Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.
Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:25"]
Helena Juntunen, oopperalaulaja.
Katja Halme, malli.
Sampo Marjomaa.
[/quote]
No onpa julkkiksia, kukaan näitä tunne :D
Eiköhän joku kuuluisuus löytyisi, jos alkaisi kaivamalla kaivaa, muttei kaverit/tutut ole pahemmin kuuluisuuksista puhunu eikä itseäni ole kiinnostanut. En muista kuka, mutta jollakin oli enemmänkin kuuluisuuksia tuttujensa kautta ja se niitä luetteli, muttei suoraan sanottuna kamalasti kiinnostanut ja taisin ajatella omiani. Ei tainnut olla kovinkaan tärkeä henkilö elämässä, kun ei mieleen jäänyt edes kuka näistä kertoili.
Ainoa, joka tulee oikeastaan mieleen, on Lordi.
Fidel Castro
Serkun äidin tyttären koulukaverin kaima
Jorma Piisinen aka Remonttireiska, äidin ystävän mies
Sami Helenius, isän hyvä ystävä
Amin Asikainen, isäpuolen ystävä
Juju on varmaan omista kaverin kavereista kuuluisin. Lisäksi on kyllä paljon muitakin räppäreitä kaveripiirissä ja kavereiden kavereissa, mutta eivät varmaan ole kuuluisia kuin näissä räppipiireissä.
Danita Westphal
Isän äidin pikkusekun veljen siskon makkara keiton täti
Petri Nygård, kaverin kaveri (en oo itse koskaan tavannut henkilökohtaisesti)
Joku kansanedustaja, en ikinä muista nimeä mutta asuu serkkuni naapurissa ja heidän lapsensa ovat kavereita
Tarja Halonen, käy usein kummini vaateliikkeessä ostoksilla ja ovat hyvän päivän tuttuja
Melkein siis julkkiksiahan tässä ollaan itekkin ;D
Seurustelin pitkään erään maailmaa kiertäneen rockmuusikon kanssa.
Muuan Nashville-tv-sarjan tähti ja useat laulajat. USA:ssa asuva ystäväni on pukusuunnittelija.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:57"]Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.
[/quote]
Hm. Tyyppi, joka otti kuvan Halosesta dyykkaamassa roskista. Ehkä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:00"]
Mikko Leppilampi.
Mun Facebook-kaverin Facebook-kaveri.
[/quote]
Mikko Leppilampi on syntynyt samana päivänä kuin mun 16 v tytär. Tyttö on kanssa kaunis, sosiaalinen ja iloinen. Voisin jopa siis uskoa horoskooppeihin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:11"]
Jertro naapuri, Saija Palin entinen naapuri.
[/quote]
Asut siis Turun Hirvensalossa, joten mekin olemme naapureita.;)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]
Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D
[/quote]
Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin. Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.
[/quote]
Riittääkö tähän siis se, että on joskus vain tavannut jonkun? Ei siis tartte sen parempi tuttava olla? No, minä olen kerran ohimennen tavannut Tarja Halosen hänen ollessa presidenttinä, joten sitä kautta varmaan jo kolmen linkin takaa tulee Obamakin vastaan? Niinistö on joskus tullut kadulla vastaan ennen presidenttiyttään... Mutta juu, mä luulin, että linkiksi vaaditaan muutakin kuin se, että kadulla näkee jonkun julkkiksen...
[/quote]
Ei riitä se, että on nähnyt kadulla, vaan on nimenomaan tuttu. Laitoin selityksen, että moni ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin, esim. linnanjuhlissa ja presidenttihän tuntee "kaikki". Kyllä mä ainakin pystyn suoralta kädeltä luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka on presidentin "tuttuja".
[/quote]
Kyllä minäkin pystyn luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka ovat presidentin tuttja vaikka siten, että ovat saaneet kutsun linnanjuhliin, mutta omia tuttujani heistä ei kyllä ole kukaan. Tai hei, taisihan Matti Kassila vaimoineen joskus linnan juhlissa ollakin ;) Tosin aikana kauan ennen Obamaa.
Pystytkö sinä siis luettelemaan kymmenen omaa tuttuasi, jotka olisivat presidentin tuttuja?
[/quote]
Etkö tunne esim. ketään entistä tai nykyistä kansanedustajaa? Täällä meidän pikkukaupungissakin asuu yksi, joka on kaikkien tuttu. Minäkin olen tuntenut hänet jo kauan ennen kuin hänestä tuli kansanedustaja. Tunnen toki muitakin entisiä kansanedustajia ja nykyisiä. Yksi menee tuosta traktorilla ohi paskaa levittämään. Sitten on tietysti muita kuin kansanedustajia, jotka ovat presidentin tuttuja, jotka ovat monen tuttuja. Esim. Kultarannan vuokralampaiden omistajat :)
Koko suomalainen julkkisscene on "tuttu" joko oman työn tai kaverin työn kautta.
Ulkomaalaisia linkkejä on sitten huomattavasti vähemmän, mutta hauskin on ehkä Kate ja William, jotka "tunnen" vain yhden linkin kautta.
Setäni tuntee henkilökohtaisesti Sauli Niinistön, Eero Heinäluoman ja Jan Vapaavuoren. Eli jos Vapaavuori nyt nousee Kokoomuksen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi, niin aika tyylikkäästi olisi hänen tuttavapiirissään Suomen suurin johto.
Jenson Button on opiskelukaverini serkku. Ollaan nähty monissa synttäribileissä.
Adam Lambert on koulukaverin kaverin ex :D
Jumala.