Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:

Vierailija
13.05.2014 |

Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:59"]

Eksälle: Vaikka vihaat mua edelleen kun jätin sut palatakseni yhteen eksäni kanssa, haluaisin sun olevan onnellinen. Älä viitsi enää olla noin katkera ja vihainen, musta on tosi sääli ettet vieläkään ole löytänyt uutta naista. Myrkytät tuolla vihalla vain oman elämäsi, mä olen onnellinen että seurasin sydämeni ääntä. Mä en ole tehnyt sulle mitään väärää, en voinut mitään sille etten päässyt elämäni rakkaudesta yli. Sun on aivan turha vihata kaikkia maailman naisia mun vuoksi.

[/quote]

Tämä viesti on ehdottomasti sellainen, joka kannattaisi myös lähettää! Asiallisesti sanottu tärkeä asia.

Vierailija
82/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti lopeta tuo lapsiesi nälviminen ja hanki masennuslääkkeet. Kaikki meistä kolmesta on saanut elämässään enemmän aikaan kun sinä. Pitäisikö meidänkin jokapäivä miettiä milloin pääsee liitonrahoille taas? Istua joka ilta pillu paljaana rommia juomassa nojatuolissa? Syödä ja juoda itsemme sairaalloisen ylipainoiseksi? Haukkua kaikkia hiustenleikkuusta varpaankynsien lakkauksia myöten? Juoruta kaikista pahaa ja jäädä ilman ystäviä? Miettiä kuka on minkäkin vastapalveluksen velkaa? Sitäkö sinä haluat meistä? Ei tule onnistumaan. Tästäpäivästä lähtien saat samalla mitalla takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:59"]

Eksälle: Vaikka vihaat mua edelleen kun jätin sut palatakseni yhteen eksäni kanssa, haluaisin sun olevan onnellinen. Älä viitsi enää olla noin katkera ja vihainen, musta on tosi sääli ettet vieläkään ole löytänyt uutta naista. Myrkytät tuolla vihalla vain oman elämäsi, mä olen onnellinen että seurasin sydämeni ääntä. Mä en ole tehnyt sulle mitään väärää, en voinut mitään sille etten päässyt elämäni rakkaudesta yli. Sun on aivan turha vihata kaikkia maailman naisia mun vuoksi.

[/quote]

Tämä viesti on ehdottomasti sellainen, joka kannattaisi myös lähettää! Asiallisesti sanottu tärkeä asia.

[/quote]En ole samaa mieltä. Kirjoittaja puolustelee omaa toimintaansa - "En ole tehnyt mitään väärää" - , joka on ymmärrettävästi ollut hyvin loukkaavaa; siis jättänyt palatakseen yhteen exänsä kanssa. Lisäksi hän ilmoittaa, että exä myrkyttää elämänsä vihalla (= exän elämän vähättelyä, tuskinpa kirjoittaja tietää exänsä kaikkia kuulumisia) ja ilmoittaa itse olevansa onnellinen exän tuntemuksista huolimatta, mikä on lähinnä lällättelyä. Viestissä ei ole edes mitään yritystä tuottaa mitään positiivista vastaanottajalle.

Mielekkäämpää olisi esim. kuunnella mitä se exä on mahdollisesti sanonut, ja valita vastauksensa sen mukaan, eikä yrittää vain itse päästä helpolla.

Vierailija
84/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että olet pilannut meidän elämän? En ymmärrä tarkoitustsi, mutta kostoa veikkaan, arvostelinhan sinun ja kollegaasi ammattitaitoa.

Minä toivon sinulle, lapsillesi ja Kaikille läheisillesi kamalinta kohtaloa, mitä kukaan voi kuvitella!

Vierailija
85/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihan uskomaton. Siis jauhamaan p*skaa. Sanoit ettet leikkinyt mun kanssa, mutta me molemmat tiedetään että asia meni juuri niin. Yrität tehdä itsestäsi tarinan sankarin, ja lähdet mun elämää pilaamasta - oikeasti viet kaiken mukanasi etkä jätä mulle mitään ja teet sen vielä hymyillen. Mutta okei, ollaan kavereita edelleen. Voit olla varma, että en tee siitä helppoa sulle. En aio olla inhottava - päinvastoin. Ja tiedän että sinuakin joku päivä kaduttaa se että mitään ei ikinä ollut. Minua ei silloin enää kaduta.

