Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urpo mies

Vierailija
10.05.2014 |

Pettynyt puolison käytökseen: ensin unohdetaan syntymäpäivät, sen perään unohdetaan tuliaiset työreissulta. Lapsille ja itselleen oli ostettu reissusta vaikka mitä, mutta kun kyselin omista tuliaisistani, sain hiljaisuuden jälkeen karkkilaatikon. Olin pettynyt, ja kävi myös ilmi että sekin olisi ollut lapsille alunperin. Mies oli aivan yllättynyt, kun otin surkeat tuliaiset puheeksi. Äitienpäiväkukat pitänee käydä lasten kanssa itse ostamassa. Haluaisin tulla positiivisesti yllätetyksi, mutta se ei näköjään onnistu tuon miehen taholta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua raukkaa! Itken täällä kanssasi. :-(

Vierailija
2/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän etten saa mieheltä mitään kukkia tms huomenna, eikä mua kyllä haittaa yhtään. Oonko outo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko sä sanonu suoraan että haluat jotain? Tokihan ois kiva että mies ihan itse älyää muistaa, mutta kyllä mä lapsenomaisesti kyllä jo ennen reissua muistuttaisin tuliaisista. Typerää olla marttyyrimäisesti mainitsematta näistä, ja sitten harmitella kun mies ei muista.

Vierailija
4/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen täysjärkinen nainen kitisee jostain tuliaisista??? Huhhuh.

Vierailija
5/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän työreissun jälkeen huomioiminen ja kiitos tuliaisten muodossa olisi kyllä paikallaan. Minähän tässä oon hoitanut viikkoja vaativan päivätyöni, lapset , kodin, lasten harrastukset... No, hanskat putosi nyt tiskiin samantien noiden osalta. Nyt keskityn työhön ja omiin harrastuksiini. Arvostuskysymys puolin ja toisin. -ap-

Vierailija
6/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:25"]

Mä tiedän etten saa mieheltä mitään kukkia tms huomenna, eikä mua kyllä haittaa yhtään. Oonko outo?

[/quote]

En miekään niitä kukkia odota, vaikka nyt ne saattaa tullakin, kun on eka äitienpäivä. Ei se onni nyt ihan mistään tuliaisista oo kiinni. Tiedät kyllä välittääkö mies ihan arkipäiväisistä jutuista. Lapsille toi kuitenkin, sehän on tärkeintä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan