Kiusaajasi etunimi?
Tehdään lista. Älkää loukkaantuko, kaikki tietävät varmasti itsekin jos ovat kiusanneet :) Älkää laittako ikää, paikkaa tai mitään muuta kuin etunimi.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:21"]
Iida & tukijoukot
[/quote]
Voisitteko te kaikki Chicago Iidan uhrit käydä kertomassa yhteen ketjuun MITEN kiusaaminen on tapahtunut ja MILLAISTA se on ollut.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:21"]
Iida & tukijoukot
[/quote]
Voisitteko te kaikki Chicago Iidan uhrit käydä kertomassa yhteen ketjuun MITEN kiusaaminen on tapahtunut ja MILLAISTA se on ollut.
[/quote]
Aiheesta tehtiin oma keskustelu mutta palstasensuuri ei sitä läpäissyt ja ap:n työkone sai bannia, joten keskustellaan tässä ketjussa. Terveisin, Iidan uhri yläasteelta 2007
Jari, kuollut jo vuosia sitten alkoholimyrkytykseen :(
Jonnu ja pikkuveljensä J-P.
Terveisiä keskisuuren kuntaan Hämeessä.
Matias, Heidi.... Yök !