Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei helvata. PYÖRRYTTÄÄ vieläkin kun kävin lähikaupassa ostoksilla. Ne hinnat!1 :(

Vierailija
19.11.2022 |

Ei tässä ole mitään järkeä enää. Sota loppukoon ja maailma palatkoon normaaliksi HETI!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt varmasti sota loppuu kun annoit oikein mahtikäskyn.

Vierailija
2/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika tiukilla mutta voitin pitkävedosta pari tonnia joten ei tarviin kitudietillä elää loppuvuotta. ruuan hinnat on aika hirveet ja pitää tosiaan miettiä mitä sitä syö. Olen syönyt yksinkertaista ruokaa kuten makarooilaatikkoa usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Olisin aika tiukilla mutta voitin pitkävedosta pari tonnia joten ei tarviin kitudietillä elää loppuvuotta. ruuan hinnat on aika hirveet ja pitää tosiaan miettiä mitä sitä syö. Olen syönyt yksinkertaista ruokaa kuten makarooilaatikkoa usein.

Mulla ei ole enää varaa tehdä makaronilaatikkoa. Voisin kyllä ostaa siihen tarvikkeet, mutta ei ole varaa lämmittää uunia. Syön vaan makaronimössöä. Joulukinkku ja laatikot jää tekemättä tänä vuonna samasta syystä.

Vierailija
4/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös onneksi kalaa ahven fileitä pakastimessa jotain 12 kiloa. Siitä riittää moneen ateriaan ruokaa. Paistan niitä sitten  välillä muusin kanssa. Kalastin paljon syksyllä ja sain ahvenia joista tein fileitä pakastimeen ja ne säilyy vakuumissa pitkään.

Vierailija
5/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä lopu. Sinun pitää löytää keinot pärjätä omillasi. Se on kuitenkin aika pientä että ruuan hinta nousee.

Vierailija
6/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän alkoa, eineksiä, tupakkia, pitkävetoa, lottoa niin alkaa rahat riittämään.

Vierailija
7/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Mulla ei ole enää varaa tehdä makaronilaatikkoa. Voisin kyllä ostaa siihen tarvikkeet, mutta ei ole varaa lämmittää uunia. Syön vaan makaronimössöä. Joulukinkku ja laatikot jää tekemättä tänä vuonna samasta syystä.

Jos ei ole edes varaa makaroonilaatikkoon niin sitten on ryssinyt raha-asiansa aivan totaalisesti eikä tähän auta "enkä ole" vinkuminen.

Vierailija
8/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Opettele vielä kirjoittamaan se sana, ettet vaikuta yksinkertaiselta. MAKARONI, yksi O. Tai mene pelaamaan lisää lottoa, lisäveroa yksinkertaisille.

Vierailija
9/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä hintojen nousu mistään sodasta johdu.

Vierailija
10/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sodasta pelkästään kiinni. Ymmärtäkää nyt että se elvytysrahan tunkeminen kaikkialle ja maatalouden tahallinen alasajo johtaa hintojen nousuun ja kun se kerran lähtee liikkeelle niin sitä ei saada tuosta vaan hillittyä.

Vierailija
11/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän alkoa, eineksiä, tupakkia, pitkävetoa, lottoa niin alkaa rahat riittämään.

En käytä näistä yhtään mitään mutta jonnekin vaan ne rahat hupenee. Sähkölaskukin minulla vielä inhimillinen,alle 5 senttiä kwh. Mutta silti..Aivan kaikki on kallistunut ihan kauheasti. Autohuolto viime vuonna 150, nyt 200. Jne.

Tienaan 2200 netto mutta eipä sillä mitän kulutusjuhlaa vietetä. Tarkasti saa hintoja ja erityisesti kilohintoja seurata.

Vierailija
12/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten niin monet väittää, että on näin tiukkaa? Mihin teillä oikein menee sitä rahaa? Olen sairaseläkkeellä, ja ihan yhtä hyvin rahat riittää kuin ennenkin. En toisaalta ole koskaan oppinutkaan ostamaan mitään turhaa, kun koko aikuisiän ollut työkyvytön. Sekin auttaa kun ei ole lapsia, lemmikkejä eikä velkaa.

Vierailija
13/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Jos ei ole edes varaa makaroonilaatikkoon niin sitten on ryssinyt raha-asiansa aivan totaalisesti eikä tähän auta "enkä ole" vinkuminen.

Kuten sanoin, ei ole varaa lämmittää uunia näillä sähkön hinnoilla. Tili tulee, tili menee. Säästöihin jouduttiin kajoamaan jo Koronan aiheuttamien lomautuksien vuoksi. Enpä olisi uskonut tähän tilanteeseen joutuvani, vaan minkäs teet. Toivottavasti sinä porskuttelet paremmin.

Vierailija
14/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sota hintoihin vaikuta. Tekosyyhän se. Jos sota vaikuttaisi niin ruokajätit ei tahkoais ennäysvoittoja. Hinnat ei laske, vaikka sota loppuisi nyt.

Vierailija
15/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä hintojen nousu mistään sodasta johdu.

Ei niin. Se on tekosyy, jonka avulla kansaa saadaan kyykytettyä entistä alamaisemmaksi.

Vierailija
16/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot on kalliita, Kana on kallista ja jauheliha ja kaikki lihat. Hedelmien hinnat on kallistuneet viime aikoina. Tomaatit jo 6 euroa kilo, niitä en osta.

Vierailija
17/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä näistä yhtään mitään mutta jonnekin vaan ne rahat hupenee. Sähkölaskukin minulla vielä inhimillinen,alle 5 senttiä kwh. Mutta silti..Aivan kaikki on kallistunut ihan kauheasti. Autohuolto viime vuonna 150, nyt 200. Jne.

Tienaan 2200 netto mutta eipä sillä mitän kulutusjuhlaa vietetä. Tarkasti saa hintoja ja erityisesti kilohintoja seurata.

Huh huh... noilla rahoilla muka ei saa ostettua ruokaa.

Itselleni jää työttömyystuesta laskujen jälkeen 480€ mutta silti jäänyt käyttämättä yleensä 100-200€ kun seuraava 570€ tipahtaa tilille.

Vierailija
18/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepokatti kirjoitti:

Mt ongelmiin saa apua jos markettien hinnat aiheuttaa fyysisiä tuntemuksia

Mene sinä hepokatti vetelemään sitä viuluas siitä.

Vierailija
19/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sodasta pelkästään kiinni. Ymmärtäkää nyt että se elvytysrahan tunkeminen kaikkialle ja maatalouden tahallinen alasajo johtaa hintojen nousuun ja kun se kerran lähtee liikkeelle niin sitä ei saada tuosta vaan hillittyä.

Suomen maataloustuotteista suurin osa menee vientiin. Ei liity mitenkään kaupan hintoihin. Kyse on puhtaasti vedätyksestä sodan varjolla.

Vierailija
20/25 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotte nyt tarkkaan niitä hintalappuja hyllyn reunassa k market ja pistätte sormen siihen missä on siru siinä niin siellä voi kaukosäädöllä hinata hintaa ylös alas. Miten huvittaa tyyliin myyjät laittaa rahaa puseron sisään ja toiset taas juoksee avustusruokia hakemassa toiset leipoo itse ja toiset todella kalastaa.Maitosuklaasta on kadonnut maito ja juusto on muuttunut öljyksi.