Tyttövauvalla tummat hiukset :(
Äärimmäinen pettymys näin aidosti vaaleahiuksisena äitinä. Harva uskaltaa sanoa ääneen, että vaaleat hiukset naisella ovat kauniimmat. Enkä edes ole näin pinnallinen, miltä kuulostaa.
Kommentit (29)
Vaaleat on juuri ne oikeat. Sopivat skandinaaviseen sisustukseen ja maisemaan.
No tuon vielä kestää, kunhan iho ei ole tumma.
No jos olisit oikeasti äiti niin tietäisit varmasti, ettei vauvan hiustenväri kerro mitään. Minullakin oli musta tukka syntyessä ja vaalea(hko) olen silti ollut lapsena ja aikuisena.
pitää valita ne lukuisat isäehokkaat sen mukaan, minkälaista lopputulosta haluaa
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen vauva? Aika monella on tummat alussa ja jo 1-vuotiaana blondeja.
7 pvä. Ehkä näin voi käydä <3
Vierailija kirjoitti:
Mihinkähän sekin muuten perustuu, että syntymätukka on usein tumma heilläkin, joista tulee vaaleahiuksisia kasvaessaan?
Tummatukkaiset vastasyntyneet ovat kauneimpia?
Nimenkin olin miettinyt vaaleahiuksiselle tytölle <3 kauniit hiukseni toivoin vauvan perivän. Olen onnellinen kuitenkin hänestä ja pidän paljon erilaisia myssyjä hänellä päässä, niin ei ole koko ajan mielessä pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Tummatukkaiset vastasyntyneet ovat kauneimpia?
Itse katson piirteitä.
Minä olin pienenä lapsena pellavapää, mutta kouluikään mennessä tukka tummui ja olen brunette.
Monet maailman kauneimmista naisista ovat kyllä tummatukkaisia, eli ei se nyt mikään rumuustuomio ole.
Jaxuhali ap:lle
Mä olen suomalainen nainen eikä mulle kyllä sopisi vaaleat hiukset enkä edes haluaisi sellaisia. Mulla on vaaleanruskeat hiukset punertavalla sävyllä.
Ap on vähä-älyinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
PS-incelin lanka taas kerran
Ketju, ei mikään halvatun lanka.
Kuulostaa tyhmältä ja erittäin pinnalliselta.