Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1541/2388 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalo kirjoitti:

Treffit meni neidin kanssa oikein hyvin, illallisella käytiin mukavassa ravintolassa

ja parilla viinilasillisella oli mutkantonta keskustelua jne..

Mentiin sitten jatkoille asuntooni ja naitiin siinä myös kunnolla.

Petipuuhien jälkeen huomasin jotta neiti oli päästänyt n. 10cm:n kakka pokäleen lakanalle.

Kyllähän neitiä hiukan hävetti, siivosi kyllä pökäleen mutta ei enää sen jälkeen nähty.

Millä mittasit, rullamitalla, viivoittimella vai tönärillä?

Vierailija
1542/2388 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei onneksi mennyt treffeihin asti, kiitos ystäväni.

Olin Tinderissä jutellut tosi mukavan, herkän oloisen miehen kanssa. Vähän ehkä haiskahti sellainen uhriutuminen, mutta kaikilla meillä on taakkamme. Kaikin puolin ystävällisen oloinen, luonnosta välittävä mies, jonka kanssa juttu luisti mukavasti syvällisissäkin asioissa.

Päivää ennen treffejä mainitsin ystävälleni kyseisen tyypin nimen. Ystävä kysyi, että tiedänkö kuka on kyseessä? Mies on tunnettu ja näkyvä äärioikeistolainen. Nopealla googletuksella löysin hänet marssivideoilta etulinjassa lippua heiluttaen ja samalla pääsin toteamaan, että kuvakin valehteli ihan kevyesti 30kg. Se ei tuossa konkurssissa painanut, mutta kuvasi koko tyyppiä.

Itse olen peittelemättömän vasuri ja kaikin tavoin kaikkea muuta kuin joku PVL:n white power-tyyppi. Annoin tulla ihan tuntuvaa palautetta tyypille, joka päätti reagoida aivan hirveällä itsesäälillä. "Aina käy näin". Voi ei, ratkaisuillani on seurauksia. :D Kumma juttu.

Treffejä ei todellakaan tullut.

Niin, rakkaus ei aina voita kaikkia esteitä. vähän sama juttu itsellä olisi täysin päinvastaiset ideologiset eroavaisuudet, toisaalta vasurina elämäni rakkaus on tietenkin kokoomuslainen yrittäjä. Tietenkin )

Kokoomuslaisuus olisi kyllä raskas koetinkivi. 😄

on siinä taakkaa minullekin ;) mutta kun hän on kultaisin ja sydämellisin enkelimies ketä olen elämässäni tavannut ja tuntenut. kaikissa on pikkuvikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2388 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ensimmäinen kysymys mulle oli, oonko neuroepätyypillinen. Tämän jälkeen jauhoi 1,5 treffeillä siitä, että mulla on varmasti aspergerin syndrooma (Olen sosiaalinen, hyvin elämässä pärjännyt, eikä mulla varmasti ole aspergeria - ja vaikka olisi, niin ei ole kenenkään toisen asia TREFFEILLÄ ruveta tätä anylysoimaan. Mies varmaan itse oli autisminkirjolla, kun vaan jankkasi asiasta). Välissä ehti kertoa myös miten on äänestänyt aina Halla-ahoa, miten salaliittoteoriat on huomisen totuuksia, miten naiset haluaa nykyään kinkyseksiä koska haluavat olla alistettuja miehille mutta nyky-yhteiskunta pakottaa naiset itsenäiseksi. Kehui myös miten hyvännäköinen on ja miten saa paljon seksiä.

Oli sellaiset treffit että etsin piilokameraa vartin välein :D

Vierailija
1544/2388 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä täydelliseltä vaikuttavan naisen kanssa, mutta kun hän avasi suunsa ravintolassa, petyin ja häivyin välittömästi. Tuntui, että hänelle syöminen oli pakkomielle, miksi muuten olisi suunsa aukaissut.

nö höh kun ei natsannut. tsemppiä uusiin mahdollisuuksiin !

Vierailija
1545/2388 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.

Ihan söpöä miestä jännitti kai aivan kauheasti ja hän kailotti hiljaisehkossa kahvilassa valtavaan ääneen kysymyksiään, mm. että oletkos käynyt montakin kertaa treffeillä. Tämä vähän hävetti minua ja muutenkin miehen hermostuneisuus tarttui minuun koko ajan enemmän.

Kävimme vielä syömässä ja toivoin, että mies siinä rentoutuisi. Ravintolasta päästyämme mies kuitenkin sanoi heipat ja oikeasti j u o k s i pakoon. Laittoi 5 minuutin päästä viestiä, että oli kivat treffit ja hän haluaisi vielä tavata esim. seuraavana päivänä. Kiitin ja kieltäydyin kohteliaasti, sillä minua pelotti, että seuraavalla kerralla hän saattaisi saada vaikka jonkin äkillisen stressistä johtuvan kohtauksen.

mä otan miehen hermostuneisuuden heti itseeni, että minä en nyt miellytä häntä tai jotain. itsekeskeinen nainen kun olen. sitten jälkeenpäin joku deittimies on selvittänyt että kun hän vaan hermoili ja tykkäsi minusta ja siksi oli ihan hoomoilasena. se on tuntunut taas todella söpöltä ja ihanalta ja saanut itseni tuntemaan erityiseksi ja katsomaan miestä aivan uudessa valossa, eli tykkäämään.

Vierailija
1546/2388 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua pyysi ystävänainen kai treffeille ja muutenkin flirttailee mulla viesteissä, olemme tunteneet jotain kuukausia yhteisen harrasteen kautta. olen itsekin nainen. en tiedä mitä tehdä. torjuin jo yhdet treffit mutta en tiedä mitä jatkossa tapahtuu. olen kai vähän ihastunut mutta meillä on ikäeroa ja en tiedä haluanko edetä siihen suuntaan koska en ole omasta suuntautuneisuudestani varma. huoh.

Vierailija
1547/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin erääseen naiseen Tinderissä. Juttu luisti ja hän oli kuvien perusteella ihan hyvännäköinenkin. Rohkenin pyytää häntä luokseni. Kamala pettymys, kun ulkonäkö oli jotain ihan muuta kuin mitä kuvissa. Muokattu tai otettu ties kuinka monta vuotta sitten. En voinut sanoa hänelle suoraan, että ulkonäkö ei yhtään miellytä. Todella ahdistava tilanne. Treffejä varten hommattu viini tuli hörpättyä varsin nopeasti alas. Jotenkin pikkuhumalassa ilta meni nopeasti ohi ja saattelin naisen taksiin. Onneksi ei juttelua pidemmälle menty.  Myöhemmin laitoin viestiä, että ei tästä tulekaan mitään. Tämä neiti ei sitten uskonut vaan alkoi lähettelemään viestejä ja yritti saada mieleni muuttumaan. Kaikenlaista piti keksiä, jotta viestittely loppui. Hänen ulkonäköään en kuitenkaan arvostellut. Jotain tästäkin tuli opittua... 

Vierailija
1548/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ny ylhäisiin niin Milenaa vit....

Vierailija
1549/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo ei sovi minä päivänä kukin pesis hiukset niin kaikki kerkeis

Läpimään suihkuun...Sallan pitää vissiin joka aamu pestä hiukset.

Vierailija
1550/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyi 36-vuotiaana tinderissä, olikin 67-vuotias.

Vierailija
1551/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan loistava nainen, upea ja hyvä keskustelemaan, oli korkeakoulutettu ja hyvässä työpaikassa, illalla sitten päästiin vähentelemään vaatteita niin huomasin alusvaatteiden olevan jotai citymarket collection-kamaa, tämä oli täydellinen turn-off ja kohteliaasti keksin hätämenon ja häivyin pois

nainen jolla on mahdollisuus huolehtia itsestään ja ei tee sitä ei sovi minulle

Vierailija
1552/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin erääseen naiseen Tinderissä. Juttu luisti ja hän oli kuvien perusteella ihan hyvännäköinenkin. Rohkenin pyytää häntä luokseni. Kamala pettymys, kun ulkonäkö oli jotain ihan muuta kuin mitä kuvissa. Muokattu tai otettu ties kuinka monta vuotta sitten. En voinut sanoa hänelle suoraan, että ulkonäkö ei yhtään miellytä. Todella ahdistava tilanne. Treffejä varten hommattu viini tuli hörpättyä varsin nopeasti alas. Jotenkin pikkuhumalassa ilta meni nopeasti ohi ja saattelin naisen taksiin. Onneksi ei juttelua pidemmälle menty.  Myöhemmin laitoin viestiä, että ei tästä tulekaan mitään. Tämä neiti ei sitten uskonut vaan alkoi lähettelemään viestejä ja yritti saada mieleni muuttumaan. Kaikenlaista piti keksiä, jotta viestittely loppui. Hänen ulkonäköään en kuitenkaan arvostellut. Jotain tästäkin tuli opittua... 

aina tätä samaa:-Dälä jauha p-aa

Vierailija
1553/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli ihan loistava nainen, upea ja hyvä keskustelemaan, oli korkeakoulutettu ja hyvässä työpaikassa, illalla sitten päästiin vähentelemään vaatteita niin huomasin alusvaatteiden olevan jotai citymarket collection-kamaa, tämä oli täydellinen turn-off ja kohteliaasti keksin hätämenon ja häivyin pois

nainen jolla on mahdollisuus huolehtia itsestään ja ei tee sitä ei sovi minulle

se on joskus näemmä "pienestä kiinni"

Vierailija
1554/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole ollut juurikaan huonoja treffejä. ne harvat ja valitut hetket ovat olleet ihania ja onnellisia . treffailu on mukavaa <3 ihaninta on lähteä oman seurustelukumppanin kanssa treffeille

Vierailija
1555/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön asunnossa kellui kakkapökäle pytyssä. Alkuilta oli mennyt hyvin, mutta löydän jälkeen halut hävisivät täysin.

