Lue keskustelun säännöt.
Katsoitko Kuolleista palanneet äsken Teemalta?
26.05.2014 |
Vau miten hyvältä sarja vaikutti ensimmäisen jakson perusteella! Jännä ja jäi mieleen pyörimään..
Kommentit (5)
Areenasta näkyy.
Todellakin mielenkiintoinen aloitus, erilainen kuin nämä amerikkalaiset vastaavat genret.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On hyvä sarja, on näkynyt ylen kanavilta aiemminkin :)
Oli talvella areenassa kokonaisuudessaan ja tosi hyvä. Kannattaa katsoa
me myös miehen kanssa katsottiin talvella koko sarja areenalta. Oli tosi hyvä ja kivasti erilainen verrattuna esim. tyypillisiin jenkkisarjoihin (joita emme oikeastaan koskaan nykyään katso).
No hitto. Näkyyköhän areenasta, täytyy kohta tarkistaa. Huomasin sarjan vasta kun jaksosta oli menny yli puolet. Jäi kyllä sen juonikuvauksen takia mietityttämään, pakko vilkaista, jos löytyy.