Mistä ulkoisista merkeistä tunnistaa naisen jota voi kosketella?
Olen todella huono puhumaan small talkia naisten kanssa joten koskettelu tuntuu minulle luontevammalta tavalta tutustua naiseen. Mutta onko naisten käytöksessä tai vaatetuksessa jotain eroja mistä voisi päätellä naisen herkkyyden tjsp kosketukselle?
Kommentit (19)
Heti kun nännit paistaa läpi niin väännät niitä kun radion nuppeja. Uliset vielä samalla: uuiuui iiuui.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei minkäänlaista koskettelua ennen tutustumista
Eikä välttämättä edes tutustumisen jälkeenkään. Vaikka olis 10 vuotta tuntenut,silti ei välttämättä saa koskea.
Sellaisia merkkejä ei ole olemassakaan, eli näpit irti, kuolaava pervo, pidetään ne kädet ihan siellä omalla puolella.
Frank Pappa sanoi, että kosketelkaa toisianne.
Hyi v..... mikään ei ole inhottavampaa ja ällöttävämpää kuin iholle väkisin tunkevat lääppijät.
Ahaa. Mitenkäs tuo suutelu. Voinko pyytää naista suutelemaan itseäni?
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Voit kokeilla huudella 10 m päästä.
Testaa vaikka torilla, voit saada sinivuokkoja kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
ap
Voit pyytää. Voit pyytää myös vaikka hartia hierontaa. Eihän pyytäminen ole kiellettyä. Kerro sitten miten kävi.
Paljastava pukeutuminen on merkki, että nainen haluaa kosketuksia ja puristelua.
Ei näytä suomalaiselta ja puhuu muuta kieltä kuin suomea.
Kamelinvarvas on merkki halukkuudesta.
Kaikkia muita, paitsi kaapuun pukeuteneita.
Musta suora pitkä tukka. Vinot silmät. N. 160 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Paljastava pukeutuminen on merkki, että nainen haluaa kosketuksia ja puristelua.
Ja puutamatonta puskarakkautta maamuilta, erityisesti taksiHELL!singin kuskeilta.
Jos mua tultaisiin pitelemään ilman lupaa, niin alkaa äijän leukaluut yms etsimään omistajaansa.
Ei, ei minkäänlaista koskettelua ennen tutustumista