Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.
Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.
Kommentit (160)
Ulkomaisista Sting. Jooganopettajani oli Lino Mielen ensimmäisiä oppilaita, ja mukana samoissa astangaretriiteissä.
44
Robin on lapseni kaverin parasystävä.
barak obama on mun weli ja sauli niinistö on mun eno
ja robin mun bestis
barak obama on mun weli ja sauli niinistö on mun eno
ja robin mun bestis
Munkin mielestä toi kolme linkkiä on liian paljon, jos saa siis tosiaan olla vaan tuttuja eikä tarvi olla mitään kavereita. Mulla ainakin käytännöllisesti katsoen koko Suomen poliittinen johto, useita näyttelijöitä, muusikoita jne. Ulkomaille ei sitten välttämättä olekaan yhtä paljon kontakteja, mutta kyllä niitäkin löytyy varsinkin tuolta politiikan puolelta, viihteen myös.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:25"]
Helena Juntunen, oopperalaulaja.
Katja Halme, malli.
Sampo Marjomaa.
[/quote]
No onpa julkkiksia, kukaan näitä tunne :D
[/quote]
Paitsi täällä Oulussa kaikki :)
Samat tunnen minäkin, lisätään listaan vielä Panama Rayo ja räppäri Sana.
Teemu Selänne, 1 ystävä välissä
Juri Gagarin, isä oli hänen autonkuljettajansa 1961
Amin Asikainen, tavataan muutaman kerran vuodessa
Ali Boulala, pikkuserkku
Life of Silja myös sukua ;D
Wautsi, oon kade tuolle Lady Gagan sukulaiselle. Onko muehesi italialainen vai Jenkki?
I know everybody. Paitsi etten tunne naapureitani.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:23"]
Mulla on ruotsissa sukulainen, joka tuntee Alexander Skarsgårdin, joka isä on Stellan Skarsgård ja joka varmasti tuntee Johnny Deppin kun ovat samoissa leffoissa näytelleet.
Eräs ystäväni on asiantuntijana politiikassa ja tuntee varmaan "kaikki" poliitikot.
Eräs perhetuttu on pitkän linjan iskelmälaulaja, ei kauhean kuuluisa kuitenkaan, mutta hän varmasti tuntee paljon ainakin näitä iskelmälaulajia.
Ja yksi kaukaisempi sukulainen on myös laulaja, tunnettu omassa genressään ja varmaan tuntee musiikkipuolen ihmisiä.
[/quote]
Varmasti.
Emma Watson, kaverin tyttoystava.
Mikko Leppilampi, Minttu Mustakallio, Sofia Ruusila Nousiainen (tuttuja sekä tutuntuttuja saman kotipaikkakunnan tai vanhempien kotipaikkakunnan kautta)
Susanna Pöykiö, Satu Ruotsalainen ex-aapureita tai muuten vaan hyviä tuttuja
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:39"]
Emma Watson, kaverin tyttoystava.
[/quote]
Riiiiight..
Anna Abreu. Serkkuni oli hänen rinnakkaisluokallaan yläasteella ja hän ystävystyi Annan kanssa Idolsin teatteriviikonlopun aikana (serkkuni karsiutui silloin pois).
Mietin, haluanko edes vastata tällaiseen ketjuun mitään, koska mulla on ainakin useammalla fb-kaverilla kavereina julkisuuden henkilöitä, kahdella sukulaisuussuhteen kautta, muilla ammatin tms. puolesta tai kavereina.
Noh. Mutta sanotaan jotain kuitenkin. Olen ollut samoilla saksantunneilla Linus Torvaldsin veljen kanssa.