on nuorten naisten kiusaaminen ja simputus.
Tiedän että olet joka viikko 2-3 päivää viikosta poissa töistä koska olet niin pahassa krapulassa ettet pysty menemään. Se että ulostaessa tulee joka kerran verta ja että yskit ihan koko ajan ei ole normaalia. Kukaan ei usko siihen että sinulla on mahatauti jatkuvasti. Haiset ko heti aamusta viinalle, hajuvesi ei peitä sitä hajua. Tiedän että laukussasi on viinapullo, koko ajan. Napsit siitä pitkin päivää.
On ihme että selvisit edellisestä syövästä. Tiedän että valehtelet minulle etkä ole vuosiin käynyt lääkärissä. Syöpäsi on todennäköisesti uusinut enkä usko että sille on enää mitään tehtävissä. Katso itseäsi peiliin: sinä et ole enää kaunis sillä 40kg paino melkein 170cm naisella ei ole kaunista, sinä näytät täsmälleen siltä miltä oletkin eli kuolemansairaalle.
Joinakin päivinä ihan suoraan sanottuna toivon että kuolisitkin että soittelisi valeitasi kännissä taas minulle.
Minä olen yksin vastuussa lapsistani, tarvitsisin kaikki voimani heihin enkä sinun paapomiseesi. Ole niin kiltti ja hanki apua. Mä en jaksa enää. Kukaan sukulainen ei pysty sinua auttamaan, näethän että olen viimeinen joka edes puhuu sinulle enkä miinäkään jaksa enää?
Olen kyllä kiitollinen että olet luonut minut tähän maailmaan ja hoitanut minut hyvin isän kuolemasta huolimatta. Silti kiitollisuuteni on nyt käytetty loppuun.
En pysty ystävyyteemme enää. Olen todella pahoillani. Olen huono selvittämään tällaisia asioita, mieluummin pakenen. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
Äiti. Olet mulle hirveän rakas ja ikävöin sinua koko ajan. Olen tosi pahoillani, ettet ehtinyt tulla isoäidiksi. Olisit varmasti onnellinen ja ylpeä tyttärentyttärestäsi ja mun tyttö olis saanut sinusta maailman parhaan mummin. Eniten sua jäivät kaipaamaan meidän perheen pikkuiset. He ovat kaikesta huolimatta pärjänneet hyvin ja ovat kohta ylioppilaita, mutta mikään ei voi korvata oman rakkaan äidin läsnäoloa elämän tärkeissä hetkissä. En vieläkään ymmärrä miksi just sun piti sairastua ja kuolla nuorena. Niin paljon asioita jäi kesken. Voisinpa halata sua vielä kerran ja kertoa että rakastan sua. <3
A. Pahin pelkoni kävi toteen kun lähdit toiselle paikkakunnalle töihin. Ja sitä kautta ulkomaille. Meistä olisi voinut tulla paljon enemmän.
lopeta mun kiusaaminen! Hanki elämä itsellesi tai uusi kiusattava. Eikö 6vuotta riittänyt? Tiedän että tein väärin. mutta se, että teet näin mulle, ei helpota sua tai mua. päästä irti ja katso ulos, siellä vihertää!
Parhaalle ystävälle: Olen todella väsynyt ja minulla on paljon huolia. Olet niin kiinni omissa asioissasi ettet näe kuinka huonosti voin. Minäkin kaipaisin välillä tukea ja olkapäätä. En sano tätä ollakseni ilkeä mutta käyttäydyt todella itsekkäästi ja olet käyttäytynyt jo monta kuukautta. Lisäksi halvelukset ammattikoulun suorittaneita. Samalla halveksut myös minua. Olen pelkkä duunari, joten kun lauot loukkaavia kommentteja duunareista etkö koskaan ihmettele etten naura kanssasi?
Anteeksi 62, alapeukutin vahingossa!:)
En kestä sua. Vaihda pliis työpaikkaa.
vanhemmille: mulla vaikeuksia alkoholin kanssa vaikka tiedatte varmaan.