Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpisshampoo on yhtä hyvä kuin kampaamon shampoo

Vierailija
08.05.2014 |

Kuningaskuluttaja ke 8.5.: kampaamokouluttaja ja asiantuntija sanoi suoraan että kaikki shampoot pesevät yhtä hyvin. Hintaerot johtuvat imagon luomisesta. Hyvä uutinen. Ei kannata tuhlata rahojaan kampaamon puteleihin.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:32"]Oliko tuo jollekin yllätys? Lukekaa se tuoteseloste. Samat aineet maksoipa shampoo kaksi tai kaksikymmentä euroa. Silikonia harva shampoo sisältää.

[/quote]

kaikki tuoteselosteen cone päätteet on silikonia. Valtaosa marketin aineista sisältää silikonia edelleen

Vierailija
22/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suomalainen koivu shampoo, siinä shampoo jos missä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku semmonen...

Vierailija
24/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoon vaahtoaminen on kiinni hiuksen likaisuudesta. Pesepä joskus huvikseen kahdesti hiukset - tokalla kerralla shampoo vaahtoaa aivan ilmavaksi vaahdoksi heti alkuunsa.

Vierailija
25/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Four Reasons halpis? Käytän sitä ja hyvä on

Vierailija
26/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä hilseongelma räjähtää päässä jos pesen markettishampoolla pääni.

Vierailija
27/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoon EI tarvitse vaahdota jotta se puhdistaisi, muutenhan hiukset voisi vaan pestä pelkällä saippualla. Se vaahto ei ole se puhdistava tekijä vaan ihan muut ainesosat. Shampooseen laitetaan vaahtoavaa ainetta kuluttajien takia koska muuten he ei usko hiusten puhdistuvan.... 

Vierailija
28/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:31"]

Väitän, että kampaamo shampoo voi tulla halvemmaksikin. Iso shamppoo ja hoitoaine tarjouksesta 30€ ja niillä pesee vuoden. Kun taas marketin ainetta ostaa n. Yhden shampoon ja hoitoaineen per kk tarjouksesta 4€ yhteensä, eli vuodessa sen 48€

[/quote]

Millä paikkakunnalla kampaamosi sijaitsee?

[/quote]

Helsingistä useemmistakin paikoista löytää tosinaan esim tigin shampoita ja hoitoaineita isoissa tuplapaketeissa 30€, normihintakin on vaan 40€

Vierailija
29/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:56"]

Shampoon EI tarvitse vaahdota jotta se puhdistaisi, muutenhan hiukset voisi vaan pestä pelkällä saippualla. Se vaahto ei ole se puhdistava tekijä vaan ihan muut ainesosat. Shampooseen laitetaan vaahtoavaa ainetta kuluttajien takia koska muuten he ei usko hiusten puhdistuvan.... 

[/quote]

Juuri näin!

Mitä surkeampi shampoo, sitä enemmän vaahtoa. Laadukas shampoo ei vaahtoa.

Vierailija
30/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:56"]

[/quote]

Vaahtoaminen kertoo siitä, milloin shampoota on tarpeeksi. Se auttaa säännöstelemään pesuainetta oikean määrän. Shampoota kuuluu lisätä pikkuhiljaa, kunnes se alkaa vaahtoamaan.

Vierailija
31/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi El'Vitalin shampoot, mutta usea muu markettishampoo sopii. Tigin shampoosta alkaa pidemmällä käytöllä päänahka kutista. 

Vierailija
32/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:38"]

Väitän, että kampaamo shampoo voi tulla halvemmaksikin. Iso shamppoo ja hoitoaine tarjouksesta 30€ ja niillä pesee vuoden. Kun taas marketin ainetta ostaa n. Yhden shampoon ja hoitoaineen per kk tarjouksesta 4€ yhteensä, eli vuodessa sen 48€

[/quote]

reps, siis yksinkö käytät nämä? Itse ostan yksin linna shampoo putelin ehkä 4 x vuodessa, samoin hoitoaineen. joten ei mene läpi. Kuka saa kulutettua linna sampoon kuussa yksin?

[/quote]

Tarkoitin marketin aineella silikonikyllästettyä, sitä linna shampoo ei ole, joten ei ole verrannollinen. Pahoittelut, etten ollut tarkempi.

Vierailija
33/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:38"]

[/quote]

reps, siis yksinkö käytät nämä? Itse ostan yksin linna shampoo putelin ehkä 4 x vuodessa, samoin hoitoaineen. joten ei mene läpi. Kuka saa kulutettua linna sampoon kuussa yksin?

[/quote]

Tarkoitin marketin aineella silikonikyllästettyä, sitä linna shampoo ei ole, joten ei ole verrannollinen. Pahoittelut, etten ollut tarkempi.

Vierailija
34/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kallista shampoota, vaikka pärjäisin ehkä halvemmallakin. Ei kyse ole aina siitä, etteikö halvemmalla löytyisi kelvollista tuotetta. Mun mielestä on vaan ihanaa pestä hiukset ylellisen tuntuisella shampoolla. Samoin muussa kosmetiikassa olen valmis laittamaan rahaa peliin, jos saan sillä luksuksen tuntua rutiineihini. Jotkut ihmiset nyt vaan sattuu pitämään kalliista tuottesta.

