Halpisshampoo on yhtä hyvä kuin kampaamon shampoo
Kuningaskuluttaja ke 8.5.: kampaamokouluttaja ja asiantuntija sanoi suoraan että kaikki shampoot pesevät yhtä hyvin. Hintaerot johtuvat imagon luomisesta. Hyvä uutinen. Ei kannata tuhlata rahojaan kampaamon puteleihin.
Kommentit (84)
Se on kyllä ihan puppua, että kampaamoaineissa ei olisi silikoneja tai ne olisivat jotenkin parempia silikoneja. Ihan samoja aineita ovat aineslistan perusteella! Tosin joissain markettituotteissa, esim. Fructis, tuntuu olevan niitä aivan älyttömän paljon. Toisaalta esim. XZ:ssä ei ole yhtään. Itse käytän yleensä kampaamotuotteita eikä se tule kovin kalliiksi. Ne ovat tosi riittoisia. Mutta ei läheskään kaikki kampaamoshampoot toimi minulla, esim. Tigin jättävät aina hiukset huonon tuntuisiksi ja raskaiksi. Toisaalta jotkut markettituotteet ovat ihan hyviä. Kannattaa olla kriittinen ja kokeilla niitä tuotteita itse. Sillä tavalla löytää, mikä toimii omalle tukalle
Minäkin ajattelin about 15 vuotta ettei sillä ole väliä millä päänsä pesee ja käytin ihan vaan marketti-shampoita kampaamo-hoitoaineen kaverina, mutta kyllä se tunne minkä kampaamo-shampoo hiuksiin jättää on vaan niin erilainen, kuin noi halpisshampoot jotka vaan kuivattaa, että en enää vaihda takaisin. (ja siis hoitotehosta ja pesevyydestä en tiedä, eikä paljon kiinnostakaan, mutta ihan vaan sen mukavan tunteen ja hiusten hallittavuuden parantumisen takia suosin kampaamo-shampoita, lähinnä Bonacurea ja Lanzaa nykyään)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:35"]
Riippuu shampoosta.
Ainakin LV, Erisan ja Herbina on sikahuonoja. Mun hiukset kuivavat ihan korpuiksi jos niitä käytän. Et ei ainakaan voi yleistää.
Sanokaa joku markettishampoo joka on oikeasti hyvä.
[/quote]
Minusta XZ-öljyhoitoshampoo on mainio. Silikoniton, miellyttäväntuoksuinen, kotimainen. Raaka-ainelista tässä:http://www.xz.fi/tuotteet/xz-aito-2in1-oljyhoitoshampoo
Mutta en voi luvata sen kenellekään muulle sopivan.
[/quote]Tuota en ole kokeillut mutta muuten XZ-sarja ei sovi mulle. Olen karpaloa ja jotakin omenaa yms. kokeillut aina välillä mutta kuivattaa, kuivattaa .... ja päänahka kuitenkin rasvoittuu heti.
Mä itse oon ollu tosi tyytyväinen Lidlin Cien-merkkiin. Se volyme & style on ollu parasta mun rasvottuville hiuksille.