Vierailija
1556/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi oli itseäni pienempi ja lyhyempi, ällöttävä ja ihan eri kuin kuvassa. Lähdin treffi paikasta nopeasti pois käskien kaverin soittaa 20 min päästä saaden tekosyyn lähteä tarvittaessa nopeasti ja hän ajoi autolla jonkin matkaa perässäni huutaen auton ikkunasta huooora 🤣

Vierailija
1557/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi viedä minut telttailemaan. Kehui tuovansa teltan, eväät yms, että mun ei tarvitse kuin ottaa vaatteita itselleni mukaan.

Noh, päästiin metsään ja alettiin leiriä pystyttämään. Mies laittoi teltan pystyyn, mutta ei ollut ottanut mukaan patjoja, makuupusseja tai tyynyjä. Ei tullut hyvin nukuttua juurien ja kivien päällä.

Eväät oli tasan yksi grillimakkarapaketti ja 1,5 litran vesipullo.

Hänestä mahtava reissu, itse näin nälkää ja särjin selkäni.

Itselläkin ollut usein treffeillä teltta pystyssä ja makkarapaketti taskussa.

Vierailija
1558/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui oikeastaan treffien jälkeen, mutta kerronpa silti :D

Eli päädyin jäämään naisen luo yöksi. Nainen nukkui makkarissa ja minä olohuoneen sohvalla. Oltiin juotu aika reippaasti alkoholia, mikä ei ollutkaan niin hyvä asia. Aamulla kun heräsin huomasin, että valkeassa sohvassa oli jotain ruskeeta. Tajusin että se oli mun ripulia, mitä oli kauhee määrä tullu. Just sellasta vesiripulia. Kauhistuin kamalasti ja menin nopeasti kylppäriin. Siellä pesin ala vartalon ja hain naisen kaapista hameen peittämään itseäni (housut eivät mahtuneet, joten sen takia oli pakko pukeutua hameeseen). Koitin vielä talous paperilla puhistaa sohvaa, mutta eihän siitä mitään tullu. Vesiripuli oli värjänny erittäin pahasti sohvaa ja haisi järkyttävälle. Kirjotin sitten lapun jossa pahoittelin asiasta ja häivyin ripuli vaatteeni mukanani. Myöhemmin kävin sitten naisen postiluukkuun laittamassa 200€ uuteen sohvaan ja samalla työnsin hameen sieltä. Kyllä hävetti tämä ihan kauheesti ja en ole kyennyt enää juomaan alkoholia tämän jälkeen, kun jäi niin pahat traumat

Vierailija
1559/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu kirjoitti:

Tämä tapahtui oikeastaan treffien jälkeen, mutta kerronpa silti :D

Eli päädyin jäämään naisen luo yöksi. Nainen nukkui makkarissa ja minä olohuoneen sohvalla. Oltiin juotu aika reippaasti alkoholia, mikä ei ollutkaan niin hyvä asia. Aamulla kun heräsin huomasin, että valkeassa sohvassa oli jotain ruskeeta. Tajusin että se oli mun ripulia, mitä oli kauhee määrä tullu. Just sellasta vesiripulia. Kauhistuin kamalasti ja menin nopeasti kylppäriin. Siellä pesin ala vartalon ja hain naisen kaapista hameen peittämään itseäni (housut eivät mahtuneet, joten sen takia oli pakko pukeutua hameeseen). Koitin vielä talous paperilla puhistaa sohvaa, mutta eihän siitä mitään tullu. Vesiripuli oli värjänny erittäin pahasti sohvaa ja haisi järkyttävälle. Kirjotin sitten lapun jossa pahoittelin asiasta ja häivyin ripuli vaatteeni mukanani. Myöhemmin kävin sitten naisen postiluukkuun laittamassa 200€ uuteen sohvaan ja samalla työnsin hameen sieltä. Kyllä hävetti tämä ihan kauheesti ja en ole kyennyt enää juomaan alkoholia tämän jälkeen, kun jäi niin pahat traumat

Höpö höpö ja huomenna lisää. Kakkajutut on jo aikansa eläneitä ja 200 € sohvasta on naurettava summa.

Vierailija
1560/2388 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena en saanut, koska kondomi oli jäänyt kotiin...snif.

Itse käytin nuorena miehenä pelkkää kondomin rengasosaa. Täydestä meni ja hyvältä tuntui. Sama rengas kesti monta käyttökertaa. Viime vuosina en ole enää pukille päässyt.