Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.
Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.
Kommentit (160)
Henry Saari, oltiin lukiossa samalla luokalla. (Ei tällä paljon voi kehuskella..)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]
Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D
[/quote]
Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin. Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.
[/quote]
Riittääkö tähän siis se, että on joskus vain tavannut jonkun? Ei siis tartte sen parempi tuttava olla? No, minä olen kerran ohimennen tavannut Tarja Halosen hänen ollessa presidenttinä, joten sitä kautta varmaan jo kolmen linkin takaa tulee Obamakin vastaan? Niinistö on joskus tullut kadulla vastaan ennen presidenttiyttään... Mutta juu, mä luulin, että linkiksi vaaditaan muutakin kuin se, että kadulla näkee jonkun julkkiksen...
Tuomas holopainen
Marco hietala
Hynynen ja se niitten basisti
Teemu Selänne (äidin pikkuserkku)
Svinhufvud (parhaan kaverini isoisoisoisä)
Kekkonen (isoisäni paras ystävä)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:56"]
Tuomas holopainen
Marco hietala
[/quote]
Suomen musa- ja varsinkin rokkiskene on kyllä niin pieni piiri että jos nyt tuntee vaikka yhdenkin koskaan missään soittaneen bändin jäsenen niin viimeistään kolmannesta polvesta löytyy kaikki.
Ilkka Kanerva on mun lähes naapuri, eri taloyhtiö mutta viereinen talo (ties vaikka oltais seinänaapureita!). Tossa siihen törmäilee aina välillä. Miehen paras kaveri on sellanen pintaliitäjäeläjä, että varmaan tuntee kaikki seiskajulkkikset (oih, kuinka hienoa!).
Sitten ihan ite sukua olen Väinö Linnalle.
Yksi meidän lasten isovanhemmista on ollut alakoulussa samalla luokalla Allu Tuppuraisen kanssa.
Ei mikään Obama, mutta kuitenkin..
Nämä on kaikki joko vanhoja jollain tapaa tuttuja tai sitten tutun tai kaverin tuttuja
Teemu Selänne
Danita Westphal
Kimi Räikkönen
Matti Ijäs
Anne Berner
sitten en viitsi sanoa nimiä kun eivät niin kauheasti julkisuudessa etenkään enää mutta esim. yksi entinen luistelija
ja moni moni näyttelijä myös
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:56"]
Tuomas holopainen
Marco hietala
[/quote]
Suomen musa- ja varsinkin rokkiskene on kyllä niin pieni piiri että jos nyt tuntee vaikka yhdenkin koskaan missään soittaneen bändin jäsenen niin viimeistään kolmannesta polvesta löytyy kaikki.
[/quote]
Niin no näiden mainitsemieni henkilöiden kautta tiedän varmasti "kaikki", mutta nämä olen tavannut ihan henkilökohtaisesti enkä vain keikalla tms :)
Peter Jackson! Kaverin työkaverin kaveri.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:04"]
Desmond Tutu, pari aikaisempaa paavia, presidentit Koivistosta eteenpäin, pääministerit ainakin Ahosta eteenpäin ja mitä näitä nyt lienee. Yksi lähisukulainen evankelisen kirkon korkeissa luottamustehtävissä (tätä kautta tunnen itsekin erään edellisistä arkkipiispoista ja hän on tavannut nuo kirkonmiehet useampaan kertaan), kummisetä Suomen politiikassa (kansanedustajana 80 ja 90 luvuilla). En minä edes tiedä, ketä kaikkia ne tuntee....
[/quote]
Näihin vielä ne linkit näkyviin.
Entisen luokkakaverin setä on Pate Mustajärvi.
Nightwishin kitaristi on mulle kaukaista sukua. Isän työkaverin naisystävä on anne mattila vai what's its name, vofin valmentaja... Kotiteollisuuden jäsen on tuttavani siskon mies. Kaverini seurusteli erään tunnetun suomalaisen bändin kitaristin kanssa.
Aijjoo, jos joku muistaa vielä sen bändin, sen jonka hitti oli tyttörukka (en muista mikä bändi...) niin se basisti oli mun kanssa samassa työpaikassa, bailattiin työpaikan pikkujouluissa ja juotiin bussissa kännit (varastettiin skumppapullo).
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:19"]Entisen luokkakaverin setä on Pate Mustajärvi.
Nightwishin kitaristi on mulle kaukaista sukua. Isän työkaverin naisystävä on anne mattila vai what's its name, vofin valmentaja... Kotiteollisuuden jäsen on tuttavani siskon mies. Kaverini seurusteli erään tunnetun suomalaisen bändin kitaristin kanssa.
Aijjoo, jos joku muistaa vielä sen bändin, sen jonka hitti oli tyttörukka (en muista mikä bändi...) niin se basisti oli mun kanssa samassa työpaikassa, bailattiin työpaikan pikkujouluissa ja juotiin bussissa kännit (varastettiin skumppapullo).
[/quote]
Niin siis se bussi oli meidän kimppakyyti.
Ja ja. Siskon kaveri oli unelmien poikamiehissä ja pelkokertoimen finaalissa sen takia. Hyvän ystävän kaveri on BB-Maria. Itsekin tän Marian tavannut...
Siinä tais olla kaikki. Ei ketään ihmeellisiä :D
Jännää, että se on niin päin, että pikkukaupungeissa tunnetaan julkkiksiakin enemmän kuin Helsingissä. Voisi kuvitella, että juuri siellä niihin tutustuisi. Itse asun pöndellä, mutta liikun vihreitten piireissä ja siellä on niin pienet piirit, että lähes kaikki nykyiset ja entiset kansanedustajat ovat tuttuja.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:39"]
Emma Watson, kaverin tyttoystava.
[/quote]
Riiiiight..
[/quote]
Opiskelen Oxfordin yliopistosta, sielta tuttu :) (n:o 61)
[/quote]
Millainen Emma on? Olen fanittanut häntä siitä asti kun olin jotain 9-10 v. Siis HP-leffat tulivat juuri tuolloin :) onko Emma ylimielinen ja ylpee? Vai oikeesti mukava ja ihana?
[/quote]
Ihan mukava, tietenkin tietaa itse oman kuuluisuutensa joten olettaa olevansa ns. tilanteiden keskipiste. Oikeassa elamassa myos korostuu taman lyhyys ja hoikkuus verrattuna valokuviin - kameran lihottava vaikutus nakyy tassakin...
[/quote]
Miten niin lyhyys? Eikö Emma ole jotain 168-170 cm. Eli ei mitenkään erityien lyhyt?
Kerro Emman tunteva joku erityinen tilanne mitä Emma on esim.sanonut tai tehnyt siellä koulussa tms?:D roikkuuko sen ympärillä koko ajan perseennuolijoita?
Kummisetäni toimii NHL:ssä, joten saan itseni yhdistettyä kolmella lenkillä varmaan kaikkiin NHL-jääkiekkoilijoihin.