Toisaalta taas, en ole löytänyt markettisarjoista yhtä hyvän tuntuisia tuotteita kuin kampaamoista, mutta vaikka löytäisinkin, käyttäisin silti kalliimpaa, koska se on ihanaa. On ihanampaa pestä hiukset esimerkiksi Label M:llä tai Lanzalla kuin XZ:lla (tämä ihan ok markettisarja) tai Glissillä. Hoitoaineisiin ja hiusnaamioihin suhtaudun vielä suuremmalla intohimolla.

Vierailija
35/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa shampoota ei tulis käyttää jatkuvasti, vaan sitä kannattaa vaihtaa toisinaan hiusten kunnon mukaan. Hiukset tottuu, eikä aine enää toimi yhtähyvin ja jokaisen hiukset vaatii erilaista hoitoa esimerkiks talvella ja kesällä.

Vierailija
36/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamon shampoossa maksaa myös palvelu, hyvä kampaaja osaa suositella asiakkaalle täydellisen tuotteen, joka saattaa tulla halvemmaksi kuin etsiä kaupan tuotteista itse paras. Tietenkin joillain käy tuuri ja vähän kaikki shampoot sopivat :)

Vierailija
37/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että shampoissa on eroja kampaamosarjojen ja halpissarjojen välissä. Mutta yksittäisissä shampoissa niitä kyllä löytyy, ja joskus sitä tyytyy siihen kalliiseen tuotteeseen, joka toimii omaan tukkaan ja päänahkaan, vaikka varmaan kokeilemalla löytäisi halvemmistakin ihan käyvän vaihtoehdon.

Vierailija
38/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:51"]

onko Four Reasons halpis? Käytän sitä ja hyvä on

[/quote]

Ei sitä ainakaan marketeista saa. Ite en tykkää yhtään Four Reasonista, jättää hiukset tosi karheiksi ja vaikeaksi kammata. 

Vierailija
39/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:32"]Kampaamon tuotteet ovat paaaljon paljon riittoisampia. Itse tein testin perus garnieerilla ja kampaamosta ostamallani shamppoolla. Käytin molempia kolme viikkoa putkeen. Garnierilla mulla alkoi päänahka hilseilemään, plus sitä meni ihan tolkuttomasti tuossa ajassa. Ei siis puhfistunut tukka ihan pienellä määrällä hyvin.

Sen takia päädyin jatkamaan tällä kalliimmalla tuotteella.

Testatkaa itse mikä teille sopii, älkääkä kuunnelko vain sitä mitä mediassa hehkutetaan tai joku sinulle tuputtaa.

[/quote]

Kai se hilseilee ja kutiaa jos pistät tuplamäärän tai enempi shampoota, ehkä kokeilemasi ei ollut sinulle oikea...kokeile jotain toista.

[/quote]

Et tainnut ihan ymmärtää mitä tarkoitin...

Jouduin lutraamaan shampoota enemmän että sain sen kunnolla vaahtoamaan eli puhdistamaan hiukseni.

Ja ei, en jättänyt shampoota päänahkaani muhimaan, vaan pesin sen pois, kuten tapana on, joten tuskimpa sitä hilsettä olisi senkään jälkeen pitänyt tulla vaikka olisin laittanut päähäni saavillisen garnieria kerralla.

Jokaisen iho on omanlaisensa. Toiselle sopii toinen ja toiselle toinen.

Pointtini olikin, että kannattaa ihan itse etsiä se suosikki, eikä kuunnella muitten mutinoita.

[/quote]

Kai nyt tiesit, ettei shampoon tarvitse vaahdota, jotta saat hiuksesi puhtaiksi? Mitä likaisemmat hiukset, sitä vähemmän shampoo vaahtoaa.

Vierailija
40/84 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:04"]Mä käytän kallista shampoota, vaikka pärjäisin ehkä halvemmallakin. Ei kyse ole aina siitä, etteikö halvemmalla löytyisi kelvollista tuotetta. Mun mielestä on vaan ihanaa pestä hiukset ylellisen tuntuisella shampoolla. Samoin muussa kosmetiikassa olen valmis laittamaan rahaa peliin, jos saan sillä luksuksen tuntua rutiineihini. Jotkut ihmiset nyt vaan sattuu pitämään kalliista tuottesta.

Toisaalta taas, en ole löytänyt markettisarjoista yhtä hyvän tuntuisia tuotteita kuin kampaamoista, mutta vaikka löytäisinkin, käyttäisin silti kalliimpaa, koska se on ihanaa. On ihanampaa pestä hiukset esimerkiksi Label M:llä tai Lanzalla kuin XZ:lla (tämä ihan ok markettisarja) tai Glissillä. Hoitoaineisiin ja hiusnaamioihin suhtaudun vielä suuremmalla intohimolla.

[/quote]Olet rehellinen! Nosto sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän