Grillattiin hampurilaisia mökillä.
Huh ku oli hyvii. Tehtiin pihvit itse kunnon jauhelihasta. Varmaan lihoon mutta ei haittaa. Kesällä tulee grillattua paljon mut talvella voi sitten syödä tomaatteja pelkästään.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan grillattu ne pihvit. Hampurilaisia kun grillaa niin ne salaatit yms. jotenkin näivettyy.
Hampurilainen tarkoittaa nimenomaan sitä pihviä. Vaikka suomen kielessä sitä usein käytetään vähän väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan grillattu ne pihvit. Hampurilaisia kun grillaa niin ne salaatit yms. jotenkin näivettyy.
Hampurilainen tarkoittaa nimenomaan sitä pihviä. Vaikka suomen kielessä sitä usein käytetään vähän väärin.
Onko jauhelihapihvi oikeasti hampurilainen. En tiennytkään.
Me syötiin sitten eilen hampurilaisia Muusilla ja Porkkanaraasteella. Kermakastiketta päälle????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan grillattu ne pihvit. Hampurilaisia kun grillaa niin ne salaatit yms. jotenkin näivettyy.
Hampurilainen tarkoittaa nimenomaan sitä pihviä. Vaikka suomen kielessä sitä usein käytetään vähän väärin.
Frigadell on sen oikea nimi. Ei kaikki tule Ameriikasta vaikka teinit niin uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan grillattu ne pihvit. Hampurilaisia kun grillaa niin ne salaatit yms. jotenkin näivettyy.
Hampurilainen tarkoittaa nimenomaan sitä pihviä. Vaikka suomen kielessä sitä usein käytetään vähän väärin.
Oletko se sama älypää joka taannoin väitti Platonin nimen olevan "Plato" :D
Oma tekemä jauhelihapivi on parasta hampurilaisen välissä.
Me ollaan grillattu ne pihvit. Hampurilaisia kun grillaa niin ne salaatit yms. jotenkin näivettyy.