Vierailija
86/189 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei isä. Mietitköhän mua koskaan? Vai oletko vain huojentunut kun en ole enää 10vuoteen yrittänyt väkisin tavata? Kesällä tulee kolmas vuosi siitä kun ollaan nähty, ja sekin tapahtui kun oli sukulaistemme häät. Toivon että joskus ymmärtäisit miten syvät haavat olet teoillasi minuun tehnyt ja kertoisit syyn, ihan rehellisesti. Poissaolosi ja vähäinen kiinnostuksesi teki musta aikoinani tosi epävarman ja siitä seurasi lukuisia ongelmia. Muistan yhä ja tulen aina muistamaan pitämättömät lupaukset ja valheet. En ole katkera, mutta vihainen ja turhautunut siitä ettei elämäni kiinnosta sinua, vaikka olen esikoisesi ja pienenä olin niin isän tyttö. Olisi kiva että näkisit mitä kaikkea olen elämässäni saanut aikaan. Olen hyvä tyyppi ja onnellinen. Toivottavasti olet seuraavien perheidesi kanssa ollut onnellinen eikä kukaan muu lapsistasi joudu kokemaan samaa kuin minä aikoinani. Mietin välillä että mitä teen jos kuulen sinun olevan vakavasti sairas, yritänkö vielä yhden kerran tavata sinua ja haluatko oikeasti vilpittömästi pyytää vielä joskus kaikkea anteeksi? Välillä tuntuu että olet jo kuollut... Elämä on lyhyt.

-Hanna

Vierailija
87/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hauskaa. Toivottavasti sullakin oli. En ole katkera. Toivottavasti et sinäkään. En tiedä onko meitä tarkoitettu - mutta jos on niin näemme vielä uudestaan. Emme ehkä huomenna, emmekä vuoden päästä, mutta aikanaan. Jos meitä ei ollut tarkoitettu niin uskon, että törmäsimme vain aikaisemman elämän aaveeseen, joka hetken aikaa tuntui aidolta. Ehkä juuri siksi se tuntuikin niin kipeältä..

Vierailija
88/189 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläsi oli suhde vuosikausia. Kaikki hänen sepustuksensa kiinnijäämisen jälkeen olivat valhetta, ja suhde jatkui vielä senkin jälkeen useita vuosia. Edelleen hän ottaa minuun yhteyttä parin kuukauden välein, vaikka lopetin suhteen yli vuosi sitten.

Vierailija
89/189 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä huoli enää miestäsi. Aikaisemmin olisin huolinut, mutta en enää.

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:28"]

Miehen salasuhteelle:

Harmittaa että otin miehen takaisin, olisitte todella ansainneet toisenne.

Nyt elän elämää jota en toivonut, kaiken jälkeen tajusin etten enää rakasta miestä. Eikä hän minua.

Toivoisin että otat mieheen yhteyttä ja viet hänet pois myrkyttämästä minua ja elämääni.

[/quote]

Vierailija
90/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

97 ja 109 ... Tunnetaanko toisemme :-) ?

Vierailija
91/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli pliis hanki elämä

Vierailija
92/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi & vaimonsa: En voi sanoin kuvailla, miten paljon välinpitämättömyytenne satuttaa lapsianne. Se, ettette ole nähneet lapsenlapsianne, ettekä koskaan muista heitä mitenkään, on minustakin aika erikoista käytöstä, enkä arvosta teitä yhtään. Valitettavasti, kun vanhenette, en aio laittaa tikkua ristiin eteenne. Toivoisin niin sydämeni pohjasta, että ottaisitte omat lapsenne mukaan elämäänne, ja ymmärtäisitte, että kun jäätte eläkkeelle, kukaan töissä ei muista teitä, vaikka olisitte miten isoja pomoja.

