Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.
Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.
Kommentit (160)
Jyrki Katainen on perhetutun sukulainen.
Poikaystäväni perheenjäsenellä on kaverina Herlineitä.
Cheek, Mika Häkkinen, Johanna Kurkela, Teemu Selänne, Mika Salo, Samu Haber, ketähä vielä....
Jukka Poika kaverin kanssa ollut samalla luokalla koulussa. Kuulemma oli R-A-S-I-T-T-A-V-A.
Timo Soini. Äitini työkaverin mies.
Yhden "salkkaritähden" veli olisi kovasti halunnut riiata minua yhteen aikaan, mutta en koskaan suostunut treffeille.
Tosiaan kolme linkkiä on aika paljon, vastaan siis Osama bin Laden. Yhden linkin tuttavuudet olis paljon mielenkiintoisempia!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:37"]
Tosiaan kolme linkkiä on aika paljon, vastaan siis Osama bin Laden. Yhden linkin tuttavuudet olis paljon mielenkiintoisempia!
[/quote]
Olet siis muslimi?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:37"]
[/quote]
Olet siis muslimi?
[/quote]
En ole muslimi, mutta mulla on tuttu, jolla on tuttu (terroristi), joka on tehnyt töitä yhdessä Osaman kanssa. On monen muunkin tuttu tämä ensin mainittu...
Presidentti Obama on LinkedInin mukaan yhden päässä. Mitä voitin?
Jaa, enpä tiedä pitäisikö kehuskella? Kotiteollisuuden rumpali kuuluu ihan sukuun:)
Miksi pitää olla muslimi, että voi tuntea Osama Bin Ladenin kolmen linkin päästä?
Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D
Emma Watson kävi ystäväni kanssa samoilla balettitunneilla ennen Potter-elokuvia. Näyttipä kerran kuviakin heidän esityksestään!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]
Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D
[/quote]
Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin. Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.
Seuraan Obamaa Twitterissä eli olen hänen "twitter-ystävänsä", taisin voittaa.
Jari Kurri ja Salla Paajanen samassa koulussa. Jo silloin kohistiin heistä, erottuivat joukosta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:57"]
Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.
[/quote]
Täydellisten naisten Susan.
Veljeni vaimon tuttava töiden kautta. Veljeni vaimo ei ole näyttelijä, mutta työskentelee monien heidän kanssaan oman ammattinsa kautta.
Tunnen itse henkilökohtaisesti Esa Tikkasen ja Tommi Mäkisen, tosin en niitä joista te muut olette kuulleet.
seppo Hovi ja Jyrki Anttila.