Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitauteja!
Varmaan sen vuoksi koska olen aina ollut Jumalan suojeluksenalainen!
Kommentit (13)
Ajattelet aina Jeesusta kun sekstailet?
Tarkoitat, ettei ole diagnosoitu? Muistatko sen märkivän haavan, joka ei millään tahtonut parantua? Aivan. Ja nyt se on edennyt keskushermostoon. Kuolaatko öisin? Lähteekö hiuksia tuppoina? Tuon vaiheen jälkeen kovin paljon ei ole tehtävissäkään. Tsemiä ja tsemppistä vaan.
Jeesus on miesihanteeni!Ei mikään kusipäinen egoisti!Olen naimisissa ihanan miehen kanssa,ollut jo puolet elämästäniMinun elämääni ei mahdu muut miehet kuin Jeesus ja oma kultani!
Ei ole minullakaan. Sukupuolitaudit ei ole mikään normaali juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat, ettei ole diagnosoitu? Muistatko sen märkivän haavan, joka ei millään tahtonut parantua? Aivan. Ja nyt se on edennyt keskushermostoon. Kuolaatko öisin? Lähteekö hiuksia tuppoina? Tuon vaiheen jälkeen kovin paljon ei ole tehtävissäkään. Tsemiä ja tsemppistä vaan.
Minut on testattu niin monta kertaa elämässäni,aina olleet negatiivisia!
Ei minullakaan ole ollut, vaikka minulla on menneisyys narkkailevana kyläpyöränä. Eli aika vahvasti on menty todennäköisyyksiä vastaan tämän asian suhteen.
En edes tunne sellaisia joilla olisi ollut.
Ei minullakaan. Omakäsi on aina ollut tauditon!
Ei minullakaan, mutta puolisolla on ollut nuoruudessaan kondylooma. Lääkärikäynti ja kaikki siihen liittyvä oli hänelle kuulemma sen verran nöyryyttävä kokemus, että oppi kerrasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis elänyt varsin vauhdikasta elämää, jos on oikein monta kertaa ollut testaustarvetta.
On ollut, se on ihan normaalia. Kertoo että on eletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis elänyt varsin vauhdikasta elämää, jos on oikein monta kertaa ollut testaustarvetta.
Ennen miestäni nuoruudessani!
Ei minullakaan. T.valis