Vierailija
93/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Exälle"

anteeksi etten koskaan antanut sinulle kunnollista mahdollisuutta. olin silloin vielä niin tyhmä ja nuori enkä ymmärtänyt rakkaudesta paljoakaan. suuria suunnitelmia ilman karttaa. tekisin mitä väin jos saisin sinut takaisin vierelleni, olit aina se oma tuki ja turva. kuuntelit aina trpeen tullen etkä ikinä tuominnut. olit aina puolellani ja en vain osannut nähdä sinua oikeassa valossa. 

anna minulle vielä yksi mahdollisuus, lupaan ettet tule pettymään.

Vierailija
94/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle : Perustit perheen ja olet nyt äiti. Mutta se ei tee minusta huonompaa ystävää jos olen lapseton. En myöskään ole taantunut lapsen tai idiootin tasolle vaan olen se sama ihminen kuin ennenkin, samaa en tosin tiedä sinusta. Ehkä imetit aivosikin pihalle... Asenteesi loukkaa minua, varsinkin kun en ole vela, vaan pakon sanelemasti lapseton, mutta sehän ei sinua jaksanut kiinnostaa.

Vanhalle exälle. Joko olisi meidänkin aika istua vaikka kahville tai oluelle ja puhua yli 5 vuotta vaivanneet asiat puhki. Sillä puhuttavaa meillä on. Ajattelen myös sinua viikottain.

Vierailija
95/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:03"]Lapsuudenystävälleni.

Olet ollut kuin harmaan sankan sumun peitossa viimeiset pari vuotta. En uskalla edes arvata, millaisesta tuskasta joudut päivittäin kärsimään. Muistan, miten kaunis ja aito hymy sinulla oli. Muistan, miten ostimme kaupasta läjäpäin herkkuja ja juttelimme syvällisiä yömyöhään kaksistaan. Olimme kuin kadonneet sielunsiskot. Nykyään en edes tunnista sinua kävellessäsi ohi. Anoreksia on hajottanut sinut palasiksi. Haluan auttaa, olen ojentanut käteni. En kestä katsoa vierestä, miten tuo sairaus kuihduttaa kohta lopullisesti. Hanki apua. Pystyt siihen. Mitä nopeammin aloitat, sitä nopeammin alkaa tunnelin päässä näkyä valoa. Olet upein nainen, jonka olen koskaan tavannut tai tulen ikinä tapaamaan. Pelasta itsesi.

[/quote]

Tämä kannattaisi ehkä lähettää. Kaunis viesti täynnä empatiaa.

Vierailija
96/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti suosittelen sinulle psykoterapiaa, koska sinulla on selkeesti käsittelemättömiä asioita menneisyydestä, jotka vahingoittavat itseäsi ja läheisiäsi!

Vierailija
97/189 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin sut ekan kerran tiesin että oot mun nainen

Vierailija
98/189 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ei olla nähty pitkään aikaan, mutta voisitko kertoa mitä sun päässä silloin liikkui? Olin 13, sinä 28. En nyt koe kamalasti kärsineeni, mutta asia on ollut tapetilla ja kun nyt katson nuoria tyttöjä en ymmärrä miten joku kehtaisi. Se jatkui lähes kymmenen vuotta ja oli toki nautinnollistakin. Sain hyväksyntää ja läheisyyttä. Mutta oliko muita? Teetkö sitä edelleen? Jos tekisin rikosilmoituksen nyt, mitä tuhoutuisi?

Vierailija
99/189 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, poikaystävä & läheiset:

Olen uupunut. Olen saanut tarpeekseni jatkuvasta suorittamisesta ja täydellisyyden tavoittelusta. Ajattelen jatkuvasti itseni vahingoittamista, mutta en uskalla puhua tästä teille. Haluaisin lopettaa työt ja pääsykokeisiin lukemisen, mutta kunnianhimoisuus ei anna periksi. Olen tulossa hulluksi.

En tiedä mitä aion tehdä itselleni jos opiskelupaikka ei aukeakkaan. Tarvitsen apua.

Vierailija
100/189 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, pysäyttäviä viestejä tässä ketjussa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi