Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.
Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:17"]
Noloa, mutta Darude.
[/quote]
Mitä noloa tässä on? No sitten tietysti, jos on kuuluisin... Darude on munkin tuttuni, seurusteli aikonaan tuttuni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:39"]
Emma Watson, kaverin tyttoystava.
[/quote]
Riiiiight..
[/quote]
Opiskelen Oxfordin yliopistosta, sielta tuttu :) (n:o 61)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:39"]
Emma Watson, kaverin tyttoystava.
[/quote]
Riiiiight..
[/quote]
Opiskelen Oxfordin yliopistossa, sielta tuttu :) (n:o 61)
Justin Bieber, kaverin pikkuveljen kanssa olivat samassa joukkueessa(koripalloa muistaakseni) joskus:-)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]
Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D
[/quote]
Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin. Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.
[/quote]
Riittääkö tähän siis se, että on joskus vain tavannut jonkun? Ei siis tartte sen parempi tuttava olla? No, minä olen kerran ohimennen tavannut Tarja Halosen hänen ollessa presidenttinä, joten sitä kautta varmaan jo kolmen linkin takaa tulee Obamakin vastaan? Niinistö on joskus tullut kadulla vastaan ennen presidenttiyttään... Mutta juu, mä luulin, että linkiksi vaaditaan muutakin kuin se, että kadulla näkee jonkun julkkiksen...
[/quote]
Ei riitä se, että on nähnyt kadulla, vaan on nimenomaan tuttu. Laitoin selityksen, että moni ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin, esim. linnanjuhlissa ja presidenttihän tuntee "kaikki". Kyllä mä ainakin pystyn suoralta kädeltä luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka on presidentin "tuttuja".
[/quote]
Kyllä minäkin pystyn luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka ovat presidentin tuttja vaikka siten, että ovat saaneet kutsun linnanjuhliin, mutta omia tuttujani heistä ei kyllä ole kukaan. Tai hei, taisihan Matti Kassila vaimoineen joskus linnan juhlissa ollakin ;) Tosin aikana kauan ennen Obamaa.
Pystytkö sinä siis luettelemaan kymmenen omaa tuttuasi, jotka olisivat presidentin tuttuja?
Mun isoisä ja muutama muukin lähissukulainen ovat voittaneet useita kansainvälisen tason mitaleita :)
Istuva Tasavallan Presidentti... poikansa vaimon kautta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 05:04"]
Mun isoisä ja muutama muukin lähissukulainen ovat voittaneet useita kansainvälisen tason mitaleita :)
[/quote]
No en nyt kauheesti menis kehuskelemaan noilla mitaleilla...
http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/20130714027391280_a6.shtml
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:25"]
Helena Juntunen, oopperalaulaja.
Katja Halme, malli.
Sampo Marjomaa.
[/quote]
No onpa julkkiksia, kukaan näitä tunne :D
[/quote]
Sampo Marjomaa on telkkarissa suunnilleen kerran viikossa tunnin ajan. Kyllä aika moni tietää.
Äitini kansakouluopettajan mies oli Kekkosen tuttuja
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:25"]
Helena Juntunen, oopperalaulaja.
Katja Halme, malli.
Sampo Marjomaa.
[/quote]
No onpa julkkiksia, kukaan näitä tunne :D
[/quote]
Paitsi täällä Oulussa kaikki :)
Samat tunnen minäkin, lisätään listaan vielä Panama Rayo ja räppäri Sana.
[/quote]
Noloa. Sana ei kyllä ole mikään julkkis :D.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:19"]Entisen luokkakaverin setä on Pate Mustajärvi.
Nightwishin kitaristi on mulle kaukaista sukua. Isän työkaverin naisystävä on anne mattila vai what's its name, vofin valmentaja... Kotiteollisuuden jäsen on tuttavani siskon mies. Kaverini seurusteli erään tunnetun suomalaisen bändin kitaristin kanssa.
Aijjoo, jos joku muistaa vielä sen bändin, sen jonka hitti oli tyttörukka (en muista mikä bändi...) niin se basisti oli mun kanssa samassa työpaikassa, bailattiin työpaikan pikkujouluissa ja juotiin bussissa kännit (varastettiin skumppapullo).
[/quote]
Protoni?
Niin no, jos sulla ei ole urheilussa ansioituneita sukulaisia, niin sille minä en voi mitään. Mut meillä on komeat palkinnot kotona, museoissa ja Suomen lain mukaan niitä esim. ei voi myydä ulkomaille :)
Istuva presidentti minullakin. Lähisukulainen -> avioliitto -> lähisukulainen. En viitsi avata tarkemmin sattuneesta syystä.
Missi-Lola, tädin kaveri (olen muutamaan kertaan itsekin tavannut).
Petri Nygård, kaverin kaveri (olen muutamaan otteeseen tämänkin tavannut).
Riittä Väisänen, isän hellu ollu joskus vuonna miekka ja kivi.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:17"]
Noloa, mutta Darude.
[/quote]
Mitä noloa tässä on? No sitten tietysti, jos on kuuluisin... Darude on munkin tuttuni, seurusteli aikonaan tuttuni kanssa.
[/quote]
No siis nimenomaan se, että oikein miettimällä mietin, eikä yhtään kuuluisampaa tuttavan tuttavaa ole. Edes mitään Tuksua tai Nykästäkään :)
Isotädin serkun työkaverin kummin kaiman kissa. :)
Hmm.. No esim Helena Christensen, ex poikaystävän kaveri.
Entisen kämppiksen kaveri on ollut Lil Waynen assistentti.