Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.

Vierailija
02.05.2014 |

Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:39"]

Emma Watson, kaverin tyttoystava.

[/quote]

Riiiiight..

[/quote]

Opiskelen Oxfordin yliopistosta, sielta tuttu :) (n:o 61)

[/quote]

Millainen Emma on? Olen fanittanut häntä siitä asti kun olin jotain 9-10 v. Siis HP-leffat tulivat juuri tuolloin :) onko Emma ylimielinen ja ylpee? Vai oikeesti mukava ja ihana?

Vierailija
42/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Tuttavan sisko on naimisissa Ruotsin kuninkaallisten lähisukulaisen kanssa... onko tuossa liian monta linkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]

Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D

[/quote]

Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin.  Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.

[/quote]

Riittääkö tähän siis se, että on joskus vain tavannut jonkun? Ei siis tartte sen parempi tuttava olla? No, minä olen kerran ohimennen tavannut Tarja Halosen hänen ollessa presidenttinä, joten sitä kautta varmaan jo kolmen linkin takaa tulee Obamakin vastaan? Niinistö on joskus tullut kadulla vastaan ennen presidenttiyttään... Mutta juu, mä luulin, että linkiksi vaaditaan muutakin kuin se, että kadulla näkee jonkun  julkkiksen...

[/quote]

Ei riitä se, että on nähnyt kadulla, vaan on nimenomaan tuttu.  Laitoin selityksen, että moni ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin, esim. linnanjuhlissa ja presidenttihän tuntee "kaikki".  Kyllä mä ainakin pystyn suoralta kädeltä luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka on presidentin "tuttuja".

[/quote]

Kyllä minäkin pystyn luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka ovat presidentin tuttja vaikka siten, että ovat saaneet kutsun linnanjuhliin, mutta omia tuttujani heistä ei kyllä ole kukaan. Tai hei, taisihan Matti Kassila vaimoineen joskus linnan juhlissa ollakin ;) Tosin aikana kauan ennen Obamaa.

Pystytkö sinä siis luettelemaan kymmenen omaa tuttuasi, jotka olisivat presidentin tuttuja?

[/quote]

Etkö tunne esim. ketään entistä tai nykyistä kansanedustajaa? Täällä meidän pikkukaupungissakin asuu yksi, joka on kaikkien tuttu. Minäkin olen tuntenut hänet jo kauan ennen kuin hänestä tuli kansanedustaja.  Tunnen toki muitakin entisiä kansanedustajia ja nykyisiä. Yksi menee tuosta traktorilla ohi paskaa levittämään.  Sitten on tietysti muita kuin kansanedustajia, jotka ovat presidentin tuttuja, jotka ovat monen tuttuja.  Esim. Kultarannan vuokralampaiden omistajat :)

[/quote] 

En tunne ketään entistä tai nykyistä kansanedustajaa. En asu niin pienellä paikkakunnalla, että täällä kaikki tuntisivat kaikki. Toki useakin entinen tai nykyinen kansanedustaja asuu jopa samassa asuinlähiössä kuin minä ja tulevat toisinaan lähikaupassa vastaan, mutta eivät he minun tuttujani mitenkään ole. Eivät he minua lainkaan tunnistaisi.

Vierailija
44/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erään lajin euroopanmestari, mutta kovin moni tuskin minua tietää :)

Vierailija
45/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:50"]

Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D

[/quote]

Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin.  Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.

[/quote]

Riittääkö tähän siis se, että on joskus vain tavannut jonkun? Ei siis tartte sen parempi tuttava olla? No, minä olen kerran ohimennen tavannut Tarja Halosen hänen ollessa presidenttinä, joten sitä kautta varmaan jo kolmen linkin takaa tulee Obamakin vastaan? Niinistö on joskus tullut kadulla vastaan ennen presidenttiyttään... Mutta juu, mä luulin, että linkiksi vaaditaan muutakin kuin se, että kadulla näkee jonkun  julkkiksen...

[/quote]

Ei riitä se, että on nähnyt kadulla, vaan on nimenomaan tuttu.  Laitoin selityksen, että moni ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin, esim. linnanjuhlissa ja presidenttihän tuntee "kaikki".  Kyllä mä ainakin pystyn suoralta kädeltä luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka on presidentin "tuttuja".

[/quote]

Kyllä minäkin pystyn luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka ovat presidentin tuttja vaikka siten, että ovat saaneet kutsun linnanjuhliin, mutta omia tuttujani heistä ei kyllä ole kukaan. Tai hei, taisihan Matti Kassila vaimoineen joskus linnan juhlissa ollakin ;) Tosin aikana kauan ennen Obamaa.

Pystytkö sinä siis luettelemaan kymmenen omaa tuttuasi, jotka olisivat presidentin tuttuja?

