Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa joudutte vaimollenne todistamaan että rakastatte tätä?

Vierailija
04.04.2026 |

Itse kerran ehkä vuodessa. Jos päivittäin joutuu todistelemaan niin kaikki ei ole kunnossa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Ei sitä sanota, se riitti kun kerran sanoi. Ilmoitan sitten jos asioiden tilaan tulee muutos.

Vierailija
2/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin Ridge Forrester: kerta riittää ja jos ei siitä karismasta lumoudu on tyhmempi kuin saapas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran miehelle ruuan. 

Tehköön itse lopun aikaa. 

t.  vaimo

Vierailija
4/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alttarilla silloin joskus. 😂 

Vierailija
5/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu vuosittain jonkun "todistuksen" antamaan rakastamisestaan, niin siinä on jotain outoa.

Rakkaus kuuluu ja näkyy arjessa ilman erillistä todisteluakin.

Vierailija
6/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin miehelleni kerran, että minua haluttaa. Ilmoitan sitten, jos asia muuttuu muuksi. Pitää se nyt yhdestä kerrasta tietää, ettei tarvi jatkuvasti olla sitä halukkuuttaan ilmaisemassa.

Vierailija
7/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa päivässä panen sitä

Vierailija
8/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei sanonut viimeiseen viiteen vuoteen rakastavansa mua.

Olikin sitten hommannut salaa toisen naisen ja jätti mut sen naisen takia. Yhteisiä vuosia ehti meille kertyä 21 vuotta. Että silleen. Jätti vain nopealla ilmoituksella, multahan ei kysytty mitään. Ainiin, sanoi se jättöhetkellä, ettei rakasta mua enää. Että sellasta.

Vierailija
9/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani sanoo joka päivä, ja myös näyttää sen teoilla 😍 

Vierailija
10/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Mitään todistuksia ei tarvita. Jos vaatii, vaihda akkaa.  Näin kun itsetunto on ok.

Vierailija
11/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toistanut sitä AINA joka kymmenes hääpäivänämme. Ja saanut vaimolta joka kerta saman vastauksenkin: "Jaa. No, ota sitte toinenkin puusti". Eli lemmenasiamme kukoistavat <3 

Vierailija
12/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistamaan? Miten sitä voi jotenkin erikseen todistaa? Siinähän se todistuu ihan jatkuvasti arjen sanoista ja teoistta. 

Vierailija
13/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ensimmäiset 8 vuotta sanoin miehelle joka päivä sen, ei se minullekaan eteläpohjalaisena mitään helppoa ollut, mutta ajattelin että mieskin tottuisi siihen ja alkaisi sanoa minulle. Ei oppinut niin tekemään.

Nyt olen sitten viimeiset 18 vuotta sanonut joskus harvoin, en edes muista koska viimeksi. Mies ei ole moneen vuoteen seksiäkään antanut kun on ollut fyysisiä sairauksia ja henkistä masennusta ja ahdistusta jne. työn takia, eikä töistä vaan pääse sairaseläkkeelle vaikka työkyvytön jo selkeästi ollut vuosia. Olen aina välillä puhunut miten minä kärsin tästä, ja että kyllä hänellekin tekisi hyvää kun olisi läheisyyttä ja ehkä vähän romantiikkaakin. Mutta ei. Kuitenkin kuulemma rakastaa. Mutta on kyllä fiilis, ettei kauheasti välitä miltä musta tuntuu. Minä kuitenkin aina yritän häntä piristää ja olla avuksi miten voin.

Jos mies yhtäkkiä sanoisi että rakastaa minua, varmasti itkisin onnesta. Jos hän haluaisi, että minä olen onnellinen, sanoisi että rakastaa kerran vuorokaudessa ja koskettaisi, suutelisi ja halaisi edes, vaikka ei seksiä haluaisi. Mutta ei. Minä tekisin toisin vaikka olisin myös henkisesti sairas, koska jos tietäisin jonkin niin pienen asian tekevän rakastamani ihmisen todella onnelliseksi, pinnistelisin ja toteuttaisin sen jutun, että vaikka itse en voi hyvin rakkaani voisi, ja ehkä se hiukan parantaisi omaakin mielialaa.

Vierailija
14/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisin miehelleni kerran, että minua haluttaa. Ilmoitan sitten, jos asia muuttuu muuksi. Pitää se nyt yhdestä kerrasta tietää, ettei tarvi jatkuvasti olla sitä halukkuuttaan ilmaisemassa.

Eli hiljaista on sinulla sillä rintamalla

Vierailija
15/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutte????????

Normaaleilla ihmisillä on tunteet, joihin kuuluu myös kumppanin rakastaminen, eikä se silloin ole mitään joutumista. 

Jos kovasti pitää pinnistellä kannattaa lähteä liitosta.

Vierailija
16/16 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistamaan? Miten sitä voi jotenkin erikseen todistaa? Siinähän se todistuu ihan jatkuvasti arjen sanoista ja teoistta. 

Tämä. Sanojahan on helppo päästellä suustaan. Jokapäiväisessä toiminnassa se sitten näkyy, että onko niillä sanoilla mitään pohjaa.