Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, kuka hoitaa teitä kun olette vanhoja?

Vierailija
02.07.2026 |

Entä kuka tulee hautajaisiinne? 

Itse en haluaisi lapsia, mutta pelottaa vain, että kuolen yksin jne. eikä kukaan hoida minua vanhana.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni kuoli ennen minua. Hän oli lähihoitajaopiskelija, mutta tuskinpa hän olisi minua hoitanut sitten kun olen vanha.

Vierailija
2/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset ovat pienin murhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen kuolee yksin.

Vierailija
4/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolaitoksessa on näitä lapsettomia joita jotkut sukulaiset käy katsomassa perinnön toivossa tai sitten joku ystävä. No ei kaikki ole perinnön perässä jos vaan ajoissa kertoo että kaikki menee sille ja sille

Vierailija
5/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hoitaa? No oisko vaikka hoitaja.

Vierailija
6/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille tuo vastuu jää, jos ovat vielä hengissä. Jos eivät, joudun yhteiskunnan vastuulle.

Hautajaisiin tulevat ne, jotka ovat vielä silloin hengissä.

Vierailija
7/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hoitaa hoitajat, jotka saavat siitä palkkaa. Jos vanhustenhoito on silloin edelleen yhtä luokatonta kuin nykyään niin maksan heille ihan omista säästöistäni, joita onkin kertynyt mukavasti kun en ole hassannut kaikkia rahojani lasten kasvatukseen. Omissa hautajaisissani en enää ole tilaisuutta näkemässä, joten ihan sama vaikka sinne ei tulisi ketään.

Vierailija
8/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sisareni lapset tuuppaavat minut hoitokotiin ja eivät varmaan edes käy katsomassa, ovat vain perinnön perässä.

Näillä mennään.

Vierailija
9/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitolaitoksessa on näitä lapsettomia joita jotkut sukulaiset käy katsomassa perinnön toivossa tai sitten joku ystävä. No ei kaikki ole perinnön perässä jos vaan ajoissa kertoo että kaikki menee sille ja sille

Sen verran vanhempia sukulaisia, että mitä jos kuolevat ennen minua? Sisaretkin ovat n. 15 vuotta vanhempia. Ystävät, joo, mutta jaksavatkohan käydä sitten enää. Ap

Vierailija
10/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä robotit.

Vierailija
11/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitolaitoksissa on myös lapsellisia joita sukulaiset eli oma lapset käy katsomassa, jos käy.

Vierailija
12/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolaitoksethan ovat täynnä lapsellisia vanhuksia joiden lapset eivät hoida vanhempiaan.

Vierailija
13/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko elämällä sitten enää mitään järkeä, jos ei ole sukulaisia ja ystäviä katsomassa eikä pysty itse tekemään mitään?  Ap

Vierailija
14/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja miksi haukut lapsettomia? Kerro mistä saan naisen alle top 15 % miehenä? Viittaan tutkimukseen https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/… . Minulla on tarpeeksi kokemuksia siitä, ettei naisille kelpaa koko elämänsä töitä tehnyt, kuntoaan ylläpitänyt ja varojaan jokseenkin menestynyt mies, jos mies ei ole tarpeeksi pitkä ja komea. Tekisin kyllä lapsen taikka lapsia, jos naiset kelpuuttaisivat muitakin kuin noita pisimpiä ja komeimpia. Mutta nyt olen ulkonäköni puolestani automaattisesti "ahdistelija". Voi voi. 

Vierailija
15/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollaan saappaat jalassa.

Juristit korjaa perintöpotin kun sukulaiset kuitenkin tappelee.

Tuhkat levitetään tuuleen.

Vierailija
16/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina joku löytyy, jos hoitoa tarvitsee.

Vierailija
17/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset välitä omaisistaan mutta heidän rahoistaan kylläkin.

Vierailija
18/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja miksi haukut lapsettomia? Kerro mistä saan naisen alle top 15 % miehenä? Viittaan tutkimukseen https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/… . Minulla on tarpeeksi kokemuksia siitä, ettei naisille kelpaa koko elämänsä töitä tehnyt, kuntoaan ylläpitänyt ja varojaan jokseenkin menestynyt mies, jos mies ei ole tarpeeksi pitkä ja komea. Tekisin kyllä lapsen taikka lapsia, jos naiset kelpuuttaisivat muitakin kuin noita pisimpiä ja komeimpia. Mutta nyt olen ulkonäköni puolestani automaattisesti "ahdistelija". Voi voi. 

En hauku lapsettomia, sanoin etten itsekään haluaisi lasta... Kysyin vain, mutta esitin kysymyksen huolimattomasti. Ap

Vierailija
19/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko elämällä sitten enää mitään järkeä, jos ei ole sukulaisia ja ystäviä katsomassa eikä pysty itse tekemään mitään?  Ap

Suurin osa ihmisistä edelleen kuolee kotiin eikä mihinkään laitokseen. Eikä niitä siellä kotona käy lapset hoitamassa. 

Vierailija
20/54 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden päästä robotit.

Aikalailla niitä robotteja on jo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan