Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Nainen oli huonosti käyttäytyvä sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tinderissä ja hetken viestittelyn jälkeen mies kutsui ravintolaan syömään.
Käytiin pöytään ja tarjoilijan tullessa tilasin lasin viiniä ja jonkun pääruoan. Silmäilin jo tässä vaiheessa, että mies ei ole vilkaissutkaan menua vielä. Hänen vuoronsa tullessa tämä tokaisee tarjoilijalle, ettei ota mitään. Tarjoilija kyseli, että jos edes juotavaa, mutta mies kieltäytyi. Ei halunnut edes vesilasia.
Oli TODELLA kiusallista syödä siinä yksin, kun toinen vastapäätä hiljaa tuijottaa... Kaiken lisäksi kun itse vielä oli kutsunut illalliselle.
Ei kuulemma ollut nyt nälkä.
Treffeillä selitti koko ajan vain koirastaan ja miten koiran täytyy tavata minut, koska hän ei voi tapailla naista jota koiransa ei hyväksy.
Tämän kiusallisen illan päätteeksi toki vielä itse maksoin ruokani, vaikka toivoin mielessäni, että olisi edes tarjonnut. Suuttui sitten kun kieltäydyin kohteliaasti toisista treffeistä, joilla koira olisi sitten arvioinut minut.Onko tämä yleistäkin, että treffeillä "toivotaan mielessään" että toinen tarjoaisi ruoat ja viinit?
Alanuolia tulee, vastauksia ei.
Treffeille pyytäjä maksaa. Mies oli myös itse ehdottanut ruokaravintolaa.
/ Eri
Jaa, niinkö sinusta? Minusta taas tuollainen on lokkeilua. Ja kyseinen henkilökin "toivoi mielessään" että hänen ei tarvitse maksaa omia ruokiaan, joten ei todellakaan ole mikään yleinen tapa että kutsuja maksaa.
Ei ole lokkeilua vaan (kansainvälinen) herrasmiestapa. Ellei erikseen sovita että maksetaan kumpikin omat. Eli mennään "dutch" (to go dutch). Naisten palkat ovat joka puolella maailmaa yleisesti huonommat kuin miehillä. Lisäksi naisen on vaikeampi saada samaa työtä kuin miehen ihan Suomessakin. Ks. esim. dokumentti Lasikatto esim. Yle Areenasta. Lisäksi maksaessaan (kun on itse kutsunut naisen kyseiseen paikkaan) mies saa mahdollisuuden tuntea olonsa miehekkääksi. Myös Suomessa. Ainoa yleinen tulo mikä on sama sukupuolesta riippumatta on Kelan etuudet. Niitä ei makseta eri summilla sukupuolen mukaan toisin kuin työstä maksettavaa palkkaa.
kansainvälinen suomalaisnainen 40+
Ja tämä saa naisilta yläpeukutusta.
Älä jauha paskaa.
Jos nainen valitsee saman ammatin, tekee yhtä paljon työtunteja, ei ole pois töistä esim. äitiysvapaan takia, ja neuvottelee ylennyksistä/palkankorotuksista yhtä assertiivisesti kuin mieskin, hän saa saman palkan.
Tämä on tutkittu.
Tekisi vain syödä ja säästää kakku samaan aikaan. Halutaan olla moderneja ja tasa-arvoisia, mutta toisissa asioissa ei haluttaisi luopua patriarkaatin hoivasta.
On tutkittu ja 10% miesten ja naisten palkkaeroista samasta työstä ei selity muulla kuin sillä että miehille maksetaan sukupuolen vuoksi enemmän palkkaa.
Ja se että naiset saavat vähemmän palkkaa kuin miehet koska ovat tehneet lapsia on aivan mielenvikaista. Naistenhan kuuluisi saada jokaisesta lapsesta tuntuva palkankorotus. Me naiset teemme kaikki ihmiset myös miehet ja meitä rangaistaan siitä samalla kun miehet vapaamatkustaa, loisii ja nostaa isompaa palkkaa. Ja ei, miehet eivät elätä vaimoa ja lapsia vaan nainen.
"Mies" tuli treffeille armeija-asussa (oli kyllä armeijassa) ja jutteli pelkkiä inttijuttuja, mistä ei ottanut mitään selvää kun en armeijaa ollut käynyt. Ei mitään tietoa kuka hän oli, mitä teki ja mistä tykkäsi. Tai, ilmeisesti piti siitä armeijastaan sitten. Ei nähty toista kertaa.
Mies kertoi olevansa "urbaani löytöretkeilijä" joka kuvaa &tutkii hylättyjä taloja .
Halusi ekat treffit autiotaloja pongailmemaan ja olisimme kuulemma voineet pitää piknikin.
Toisaalta kuulosti positiivisen hullulta &romanttiselta mutta epäröin, kun en tuntenut miestä vielä. Olisimme olleet vieläpä hänen autollaan kun miula ei ole korttia.
Sain lopulta miehen suostumaan ettå nähdään yhdessä keskustan kahviossa.
Ekat sanat oli että "jokainen maksaa omansa!!", liekö oli loukkaantunutta kun en lähtenyt autiotaloon. Ei tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä käynyt joku 80 kertaa treffeillä joten tietenkin näihin on mahtunut monta huonoakin, mutta en jaksa niitä naisia erityisemmin ruotia.
Haluaisin vain sanoa, että hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus ei maksa mitään vaikka treffikumppani ei kiinnostaisikaan. Kukaan ei ole niin tärkeä henkilö etteikö voisi jutella vastavuoroisesti sen alle tunnin ajan.
Vaikka huomaisin heti alussa, että naisella on liian korkea rasvaprosentti mun makuun niin pyrin silti tutustumaan naiseen asiallisesti ja joka kerta nämä naiset ovat myös pyytäneet uusia treffejä. Eli mun epäkiinnostus ei näy ulospäin ja siihen pyrinkin.
Tuo on kyllä vähän kaksipiippuinen juttu jos kohteliaisuutta tavoitellen antaa toisen jatkaa juttua jos vaikka itse on jo täysin selvillä ettei homma jatku enää seuraavilla treffeillä; tavallaan sitä voisi pitää eräänlaisena vedätyksenä.
Voisi pyrkiä kohteliaasti tuomaan esiin oman kantansa jatkon suhteen ja kysyä onko syytä ja tarpeellista enää jatkaa tätäkään kertaa.
[/quote] Miten niin teeskentelen kiinnostunutta? Mielestäni kuuluu hyviin käytöstapoihin se, että juttelee toiselle vaikka ei kiinnostaisi romanttisesti. Pitäisikö mun tahallaan olla tuppisuu, että näyttäisin toiselle, että et kiinnosta minua yhtään. Mun mielestä tuollainen olisi lapsellista.[/quote]
No ei sitä tuppisuuna tietenkään pidä olla vaan kohteliaisuuteen pyrkien tekee selväksi miltä tilanne omasta puolesta näyttää. Ja jos toinen ilmoittaa että voidaan muuten vain jatkaa hieman juttelua, niin silloin on tietenkin tällaisessa tilanteessa kohteliasta jatkaa, jollei ole todella painavaa syytä poistua tilanteesta.
menimme syömään abc ni kun saimme ruuvan eteemme mies tokaisi mä lähen paskalle .lähin menemää sielt.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehdotti ensitapaamista jonnekin hevonkuuseen hylätylle talolle. Oli kuulemma kovin taiteellinen ja tunnelmallinen paikka. Sanoin suoraan, että ensimmäisen tapaamisen täytyy olla julkisella paikalla, en koe mukavaksi lähteä minnekään syrjäseudulle (etenkin miehen itsensä kyydistä riippuvaiseksi). Mies vänkäsi ja vänkäsi ja olin jo perumassa koko tapaamista koska mielestäni ei todellakaan voi loukkaantua siitä että haluan tavata paikassa josta pystyn muunmuassa poistumaan tasan silloin kuin haluan.
Suostui sitten pitkin hampain ja loukkaantuneena tapaamaan kaupungissa. Ei tosin mikään kahvila tai puisto kelvannut, vaan sanoi vain odottavansa minua kirjaston portailla. Noh, kävelytreffit on ihan ok ajatuksena. Mutta eiköhän hyypiö sitten koko tapaamisen ajan pää ympäriinsä pyörien ääneen miettinyt jotain syrjäistä paikkaa jossa "voisimme tutustua lähemmin niin että kukaan ei häiritse".
Sanoin suoraan että koin oloni hyvin epämukavaksi ja eiköhän tämä ollut tässä. Tyyppi kehtasi vielä huudella perään että eikö nyt kuitenkin joku pikainen jossain roskisten takana olisi paikallaan. Joo. JUURI HÄNEN KALTAISTENSA takia aina naiset se tapaaminen julkiselle paikalle. Ei kenenkään kotiin eikä minnekään syrjään.
Nainen, jolla hyvä itsetunto ja rajat kunnossa olis väistänyt jo tuosta ekasta red flagista. Hyvin kävi sulle, että ei jäänyt mitään roikkuvaa ahdistelijaa perään, mutta ei noista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti treffit mutta tapasin baarissa mukavan miehen olin aika kännissä mutta oltiin menossa harrastamaan seksiä vessaan.
Kun hän riisui mua ja huomasi että mulla on kyljessä tatuointi, pieni ruusu hän lähti äkkiä pois ja sanoi että ei halua harrastaa seksiä naisen kanssa jolla on tatuointi😂
Minulle, jos siis olisin ollut tuo ukkeli, olisi tatuointia enemmän tuntunut kovasti vastenmieliseltä nainen joka haluaa tuntemattoman kanssa seksiä vessassa.
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Pitäis muka hemmotella ennenkin saa tuheroa. Turhaa ajan haaskausta
Niin Suomessa naisen pitää olla kaunis, laitettu, meikattu, hoikka,treenattu mutta miehen ei tarvitse nähdä mitään vaivaa naisen eteen vaan naisen pitäisi vaan heti antaa miehelle.
Tästä on varman jo 10v.
Olin ilm profiilissa että etsin savutonta kuten itsekin olen. Viestiteltiin muutaman kerran ja kerroin jotain että en välittäisi näillä ikävuosilla (48) kumppanista joka vihtyy baareissa ja käyttää alkoholia humaltumistarkoituksessa.
Treffit oli la klo 12.
Mies tuli omalla autolla, henki haisi vanhalle viinalle... wou, kuten myös tupakalle. Oli kuullemma vaan vetässy hermosavut, muuten ei polta kun joskus baarissa. Hän näytti vähän siltä että liekö käynyt eilisen illan jälkeen ollenkaan suihkussa. Ehkä oli jopa kokonaan eilisellä reissullaan.
Nämä kaikki havainnot ekan 30 sekunnin aikana ja loppu 1/2 h olikin teatteria ja teennäistä diipa daapa jutustelua.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin piknikillä ja ykskaks jätkä saa päähänsä vetäistä sen esille...
Minkä? Mutteripannunko? Jotkut tykkäävät espressosta.
Ap totesi treffeillä miehelle "viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen". Ei ihme, jos mies esittää hieman ennakkoluuloisena jatkokysymyksiä. Varsinkin, jos mies on keskivertoa fiksumpi. Jos nainen minulle tuollaista toteaisi, niin tietäisin heti, ettei olla oikein luotu toisillemme ja ne treffit olisivat todellakin surkeat treffit.
Deitti lähetti kaverinsa paikalle, koska itse oli aika varovainen vieraiden ihmisten suhteen. Juotiin sitten kahvit tämän deitin kaverin kanssa, rupateltiin väkinäisesti jotain muuta kuin omista asoista, ja jatkettiin eri teille. Kerroin toki tälle "wingwomanille", että kertoo deitille terkut, että ei tavata enään toisten.
Joskus 18-vuotiaana pyysin yhden miehen minun luokse kylään, koska oltiin nähty jo muutaman kerran aikaisemminkin ja kaverini tunsivat tämän tyypin. Hän oli minua muutaman vuoden vanhempi.