[/quote]

Etkö tunne esim. ketään entistä tai nykyistä kansanedustajaa? Täällä meidän pikkukaupungissakin asuu yksi, joka on kaikkien tuttu. Minäkin olen tuntenut hänet jo kauan ennen kuin hänestä tuli kansanedustaja.  Tunnen toki muitakin entisiä kansanedustajia ja nykyisiä. Yksi menee tuosta traktorilla ohi paskaa levittämään.  Sitten on tietysti muita kuin kansanedustajia, jotka ovat presidentin tuttuja, jotka ovat monen tuttuja.  Esim. Kultarannan vuokralampaiden omistajat :)

[/quote] 

En tunne ketään entistä tai nykyistä kansanedustajaa. En asu niin pienellä paikkakunnalla, että täällä kaikki tuntisivat kaikki. Toki useakin entinen tai nykyinen kansanedustaja asuu jopa samassa asuinlähiössä kuin minä ja tulevat toisinaan lähikaupassa vastaan, mutta eivät he minun tuttujani mitenkään ole. Eivät he minua lainkaan tunnistaisi.

[/quote]

Niin, tarkoitinkin juuri sellaisia tuttuja, jotka tervehtivät ja jäävät vaikka juttelemaan.

Vierailija
46/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti pihlström, salkkareiden jiri ja tomi björck

Vierailija
47/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

Niin, tarkoitinkin juuri sellaisia tuttuja, jotka tervehtivät ja jäävät vaikka juttelemaan.

[/quote] 

Noin minäkin sen tuttavan ajattelin, ja siksi ihmettelinkin, että sinusta lähes jokainen olisi noin läheinen tuttu jonkun sellaisen kanssa joka tuntee presidentin. Eihän esim. täällä Helsingissä tunne välttämättä naapureitaankaan niin hyvin, että juttelemaan pysähdyttäisiin, saatika sitten joitain kansanedustajia tai muita pressan tuttuja. Jotta täällä voi sanoa tuttavakseen jotakuta, teidän pitää käytännössä pyöriä samoissa piireissä joko töiden puolesta tai vapaa-ajalla. Ei täällä pelkästään samalla seudulla asumisen perusteella vielä tunneta tai juttelemaan pysähdytä. Pikkupaikkakunnilla tilanne varmaan on toinen ja ihmiset tutumpia keskenään, mutta se ei päde isoissa kaupungeissa enää.

Vierailija
48/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:39"]

Emma Watson, kaverin tyttoystava.

[/quote]

Riiiiight..

[/quote]

Opiskelen Oxfordin yliopistosta, sielta tuttu :) (n:o 61)

[/quote]

Millainen Emma on? Olen fanittanut häntä siitä asti kun olin jotain 9-10 v. Siis HP-leffat tulivat juuri tuolloin :) onko Emma ylimielinen ja ylpee? Vai oikeesti mukava ja ihana?

[/quote]

Ihan mukava, tietenkin tietaa itse oman kuuluisuutensa joten olettaa olevansa ns. tilanteiden keskipiste. Oikeassa elamassa myos korostuu taman lyhyys ja hoikkuus verrattuna valokuviin - kameran lihottava vaikutus nakyy tassakin...

Vierailija
49/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kuulleet sen kuuden ihmisen -säännön? Eli jokainen maapallon ihminen tuntee kaikki muut maapallon ihmiset tutuntuttu -tyyliin niin että välissä on max 6 ihmistä.

Vierailija
50/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin jokainen suomalainen elokuvanäyttelijä ja ohjaaja. Osa tuttuja, ja joku niistä tuntee aina jonkun muun.

Vierailija
51/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Tervo, mun veljen ystävä

Vierailija
52/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Tervo, mun veljen ystävä

Vierailija
53/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Myllyrinne on työkaverin serkku.

Mummu tunsi aikoinaan paljonkin poliitikkoja.

Vierailija
54/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Herman. Luokkatoveri.

Vierailija
55/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:57"]

Ootteko kuulleet sen kuuden ihmisen -säännön? Eli jokainen maapallon ihminen tuntee kaikki muut maapallon ihmiset tutuntuttu -tyyliin niin että välissä on max 6 ihmistä.

[/quote]

Tästä oli lukion enkun kirjassa joskus kappale, ja silloin pohdittiin, kenestä kannattaisi aloittaa linkittäminen, että päätyisi Yhdysvaltain presidenttiin.

Vierailija
56/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö. Yks mun tuttu seurusteli sen kanssa. Ennen Jenniä siis. Mut sithän Putinkin on mun tutuntuttu tällä max 3 henkeä-säännöllä. Tai Putinin rakastajattaret.

Liian paljon, sanon max 1 linkki henkilöön. Muuten tää on ihan hölmö juttu. Varmaan Halonen on jokaisen tutuntuttu tällä systeemillä.

Vierailija
57/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Paavola, kaverin ex

Vierailija
58/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki F1 kuljettajat  noin viimeisen 20 vuoden ajalta ja yksi Nobel-voittaja. Tässä siis kuuluisimmat, muutenhan Suomessa ei  tarvitse tuntea kuin vaikka yksi ihminen, joka on töissä levy-yhtiössä, ja yhteys on suurinpiirtein kaikkiin muusikoihin, tai yksi ihminen, joka on töissä isossa teatterissa, ja yhteys on muodostunut kuta kuinkin kaikkiin näyttelijöihin. 

Vierailija
59/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tunnen hyvin erään ministerin ja hänen kauttaan Halosen ja Niinistön. Heidän kauttaan sitten Putinin, Ruotsin kuningasperheen ym. Liian helppoa kolme kontaktia.

Vierailija
60/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänne, Jonne Aaron, Jussi Selo.