Mies tuli minun kämpilleni ja oli niin kovin jännittynyt ettei puhunut yhtikäs mitään. En ole itsekään mikään höpöttäjä, mutta kykenen normaaliin keskusteluun ja yritin jutella ja rentouttaa tunnelmaa. Lopulta, kun oloni alkoi käydä sen verran epämukavaksi hiljaisuuteen, totesin, että täytyy lähteä kauppaan vaikka kävin vain ulkona kääntymässä samalla kun saatoin hänet autolleen.
On yrittänyt välillä laittaa kaveripyyntöä ym. mutta olen naimisissa ja takana pitkä parisuhde. Liekö jotain outoa tyypissä sitten kuitenkin, kun edelleen laittelee kaveripyyntöä vaikka tapahtuneesta on kymmenisen vuotta.
Toisaalta ujous symppistä, mutta tuo mielestäni hieman outoa jos ei saa sanaa lainkaan suustaan tai pysty keskustelemaan mistään.
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa vastauksessa toistuu se että mies oli tuppisuu eikä juttu siksi luistanut.
Olisi mieilenkiintoista kuulla vastapuolen näkemys asiasta. On nimittäin hemmetin yleistä ettei nainen ole aloitteellinen olenkaan, vaan odottaa että mies liidaa ja viihdyttää. Vasta sen jälkeen nainen "lähtee mukaan", jos mies on onnistunt soidinmenoissa.
Itseäni ei kiinnosta yhtään ylöspäin tuijoteltavaa kykymiestä hakevat passiiviset objektinaiset, vaan haluan naisen myös osaavan viihdyttää ja liidata vuorollaan. Harva osaa, tai haluaa.
Vttu mitä pskaa!
Ekat treffit olivat ihan ok,käytiin kahvilla ja juteltiin. Toisilla treffeillä mies pyysi luokseen syömään,halusi tehdä meille ruuan ja minun tarvitsisi vain tuoda juomat itselleni.
Ostin kivennäisvettä ja yhden siiderin,mies naureskeli että noillako meinaat pärjätä. Itsellään oli jääkaappi täynnä olutta.
Makaronilaatikko olisi voinut olla hyvää mutta mies ruuttasi siihen kysymättå jotain tulista chiliketsuppia ja hermostui ettå ei se nyt niin tulista ole,maista. No oli se tulista ja mies hermostui lisää. Kysyin voinko saada uuden annoksen ilman ketsuppia ja vastaus oli et voi!
Asunnossa oli tosi lämmin joten otin neuletakkini pois,alla oli naruolkaintoppi ja mies kiihtyi tästäkin ettå tiedätkö millaiset tytöt tuollaista käytti kun olin koulussa,luokan hu""at!
Kun mies meni vessaan häivyin ja laitoin hissistä tekstiviestin ettå parempi oli lopettaa treffit tähän. Mies ei vastannut mitään eikä enää koettanut ottaa yhteyttä.
Ihan kamalia treffejä! Miten jotkut voivat käyttäytyä noin idioottimaisesti?!
mites naisella oli suoli palstalla kaukaa kuva kyykyssä piskin kanssa aurikolasit päässä kun istuin kahvilassa näin jo kaukaa kuinka siiderivosu lyllertää paikalle ja toioin että ei vaan tulisi tähän pytään mutta iihen se läsäytti perseensä no oli aika tikkuista kun olin nimenomaan hakenut vähän kevyempää vaihtoehtoa mikä on suositumpaa joka suhteessa
Olin baarissa kännissä antanut numeroni jollekin tyypille, joka soitti parin päivän päästä ja halusi tavata. Kehui, että oli ostanut juuri auton ja halusi viedä mut Hvitträskiin syömään. Sovittiin tapaaminen Rautatieasemalle ja hän noukki mut kyytiin. Auto sammui Eduskuntatalon edessä keskikaistalle, pitkät autojonot takana. Tyyppi kiroili ja sanoi, että ei auta muu kuin että menet työntämään niin päästään pois tukkimasta liikennettä. Otin laukkuni, nousin autosta ja suuntasin jalkakäytävälle ja takaisin asemalle ja kotiin. Ei soittanut uudelleen:)